Draft lottery

Tänne kaikki keskustelu liigasta

Re: Draft lottery

ViestiKirjoittaja Bosco » 12 Maalis 2018, 18:57

Opatsu lupautui ystävällisesti hoitamaan tämän vuoden arvonnan. Hän ilmoittaa sitten tarkemmin ajankohdasta.

Todennäköisyydet ykkösvuoroon arvonnassa:

Chicago Blackhawks 40% (eli kahdeksan arpalippua)
New York Rangers 30% (eli kuusi arpalippua)
Columbus Blue Jackets 15% (eli kolme arpalippua)
Toronto Maple Leafs 10% (eli kaksi arpalippua)
New York Islanders 5% (eli yksi arpalippu)

Columbus ja Toronto tasapisteissä, ja kun tiebreakereista ei erityistä sääntöä, mennään tässä Yahoon mukaan kuten playoff tiebreakerien kanssakin. Yahoo on sijoittanut Toronton ylemmäksi sarjataulukossa, joten silloin Blue Jackets saa 15% ja Maple Leafs 10% todennäköisyydet tähän lottoarvontaan.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Opatsu » 13 Maalis 2018, 16:17

Draft lottery suoritetaan Boscon yo. listan mukaisesti perjantaina 16.3. klo 18. Arvonnassa käyteytään tätä sivustoa: http://www.draftpicklottery.com/

Tulokset arvonnasta tulevat tänne pikapikaa tuon arvonnan jälkeen ainakin kuvan kera.
Opatsu

ViestiKirjoittaja Opatsu » 16 Maalis 2018, 18:07

Tulokset:

1. Columbus Blue Jackets
2. New York Rangers
3. Chicago Blackhawks
4. Toronto Maple Leafs
5. New York Islanders

Onni suosi tällä kertaa AnFaa, jolla oli yhteensä viisi lippua arvontaan.

Kuva vielä arvonnan tuloksesta: https://drive.google.com/file/d/11L0HlN ... sp=sharing
Opatsu

ViestiKirjoittaja AnFa » 16 Maalis 2018, 18:09

Täytyy olla tyytyväinen tuuriin!
AnFa

ViestiKirjoittaja Bosco » 16 Maalis 2018, 18:31

Onnittelut Columbu... siis Detroitille ykkösvarauksesta.

Olisihan sitä tuolta viitossijalta mielellään noussut itsekin ylöspäin hieman mutta ei käynyt arpaonni myöten.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Bosco » 12 Maalis 2019, 08:22

Yritän suorittaa lottoarvonnan huomenna illalla kahdeksan aikoihin. Jos jollain on tullut vastaan sivustoja jonka kautta tuon voisi suorittaa niin ilmoitelkaa siihen mennessä. Muuten mennään sitten vanhanaikaisella tavalla ja nostellaan lappuja hatusta.

Tämän vuoden arvonnassa mukana olevat joukkueet ja heidän lottokuponkien määrä:

New York Rangers 40% (eli kahdeksan arpalippua)
Chicago Blackhawks 30% (eli kuusi arpalippua)
Columbus Blue Jackets 15% (eli kolme arpalippua) [vuoron omistaa Vancouver]
New York Islanders 10% (eli kaksi arpalippua)
Ottawa Senators 5% (eli yksi arpalippu)
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Weissflog » 12 Maalis 2019, 09:47

Eikö tuo opatsun viime vuonna käyttämä ole edelleen voimissaan?

http://www.draftpicklottery.com/
Weissflog

ViestiKirjoittaja Bosco » 12 Maalis 2019, 10:12

Weissflog kirjoitti:Eikö tuo opatsun viime vuonna käyttämä ole edelleen voimissaan?

Voihan sen tuota kautta myös hoitaa ja ottaa sitten todisteeksi kuvankaappauksen tuloksesta, mutta sellainen olisi tietenkin paras josta saisi sähköposti-ilmoitukset lähtemään. Jokunen vuosi takaperin drafti hoidettiin sellaisen sivuston kautta mutta se ei ole valitettavasti enää toiminnassa eikä itselle ole ainakaan korvaavaa vaihtoehtoa tullut vastaan.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Weissflog » 12 Maalis 2019, 10:43

Bosco kirjoitti:
Weissflog kirjoitti:Eikö tuo opatsun viime vuonna käyttämä ole edelleen voimissaan?

Voihan sen tuota kautta myös hoitaa ja ottaa sitten todisteeksi kuvankaappauksen tuloksesta, mutta sellainen olisi tietenkin paras josta saisi sähköposti-ilmoitukset lähtemään. Jokunen vuosi takaperin drafti hoidettiin sellaisen sivuston kautta mutta se ei ole valitettavasti enää toiminnassa eikä itselle ole ainakaan korvaavaa vaihtoehtoa tullut vastaan.

Aivan. Yritänpä itsekin katsoa löytyisikö vastaavaa.
Weissflog

ViestiKirjoittaja Weissflog » 12 Maalis 2019, 11:20

Maksoin tuonne 2 dollarin maksun, jolla saadaan tulokset myös sähköpostitse saataville.
Mutta tähän ei nähtävästi ole mitään tunnuksia vaan IP-tunnistus, joten tarvitaan mun kone kirjautumiseen.

Josko tehdään niin, että mä täytän tuonne kaikki tiedot, ja laitan bosco sun sähköpostiosoitteen tuonne ja julkaiset tulokset kun haluat?

Voitko lähettää mulle spostiosoitteen vaikka yv:nä?
Weissflog

ViestiKirjoittaja Bosco » 12 Maalis 2019, 15:39

Weissflog kirjoitti:Maksoin tuonne 2 dollarin maksun, jolla saadaan tulokset myös sähköpostitse saataville.
Mutta tähän ei nähtävästi ole mitään tunnuksia vaan IP-tunnistus, joten tarvitaan mun kone kirjautumiseen.

Josko tehdään niin, että mä täytän tuonne kaikki tiedot, ja laitan bosco sun sähköpostiosoitteen tuonne ja julkaiset tulokset kun haluat?

Voitko lähettää mulle spostiosoitteen vaikka yv:nä?

Tuossa ei taida saada kuin yhteen sähköpostiosoitteeseen sen viestin tulemaan? Eli se olisi ollut melko sama sitten vaikka olisin tuolla hoitanut ja ottanut kuvankaappauksen siitä. Sellainen kun olisi tietenkin ollut paras millä olisi saanut automaattiset sähköpostiviestit kaikille osanottajille.

Mutta laitan yv:llä sähköpostiosoitteeni, sen pitäisi kyllä olla yahoon puolella myös näkyvillä.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mängimies » 12 Maalis 2019, 15:40

Maksoitko myös vähän extraa sopivasta lopputuloksesta? :D :D
Mängimies

ViestiKirjoittaja Weissflog » 12 Maalis 2019, 15:57

Kyllä sinne saa listattua kaikkien osoitteet, eli ampuisi sen kaikille yhtä aikaa.
Mulle nyt käy kaikki. Eli jos tässä on joku ristiriita tai tulee parranpärinää, kun olen osallisena arvonnassa, ja täytän itse tiedot sinne, niin ei mua se kahden dollarin menetys häiritse.
Weissflog

ViestiKirjoittaja Bosco » 12 Maalis 2019, 16:02

Weissflog kirjoitti:Kyllä sinne saa listattua kaikkien osoitteet, eli ampuisi sen kaikille yhtä aikaa.
Mulle nyt käy kaikki. Eli jos tässä on joku ristiriita tai tulee parranpärinää, kun olen osallisena arvonnassa, ja täytän itse tiedot sinne, niin ei mua se kahden dollarin menetys häiritse.

Jos saat kaikkien osoitteet sinne niin sitten ei ole ainakaan mitään ongelmaa. Kaikille tulee sitten samanaikaisesti tiedot ja voivat ne halutessaan tarkistaa
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Weissflog » 12 Maalis 2019, 16:15

Bosco kirjoitti:
Weissflog kirjoitti:Kyllä sinne saa listattua kaikkien osoitteet, eli ampuisi sen kaikille yhtä aikaa.

Jos saat kaikkien osoitteet sinne niin sitten ei ole ainakaan mitään ongelmaa. Kaikille tulee sitten samanaikaisesti tiedot ja voivat ne halutessaan tarkistaa

Laitoin homman vetämään.
Katsokaa sähköpostinne asianomaiset (voipi hyvin mennä roskapostiinkin).
Weissflog

ViestiKirjoittaja Weissflog » 12 Maalis 2019, 16:20

Weissflog kirjoitti:
Bosco kirjoitti:

Laitoin homman vetämään.
Katsokaa sähköpostinne asianomaiset (voipi hyvin mennä roskapostiinkin).

Tänne ei ainakaan ole vielä tullut.
Katsotaan illan mittaan onnistuiko näin. Jos ei, niin en lisää rahaa tonne syydä, ja joku muu saa ottaa kontolleen :)
Weissflog

ViestiKirjoittaja Footless » 12 Maalis 2019, 16:47

Rigged. Nyt vituttaa.
Footless

ViestiKirjoittaja Bosco » 12 Maalis 2019, 17:36

Ei ole vielä tullut tänne ainakaan tuloksia sähköpostiin.

Footless kirjoitti:Rigged. Nyt vituttaa.

Vai niin. Tuosta ei välity tänne ainakaan selvästi huumori/sarkasmi joten tulokset ovat mitättömät jos ne ehtivät tulla ennen kuin selvität olitko tosissasi vai heititkö huumorilla viestisi. En ota mitään riskiä että tästä aletaan tosissaan valittamaan minään järjestettynä draftina yhdenkään managerin toimesta sitten.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Footless » 12 Maalis 2019, 18:08

Bosco kirjoitti:Ei ole vielä tullut tänne ainakaan tuloksia sähköpostiin.

Vai niin. Tuosta ei välity tänne ainakaan selvästi huumori/sarkasmi joten tulokset ovat mitättömät jos ne ehtivät tulla ennen kuin selvität olitko tosissasi vai heititkö huumorilla viestisi. En ota mitään riskiä että tästä aletaan tosissaan valittamaan minään järjestettynä draftina yhdenkään managerin toimesta sitten.

Läppähän tuo, sori jos jäi epäselväksi. En mä konetta ala epäilemään.
Footless

ViestiKirjoittaja Bosco » 12 Maalis 2019, 18:15

Footless kirjoitti:
Bosco kirjoitti:Ei ole vielä tullut tänne ainakaan tuloksia sähköpostiin.

Läppähän tuo, sori jos jäi epäselväksi. En mä konetta ala epäilemään.

Ok, hyvä homma. Näin epäilinkin/toivoin mutta piti vaan varmistaa ja pelata varman päälle.

Eli homma voimassa jälleen mikäli sieltä ne tulokset tulevat sähköpostiin.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Weissflog » 12 Maalis 2019, 18:24

The official draft order for Jatkoaika Keeper has been randomly determined by DraftPickLottery.com. A custom lottery style was used for 5 teams. Here's the lineup!

Pick 1: Chicago Blackhawks (had 6 balls)
Pick 2: Columbus Blue Jackets (had 3 balls)
Pick 3: New York Rangers (had 8 balls)
Pick 4: New York Islanders (had 2 balls)
Pick 5: Ottawa Senators (had 1 ball)

Good luck in the draft and this season!
DraftPickLottery.com
Weissflog

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 12 Maalis 2019, 18:25

Tuli ne heti tänne, meni tosin roskapostiin.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Bosco » 12 Maalis 2019, 18:36

Ilmeisesti tähän suuntaan se meni Postin kautta kirjepostina jakeluun ja Postihan ei jaa kirjeitä tiistaisin - eli ei ole tullut vieläkään tänne. Eikä ole roskapostissakaan.

Mutta siinä ne tulokset sitten ovat.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Bosco » 09 Maalis 2020, 14:38

Tämän vuoden arvonnassa mukana olevat joukkueet ja heidän lottokuponkien määrä:

New York Rangers 40% (eli kahdeksan arpalippua) [vuoron omistaa Islanders]
New York Islanders 30% (eli kuusi arpalippua)
Buffalo Sabres 15% (eli kolme arpalippua)
Columbus Blue Jackets 10% (eli kaksi arpalippua)
Toronto Maple Leafs 5% (eli yksi arpalippu)

Columbus ja Toronto olivat tasapisteissä (297) mutta Torontolla enemmän kategoriavoittoja (129 vs. 126), joten siksi on korkeammin sijoitettuna Yahoossa ja sen mukaisella tiebreakerilla mennään. Eli siis Columbukselle nuo hieman paremmat oddsit lotteryyn sen johdosta.

Yritän loppuviikosta hoitaa arvonnan pois, en pysty vielä nyt mitään tarkempaa aikaa antaa kuitenkaan. Onko tuo draftpicklottery.com vielä toiminnassa ja paras sivusto arvonnan läpi ajamiseen?
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Weissflog » 09 Maalis 2020, 14:49

Parhaasta en tiedä, mutta tuo on ainakin toiminnassa ja toimiva.
2$ maksaa jos haluaa tulokset sähköpostiin, mutta jos bosco hoidat itse pois niin ei kai sitä tarvitse spostitse hoitaa.
Weissflog

EdellinenSeuraava

Paluu Liigan asiat