repe_joke kirjoitti:Minä olen nyt itsekäs paskiainen, ja panttaan omaa varaustani, kunnes noita UFA miesten soppareita saa ruveta ilmoittelemaan.
Mr. Smith kirjoitti:repe_joke kirjoitti:Minä olen nyt itsekäs paskiainen, ja panttaan omaa varaustani, kunnes noita UFA miesten soppareita saa ruveta ilmoittelemaan.
Tuskin sieltä mitään yllätyksiä ainakaan alaspäin tulee vai mikä tuon odotuksen tarkoitus oikein on? Eihän tässä tosin 3-4 tuntia mitään enää kaada, mutta itsellä olisi ollut vaan hyvä ilta suorittaa varauksia, mutta eipä sitten tänään tarvikaan.
Golden AWe kirjoitti:Hehheh, selvännäkijän vikaa. Theodore teki sitten sopparin oikeiden Capsienkin kanssa.
Bosco kirjoitti:Odotinkin milloin alat juhlimaan Theodoren Caps-sopimusta:)
Marwin kirjoitti:Heh, aika pihalla olen draftin kulusta näin ensi silmäyksellä. Toivottavasti pääsen taas kärrylle.
Marwin kirjoitti:Vladimir Sobotka viimeisimpänä otettu. Farmiin menee, vaikka viime kaudella jo taisteli pelipaikasta ylhäällä.
Vähän pelottaa nyt tuo palkkalattia (joka taitaa olla yli 60$) ja meikäläisellä tällä hetkellä n. 44$. Tuostahan puuttuu vielä muutamien pelaajien sopimukset ja joukkuenkin alkaa olla kutakuinkin olla koossa, joten tässä tulee juuri päinvastainen tilanne jota pelkäsin. Eli todennäköisesti joudun (mikäs siinä, kun varaa on) näillä viimeisillä vuoroilla napsimaan joukkueeseen ylihintaisia jannuja, että pääsen tuon palkkalattian yli. Palkkakatosta nyt ei sitten tarvitsekaan olla huolissaan.
Heh, aika pihalla olen draftin kulusta näin ensi silmäyksellä. Toivottavasti pääsen taas kärrylle.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa