Mr. Smith kirjoitti:Täällä tuli hommia keskiviikolle, joten se menee listojen kanssa. Tai mikäli silloin ei draftata kuin eka kierros niin torstaina oon sitten paikalla. Ja ekaa kierrostahan Vancouverilla ei enää ole, joten katsotaan missaanko mitään.
Golden AWe kirjoitti:Oisko tarpeen vähän lyhentää, jos ei aiemmin niin vaikka toka kiekan jälkeen lyhentää tuota varausaikaa? On kesäaika, mutta silti...
TweetyLeaf kirjoitti:Tuli muuten tässä samalla mieleen että mites kun tuo drafti kulkee 6 tunnin jaksoissa ja itsellä on huomenna duunia klo 7-15 (eli olen pois koneelta 6:00-16:00)
niin jos tuolloin päiväs aikaan sattuu heti aamusta kasin aikaan iskemään vuoro kohdalle niin kai te tuonne neljään odottelette että pääsen himaan ja lyömään oman (/kanerin) varauksen sisään ?
Eli toisinsanoen onko tuo 6 tuntia päiväsaikaan ehdoton ?
Bosco kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Tuli muuten tässä samalla mieleen että mites kun tuo drafti kulkee 6 tunnin jaksoissa ja itsellä on huomenna duunia klo 7-15 (eli olen pois koneelta 6:00-16:00)
niin jos tuolloin päiväs aikaan sattuu heti aamusta kasin aikaan iskemään vuoro kohdalle niin kai te tuonne neljään odottelette että pääsen himaan ja lyömään oman (/kanerin) varauksen sisään ?
Eli toisinsanoen onko tuo 6 tuntia päiväsaikaan ehdoton ?
Listat vaan mielellään tuossa tapauksessa kulkemaan jollekin joka on päiväsaikaan koneen ääressä.
TweetyLeaf kirjoitti:No perkeles, tarvitsee sitten tuo Kanerinkin lista välittää eteenpäinToivottavasti mies ei pahastu.
Kuka kykenee ottamaan listat ?
Bosco kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:No perkeles, tarvitsee sitten tuo Kanerinkin lista välittää eteenpäinToivottavasti mies ei pahastu.
Kuka kykenee ottamaan listat ?
Mulle voi ainakin laittaa, jos ei muita ehdokkaita löydy. Siinä on tosin sun ja Kanerin vuorot mun ensimmäisen vuoron perään, joten parempi olisi jos saisit jonkun toisen hoitelemaan ne niin ei tule kiusausta niiden perusteella muuttaa suunnitelmiani
Mutta katso ensin miten drafti tänä iltana etenee ja jos näyttää illalla/aamulla siltä, että vuorot osuvat sellaiseen aikaan kun et ole koneen ääressä, niin lähetä illalla/aamulla ennen töihin lähtöä ne listat jollekin.
TweetyLeaf kirjoitti: Toivottavasti mies ei pahastu.
Kaner kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti: Toivottavasti mies ei pahastu.
En pahastunut.
Tuli sykittyä duunit siihen tahtiin, että pystyn hoitamaan omat vuoroni tästä eteenpäin. Kiitokset vielä tuosta ekasta varauksesta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa