Draft-keskustelu

Re: Draft-keskustelu

ViestiKirjoittaja Bosco » 01 Heinä 2008, 11:36

Kierros 25: Patric Hörnqvist
Nashvillen nuori ruotsalaislahjakkuus tiimiin. Omaa hyvät mahdollisuudet päästä jo ensi kaudella pelaamaan Nashvillen kakkoskentässä. Parin vuoden takainen Elitserienin vuoden tulokas ja tämän vuoden MM-kisoissa 6 maalia 9 ottelussa. Tuleva Maurice Richard Trophyn voittaja siis.

Kierros 26: Brian Elliott
Ottawan ykkös-maalivahtiprospecti farmiin. Mikäli Ottawa ei hanki tässä lähipäivinä ketään veskaa niin tulee olemaan Ottawan kakkosmaalivahti jo ensi kaudella, ja silloin on vain ajan kysymys milloin ottaa ykkösveskan paikan itselleen Gerberiltä.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja TaoTao » 01 Heinä 2008, 11:52

Kierros 25: Tom Preissing: Visnovskin lähtö nosti Tompan fantasyarvoa selkeästi. Ottawan aikoina hätyytellyt 40 pisteen rajaa, joten täytyy luottaa että mies siihen nytkin pääsee. Tuurillani Kings hakee muutamat UFA-pakit tänään Preissingin eteen.

Kierros 26: Erik Ersberg: Taas Kingsin jätkä. Esitti viime vuonna änärissä lupaavia otteita (muistaakseni yli 92%), ja on milloin vain valmis hyppäämään luukulle korvaamaan floppaavaa Labarberaa. Bernier on tulossa takaa kyllä ohi, mutta en usko sen vielä tulevalla kaudella tapahtuvan.
TaoTao

ViestiKirjoittaja nro.44 » 01 Heinä 2008, 14:05

Perskeles, mäkun olen laskeskellu että Park ei mene vielä moneen kierrokseen, ja nappaisin ittelleni siitä hyvän parinkymmenen pongon laiturin.. no eipä kai muuta kun uusia suunnitelmia..
nro.44

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 01 Heinä 2008, 14:27

Tiedoksi vaan, hoidan tänään itse omat varaukseni, jos tulee vuoroni, jos tulee stoppi, pistän listan. Repe_jokelle pistin nimittäin eilen parikin nimeä mutta olen katsellut tilannetta uusiksi tänään ja olen illan paikassa jossa netti toimii.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 01 Heinä 2008, 16:16

Itseltä löytyy sitten AnFan lista, kunhan toi sunnuntain kuusituntinen tuosta vierähtää reilun tunnin päästä täyteen.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja repe_joke » 01 Heinä 2008, 16:35

Minä olen nyt itsekäs paskiainen, ja panttaan omaa varaustani, kunnes noita UFA miesten soppareita saa ruveta ilmoittelemaan. Seiskalta Suomen aikaa noita muistaakseni sai alkaa ilmoittelemaan, joten pari tuntia tuosta eteenpäin, ja tulen tekemään oman varaukseni. Oli niitä soppareita sitten tullut tai ei.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 01 Heinä 2008, 16:46

repe_joke kirjoitti:Minä olen nyt itsekäs paskiainen, ja panttaan omaa varaustani, kunnes noita UFA miesten soppareita saa ruveta ilmoittelemaan.

Tuskin sieltä mitään yllätyksiä ainakaan alaspäin tulee vai mikä tuon odotuksen tarkoitus oikein on? Eihän tässä tosin 3-4 tuntia mitään enää kaada, mutta itsellä olisi ollut vaan hyvä ilta suorittaa varauksia, mutta eipä sitten tänään tarvikaan.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja repe_joke » 01 Heinä 2008, 17:08

Mr. Smith kirjoitti:
repe_joke kirjoitti:Minä olen nyt itsekäs paskiainen, ja panttaan omaa varaustani, kunnes noita UFA miesten soppareita saa ruveta ilmoittelemaan.

Tuskin sieltä mitään yllätyksiä ainakaan alaspäin tulee vai mikä tuon odotuksen tarkoitus oikein on? Eihän tässä tosin 3-4 tuntia mitään enää kaada, mutta itsellä olisi ollut vaan hyvä ilta suorittaa varauksia, mutta eipä sitten tänään tarvikaan.

Huetin, Rolstonin, Näslundin ja Vrbatan soppareiden arvo kiinnostaa. Eihän ne tietenkään kaikki välttämättä heti sieltä tipahda, mutta jos parikin tippuu, niin se auttaa jo paljon. Itseäni siis ihan oikeasti kiinnostaa paljonko minulla on joukkueessa jo kiinni rahaa, jotta tiedän millaisia hankintoja on vielä mahdollista tehdä.

Mutta joo, aikalailla yks vitun hailee koko homma.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Bosco » 01 Heinä 2008, 17:24

Hypätään tässä Marwinin vuoron yli suoraan. Hän mainitsi tuolla puhelinnumerot-ketjussa palaavansa lomilta 1. tai 2. päivä, joten en tee varausta hänen puolestaan vielä jos hän vaikka pystyy sen itse tässä illan mittaan tekemään. Mutta jos ei tässä illan mittaan näy niin sitten varaan hänelle jonkun pelaajan. Mutta sillä välin jatketaan draftia.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 01 Heinä 2008, 18:08

Nonnih, pienellä riskillä, kun ei ole rahat eikä edes sopimuksen syntyminen tiedossa, otin Brendan Shanahanin jolle on huhuttu paikkaa Devilseistä. Tulee varmasti kuitenkin YV-rooliin joukkueessa mihin päätyy, jos ura jatkuu, eikä enää napsi entisten vuosien veroisia palkkarahoja.

Viime hetkellä siis muuttui prospect tällaiseksi hieman kokeneemmaksi.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 01 Heinä 2008, 20:03

Pitkään jo odotettu seuraava valinta kariutui viimeiseen kiveen - nro. 44 sitten nappas Lilesin nenän edestä. Jäljelle jääneet pakit näyttivät sen verran tasaisilta, että niitä riittää vielä seuraavaankin pickiin, joten nyt vuoron sai Petri Kontiola. Vaikka Chicagolla hyökkääjiä alkaa olla kohtuu hyvin niin luulisi Petrinkin näytönpaikkansa saavan. Tai sitten saa kasvaa korkoa farmissa.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 01 Heinä 2008, 21:24

Hehheh, selvännäkijän vikaa. Theodore teki sitten sopparin oikeiden Capsienkin kanssa.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja Bosco » 01 Heinä 2008, 21:29

Golden AWe kirjoitti:Hehheh, selvännäkijän vikaa. Theodore teki sitten sopparin oikeiden Capsienkin kanssa.

Odotinkin milloin alat juhlimaan Theodoren Caps-sopimusta:)
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 01 Heinä 2008, 21:38

Bosco kirjoitti:Odotinkin milloin alat juhlimaan Theodoren Caps-sopimusta:)

Olin laskenut 6 miljoonaa tänne budjettiin, nyt vie vain 4,5. Jos saa pelattua lähellekään viime kauden tilastoja, olen erittäin tyytyväinen.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja Marwin » 01 Heinä 2008, 21:49

Vladimir Sobotka viimeisimpänä otettu. Farmiin menee, vaikka viime kaudella jo taisteli pelipaikasta ylhäällä.

Vähän pelottaa nyt tuo palkkalattia (joka taitaa olla yli 60$) ja meikäläisellä tällä hetkellä n. 44$. Tuostahan puuttuu vielä muutamien pelaajien sopimukset ja joukkuenkin alkaa olla kutakuinkin olla koossa, joten tässä tulee juuri päinvastainen tilanne jota pelkäsin. Eli todennäköisesti joudun (mikäs siinä, kun varaa on) näillä viimeisillä vuoroilla napsimaan joukkueeseen ylihintaisia jannuja, että pääsen tuon palkkalattian yli. Palkkakatosta nyt ei sitten tarvitsekaan olla huolissaan.

Heh, aika pihalla olen draftin kulusta näin ensi silmäyksellä. Toivottavasti pääsen taas kärrylle.
Marwin

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 01 Heinä 2008, 21:52

Marwin kirjoitti:Heh, aika pihalla olen draftin kulusta näin ensi silmäyksellä. Toivottavasti pääsen taas kärrylle.

Ollaan yhteyksissä treidien suhteen, josko kattellaan keskenäänkin jotain?
Golden AWe

ViestiKirjoittaja Bosco » 01 Heinä 2008, 21:57

Marwin kirjoitti:Vladimir Sobotka viimeisimpänä otettu. Farmiin menee, vaikka viime kaudella jo taisteli pelipaikasta ylhäällä.

Vähän pelottaa nyt tuo palkkalattia (joka taitaa olla yli 60$) ja meikäläisellä tällä hetkellä n. 44$. Tuostahan puuttuu vielä muutamien pelaajien sopimukset ja joukkuenkin alkaa olla kutakuinkin olla koossa, joten tässä tulee juuri päinvastainen tilanne jota pelkäsin. Eli todennäköisesti joudun (mikäs siinä, kun varaa on) näillä viimeisillä vuoroilla napsimaan joukkueeseen ylihintaisia jannuja, että pääsen tuon palkkalattian yli. Palkkakatosta nyt ei sitten tarvitsekaan olla huolissaan.

Heh, aika pihalla olen draftin kulusta näin ensi silmäyksellä. Toivottavasti pääsen taas kärrylle.

Puuttuhan sulta vielä joukkueesta 5 pelaajaa, ja sitten vielä tosiaan muutaman pelaajan sopparit puuttuvat tuosta. Etköhän sä helposti pääse palkkalattian yli. Ja siellä on vapaana vielä tosiaan noita kalliita laatumiehiä ja treidien kautta varmasti tulet saamaan palkkaa itsellesi lisää, jos et muuten pääse lattian yli.

Palkkalattia on tosiaan 60.7M.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 01 Heinä 2008, 22:14

Ei mahtanut mitään, kun Ty Conklinin soppari Detroitiin ilmoitettiin niin pakko oli tarttua heti täkyyn. Äärettömän halpa moke ja änärin paras puolustus edessä. Ehkä sitten seuraavalla varauksella niitä pakkeja...
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja nro.44 » 01 Heinä 2008, 22:24

Smithin kanssa vuoroin vieraissa, itse piti tällä kierroksella ottaa Conklin, mutta tyydyin sitten pakkiin.. Parent päässee phillyssä ensikaudella toivottavasti jo pelaamaankin.
nro.44

ViestiKirjoittaja Bosco » 03 Heinä 2008, 10:22

Kierros 27: Lars Eller
St.Louisin nuori tanskalaislupaus liittyi farmiseuraani. Ensi vuosi menee vielä Elitserienissä, sitä seuraava kausi AHL:ssä totutellessa pohjois-Amerikkalaiseen pelityyliin ja sitten seuraavalla kaudella onkin jo valmiina taistelemaan Calderista kun pääsee heti pelaamaan Oshien kanssa ykköskentässä.

Kierros 28: Max Pacioretty
Bowmanin ja Dupuisin mentyä edeltä, joutui skouttaamaan uuden pelaajan ja haaviin tarttui Montrealin ykkösprospecti Pacioretty. Eiköhän tästä kehity kanssa sellainen Morrow'n ja Doanin tapainen voimahyökkääjä.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja TaoTao » 03 Heinä 2008, 11:16

27 kierros Nathan Gerbe. Mini-sentteri Sabresin organisaatiosta. Esitti niin lupaavia otteita prospect-leirillä, että käynee jo tällä kaudella näyttäytymässä Änärin puolellakin. Taitoa ja vauhtia löytyy, ensi kaudella nähdään miten soveltuu miesten peleihin. Tulevaisuuden Danny Briere.

28 kierros Jeff Tambellini. Hieman mystinen tapaus. Paukutellut yli piste per peli joka tasolla, mutta showssa homma ei ole vielä toiminut. Tosin vyöllä kolmena kautena vasta 79 peliä ja Isles on ollut niin vaisu FA-markkinoilla että tälle miehellä tulee vastuuta ehkä jopa ykköskentästä. Läpimurtoa odotellessa.
TaoTao

ViestiKirjoittaja repe_joke » 03 Heinä 2008, 12:19

Kierros 26 Teemu Selänne: Kunhan nyt jotain paskaa varasin, jotta pääsee muut odottelemaan.
Kierros 27 Olaf Kolzig: Halpa ykkösmaalivahti, kelpasi vahvistamaan maalivahtiosastoa.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 03 Heinä 2008, 18:38

Taas suunnitelmat sai laittaa uusiksi, kun Scott Walker häipyi ennen omaa vuoroa. No, Riley Cote tuli tuomaan lisää jäähyjä ja Raffi Torres toivottavasti saa uralleen uuden alun Columbuksessa. Paluu 20+ maalintekijäksi olisi odotuksissa.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Jarkko » 03 Heinä 2008, 18:52

Kierros 24: Francois Beauchemin
Kovan laukauksen omaava Beauchemin tuli varattua tällä kierroksella. Viime kaudella mies ei tehnyt kuin kaksi maalia, mutta pisteitä tulee se 20-30 per kausi.

Kierros 25: Ryan McDonagh
Toinen puolustaja, mutta tällä kertaa tulevaisuuden toivo. Oli 1. kierroksen varaus nro 12 vuonna 2007. Toiveissa olisi että hänestä kehittyisi hyvä all-around puolustaja, joka saalistaa tehopisteitä sekä pitää oman pään tiiviinä.

Kierros 26: Kyle Wellwood
Kausi 06-07 oli hieno kunnes loukkaantuminen joulukuussa -06 piti miehen sivussa lähes kolme kuukautta. Viime kauden lopuksi kävi nivusleikkauksessa, joten toivottavasti ne vaikeudet ovat nyt takana päin. Saakin nyt nähdä, millaiseen rooliin hän tällä kaudella Canucksissa pääsee.

Kierros 27: Chad LaRose
Energiapakkaus, joka koostaan huolimatta haastaa vastustajat fyysiseen peliin sekä tekee kohtuullisen määrän maalejakin siinä sivussa.

Kierros 28: Mark Parrish
Kohtuullinen maalintekijä, jolta voi odottaa +20 maalin kautta jos vain pystyy pelaamaan koko kauden terveenä. Viime kaudella paljon pikkuvammoja ja kauden lopuksi polvivamma. Toiveissa olisi että pystyisi vielä pelaamaan täysipainoisen kauden.

Kierros 29: Kimmo Timonen
Huomasin että Kimmo oli vielä vapaana ja palkkakatossakin oli tilaa, joten pitihän se ottaa. Ikää on jo 33, mutta vauhti ei ole vielä pahemmin hiipunut. Jos kaikki menee hyvin, pelaa vielä ainakin kauden tai kaksi omalla hyvällä tasollaan.
Viimeksi muokannut Jarkko päivämäärä 03 Heinä 2008, 19:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Jarkko

ViestiKirjoittaja Gaff » 03 Heinä 2008, 19:10

Kierros 26: Mark Giordano
Tekee paluun Calgaryyn vuoden Venäjän retken jälkeen. Toivottavasti ei joudu Keenenin hampaisiin ja pääsee pelaamaan ylivoimaa. Uskotaan nyt, että minimissään sellaiset 20+ pistettä kerää kauden aikana.

Kierros 27: Fredrik Norrena
Toivottavasti Norrena pelaa sellaiset 20-30 ottelua. Columbus tulee vahvistumaan ensi kaudeksi, joten voittojakin pitäisi tulla edelliskautta enemmän.

Kierros 28: Chris Kelly
Pelaa paljon alivoimaa. Nelivuotinen sopimus (2,175m/kausi) tuo helpotusta tuleville kausille palkkojen suhteen. Kumminkin kyseessä myös pelaaja joka tekee n. 30 pistettä kaudessa ja pelaa voittavassa joukkueessa joten apuja tulee näin ollen myös +/- - tilastoon.

Kierros 29: Jeff Petry
Lahjakas pelaaja josta apuja joukkueelle muutaman vuoden kuluttua.
Gaff

EdellinenSeuraava

Paluu Dispersal Draft