'10 Entry Draft- keskustelu

Re: '10 Entry Draft- keskustelu

ViestiKirjoittaja Bosco » 23 Kesä 2010, 12:45

Viikon päästä sitten alkaa.

Muistakaa lähetellä listoja, mikäli vuorot osuvat omalta kohdaltasi huonoon ajankohtaan. Tehkää myös farmiin tilaa tulevia varauksia varten jos sille on tarvetta ja mikäli jotain vuoroa et käytä, niin ilmoita kylmästi luopuvasi vuorosta sen sijaan että vaan varaisit jonkun ja heittäisit samantien waiversiin.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 28 Kesä 2010, 13:35

Täällä tuli hommia keskiviikolle, joten se menee listojen kanssa. Tai mikäli silloin ei draftata kuin eka kierros niin torstaina oon sitten paikalla. Ja ekaa kierrostahan Vancouverilla ei enää ole, joten katsotaan missaanko mitään.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja AnFa » 28 Kesä 2010, 13:57

Mr. Smith kirjoitti:Täällä tuli hommia keskiviikolle, joten se menee listojen kanssa. Tai mikäli silloin ei draftata kuin eka kierros niin torstaina oon sitten paikalla. Ja ekaa kierrostahan Vancouverilla ei enää ole, joten katsotaan missaanko mitään.

Itse jotenkin elin sellaisessa tietoisuudessa, että alkaisi jo huomenna. Jos joka tapauksessa joku tarvitsee varaajaa( eikä pelkää, että varastan scouttaukset), niin olen ainakin perjantain aamupäivään (mahdollisesti jopa iltapäivään) saakka suht hyvin koneen äärellä. Marwinin listat minulla jo onkin, joten niidenkin varauksien ollessa jumissa voi tännepäin ruveta osoittelemaan.
AnFa

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Kesä 2010, 09:35

Tänään sitten alkaa kauan odotettu drafti.

- Draftin maksimipelaajamäärä nousee viidellä heti kun ensimmäinen varaus tehdään.
- Mikäli farmissasi on jo 30 pelaajaa ja varausvuoroja on käytössä enemmän kuin 5, niin muistakaa tehdä farmiin tilaa viimeistään ennenkuin teet kuudennen varauksesi, tai sitten jätä se käyttämättä kokonaan.
- Draftin alettua voi alkaa kaupittelemaan vuoden 2013 varausvuoroja.
- Varausaika on 6 tuntia/vuoro eikä tuo kulu 00.00-06.00 välisenä aikana.
- Muistakaa lähettää yv:tä seuraavana vuorossa olevalle tehtyänne oman varauksenne. Tähän kannattaisi siksi myös ilmoitella, jos on jonkun toisen listat, niin tietää lähettää oikeaan osoitteeseen tuon yv:n.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 30 Kesä 2010, 09:56

Oisko tarpeen vähän lyhentää, jos ei aiemmin niin vaikka toka kiekan jälkeen lyhentää tuota varausaikaa? On kesäaika, mutta silti...
Golden AWe

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Kesä 2010, 09:59

Golden AWe kirjoitti:Oisko tarpeen vähän lyhentää, jos ei aiemmin niin vaikka toka kiekan jälkeen lyhentää tuota varausaikaa? On kesäaika, mutta silti...

Ei sitä viitsi oikein näin lähellä draftia enää alkaa muuttelemaan. Ja viime vuonnakin drafti meni nopeasti läpi huolimatta pitkästä varausajasta, joten tuskin muodostuu miksikään ongelmaksi.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Kesä 2010, 14:51

Lähettikös Kaner muuten jollekin listaa? Mainitsi vaan alkuviikosta, ettei tiistaista eteenpäin kerkeä pariin päivään koneen äärelle ja drafti menee listojen avulla.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 30 Kesä 2010, 15:03

Mulla on Kanerin lista
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 30 Kesä 2010, 15:07

Tuli muuten tässä samalla mieleen että mites kun tuo drafti kulkee 6 tunnin jaksoissa ja itsellä on huomenna duunia klo 7-15 (eli olen pois koneelta 6:00-16:00)
niin jos tuolloin päiväs aikaan sattuu heti aamusta kasin aikaan iskemään vuoro kohdalle niin kai te tuonne neljään odottelette että pääsen himaan ja lyömään oman (/kanerin) varauksen sisään ?

Eli toisinsanoen onko tuo 6 tuntia päiväsaikaan ehdoton ?
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Kesä 2010, 15:11

TweetyLeaf kirjoitti:Tuli muuten tässä samalla mieleen että mites kun tuo drafti kulkee 6 tunnin jaksoissa ja itsellä on huomenna duunia klo 7-15 (eli olen pois koneelta 6:00-16:00)
niin jos tuolloin päiväs aikaan sattuu heti aamusta kasin aikaan iskemään vuoro kohdalle niin kai te tuonne neljään odottelette että pääsen himaan ja lyömään oman (/kanerin) varauksen sisään ?

Listat vaan mielellään tuossa tapauksessa kulkemaan jollekin joka on päiväsaikaan koneen ääressä.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 30 Kesä 2010, 15:16

Bosco kirjoitti:
TweetyLeaf kirjoitti:Tuli muuten tässä samalla mieleen että mites kun tuo drafti kulkee 6 tunnin jaksoissa ja itsellä on huomenna duunia klo 7-15 (eli olen pois koneelta 6:00-16:00)

Listat vaan mielellään tuossa tapauksessa kulkemaan jollekin joka on päiväsaikaan koneen ääressä.

No perkeles, tarvitsee sitten tuo Kanerinkin lista välittää eteenpäin :( Toivottavasti mies ei pahastu.

Kuka kykenee ottamaan listat ?
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Kesä 2010, 15:28

TweetyLeaf kirjoitti:No perkeles, tarvitsee sitten tuo Kanerinkin lista välittää eteenpäin :( Toivottavasti mies ei pahastu.

Mulle voi ainakin laittaa, jos ei muita ehdokkaita löydy. Siinä on tosin sun ja Kanerin vuorot mun ensimmäisen vuoron perään, joten parempi olisi jos saisit jonkun toisen hoitelemaan ne niin ei tule kiusausta niiden perusteella muuttaa suunnitelmiani :)

Mutta katso ensin miten drafti tänä iltana etenee ja jos näyttää illalla/aamulla siltä, että vuorot osuvat sellaiseen aikaan kun et ole koneen ääressä, niin lähetä illalla/aamulla ennen töihin lähtöä ne listat jollekin.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 30 Kesä 2010, 15:32

Bosco kirjoitti:
TweetyLeaf kirjoitti:No perkeles, tarvitsee sitten tuo Kanerinkin lista välittää eteenpäin :( Toivottavasti mies ei pahastu.

Mulle voi ainakin laittaa, jos ei muita ehdokkaita löydy. Siinä on tosin sun ja Kanerin vuorot mun ensimmäisen vuoron perään, joten parempi olisi jos saisit jonkun toisen hoitelemaan ne niin ei tule kiusausta niiden perusteella muuttaa suunnitelmiani :)

Mutta katso ensin miten drafti tänä iltana etenee ja jos näyttää illalla/aamulla siltä, että vuorot osuvat sellaiseen aikaan kun et ole koneen ääressä, niin lähetä illalla/aamulla ennen töihin lähtöä ne listat jollekin.

Jeps, pistän tulemaan sinnepäin jos näyttää aamulla siltä, On mahdollista että pääsen koneen äären safkatauolla, tämän varaan ei kuitenkaan ollenkaan voi laskea.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Opatsu » 30 Kesä 2010, 15:34

Minä olen iltamyöhään asti menossa, enkä siis pääse koneen ääreen. Jos drafti etenee alussa sujuvasti, niin viitsisikö joku laittaa tektiviestin, kun minun vuoroni koittaa, niin yritän hoidella varauksen kännykän avulla.
Opatsu

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Kesä 2010, 16:44

Laiton irc-kanavan pystyyn, jos joku haluaa siellä jotain jutella samalla kun seuraa draftin etenemistä. Näillä ohjeilla ainakin pitäisi löytää perille:

1. mene osoitteeseen http://www.webirk.dy.fi
2. vaihda nimimerkki kohtaan haluamasi nimimerkki
3. vaihda kanava #jatkoaikakeeperliiga

Ohjelma tarkistaa hetken yhteyttäsi ja menee sitten sisään.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja AnFa » 30 Kesä 2010, 19:33

Joudun äkillisesti puhelimen netin varaan pariksi tunniksi. Koitan kytätä mahdollisimman hyvin. Voi hieman välillä kestää. Koskee siis omia ja Buffalon varauksia. Pahoittelut.
AnFa

ViestiKirjoittaja Kaner » 30 Kesä 2010, 19:48

TweetyLeaf kirjoitti: Toivottavasti mies ei pahastu.

En pahastunut.

Tuli sykittyä duunit siihen tahtiin, että pystyn hoitamaan omat vuoroni tästä eteenpäin. Kiitokset vielä tuosta ekasta varauksesta.
Kaner

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 30 Kesä 2010, 19:52

Kaner kirjoitti:
TweetyLeaf kirjoitti: Toivottavasti mies ei pahastu.

En pahastunut.

Tuli sykittyä duunit siihen tahtiin, että pystyn hoitamaan omat vuoroni tästä eteenpäin. Kiitokset vielä tuosta ekasta varauksesta.

Hieno homma!

Listasi on pysyny meikäläisellä eikä sitä ole turhaan likkuteltu kellekkään.

Oma pitää tunkea huomiseksi päiväksi ehkä vielä jonnekkin mutta katsotaan nyt kuinka pitkälle tässä päästään.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Olpa » 01 Heinä 2010, 03:06

Laittelen Boscolle listan tuosta #28 - vuorosta. Toivottavasti on paikalla.

Ja sitten töihin ->
Olpa

ViestiKirjoittaja repe_joke » 01 Heinä 2010, 09:24

Jos joku haluaa treidata vuoroaan alaspäin, niin minulla olisi tarjolla 4.kierroksen ja 5.kierroksen varaukset vaihdossa tälle kesälle (+mahdollisesti ensi kesälle 5.kierroksen varaus). Kyseessä ei välttämättä ole maailman houkuttelivin tarjous, mutta on kuitenkin pöydällä niin pitkään kun pelaaja joka itseäni kiinnostaa on vapaana.

EDIT: Pulkkinen meni, joten enää ei kiinnosta nousu draftissa ylöspäin.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Bosco » 01 Heinä 2010, 13:50

Yhdestä pickistä on tarjous sisällä, joten odottelen hetken aikaa vastausta siihen ennenkuin teen varaukseni.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja AnFa » 01 Heinä 2010, 13:55

Joo eipä tuossa hätä. Opatsua ei ole näkynyt aamun jälkeen niin tulee varmaan pieni tauko joka tapauksessa kohta.

Pitää omista varauksista sen verran heittää, että meni juuri ennen viimeisimpiä varauksia pari itseäni kiinnostavaa pelaajaa, niin laajennettiin sitten maalivahtiosastoa jo toisella maalivahdilla samaan draftiin.
AnFa

ViestiKirjoittaja Bosco » 01 Heinä 2010, 14:42

Ei varmaan ketään haittaa jos AWe hoitaa tuon varauksensa samantien, niin ei turhaan viivästy enempää drafti? Jos ei treidi mene läpi jostain syystä, niin tulee sitten mulle se varattu pelaaja.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja AnFa » 01 Heinä 2010, 14:44

Ei anakaan minua haittaa. F5-nappula alkaa olla puhki kulunut jo. Pitkiä minuutteja. Pitäis varmaan vähän skarpimmin töitä tehdä.
AnFa

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 01 Heinä 2010, 15:02

ok varaan
Golden AWe

EdellinenSeuraava

Paluu Entry Draft