Weissflog kirjoitti:Eikö tuo opatsun viime vuonna käyttämä ole edelleen voimissaan?
http://www.draftpicklottery.com/
Bosco kirjoitti:Weissflog kirjoitti:Eikö tuo opatsun viime vuonna käyttämä ole edelleen voimissaan?
http://www.draftpicklottery.com/
Voihan sen tuota kautta myös hoitaa ja ottaa sitten todisteeksi kuvankaappauksen tuloksesta, mutta sellainen olisi tietenkin paras josta saisi sähköposti-ilmoitukset lähtemään. Jokunen vuosi takaperin drafti hoidettiin sellaisen sivuston kautta mutta se ei ole valitettavasti enää toiminnassa eikä itselle ole ainakaan korvaavaa vaihtoehtoa tullut vastaan.
Weissflog kirjoitti:Maksoin tuonne 2 dollarin maksun, jolla saadaan tulokset myös sähköpostitse saataville.
Mutta tähän ei nähtävästi ole mitään tunnuksia vaan IP-tunnistus, joten tarvitaan mun kone kirjautumiseen.
Josko tehdään niin, että mä täytän tuonne kaikki tiedot, ja laitan bosco sun sähköpostiosoitteen tuonne ja julkaiset tulokset kun haluat?
Voitko lähettää mulle spostiosoitteen vaikka yv:nä?
Weissflog kirjoitti:Kyllä sinne saa listattua kaikkien osoitteet, eli ampuisi sen kaikille yhtä aikaa.
Mulle nyt käy kaikki. Eli jos tässä on joku ristiriita tai tulee parranpärinää, kun olen osallisena arvonnassa, ja täytän itse tiedot sinne, niin ei mua se kahden dollarin menetys häiritse.
Bosco kirjoitti:Weissflog kirjoitti:Kyllä sinne saa listattua kaikkien osoitteet, eli ampuisi sen kaikille yhtä aikaa.
Mulle nyt käy kaikki. Eli jos tässä on joku ristiriita tai tulee parranpärinää, kun olen osallisena arvonnassa, ja täytän itse tiedot sinne, niin ei mua se kahden dollarin menetys häiritse.
Jos saat kaikkien osoitteet sinne niin sitten ei ole ainakaan mitään ongelmaa. Kaikille tulee sitten samanaikaisesti tiedot ja voivat ne halutessaan tarkistaa
Weissflog kirjoitti:Bosco kirjoitti:Weissflog kirjoitti:Kyllä sinne saa listattua kaikkien osoitteet, eli ampuisi sen kaikille yhtä aikaa.
Jos saat kaikkien osoitteet sinne niin sitten ei ole ainakaan mitään ongelmaa. Kaikille tulee sitten samanaikaisesti tiedot ja voivat ne halutessaan tarkistaa
Laitoin homman vetämään.
Katsokaa sähköpostinne asianomaiset (voipi hyvin mennä roskapostiinkin).
Footless kirjoitti:Rigged. Nyt vituttaa.
Bosco kirjoitti:Ei ole vielä tullut tänne ainakaan tuloksia sähköpostiin.Footless kirjoitti:Rigged. Nyt vituttaa.
Vai niin. Tuosta ei välity tänne ainakaan selvästi huumori/sarkasmi joten tulokset ovat mitättömät jos ne ehtivät tulla ennen kuin selvität olitko tosissasi vai heititkö huumorilla viestisi. En ota mitään riskiä että tästä aletaan tosissaan valittamaan minään järjestettynä draftina yhdenkään managerin toimesta sitten.
Footless kirjoitti:Bosco kirjoitti:Ei ole vielä tullut tänne ainakaan tuloksia sähköpostiin.Footless kirjoitti:Rigged. Nyt vituttaa.
Vai niin. Tuosta ei välity tänne ainakaan selvästi huumori/sarkasmi joten tulokset ovat mitättömät jos ne ehtivät tulla ennen kuin selvität olitko tosissasi vai heititkö huumorilla viestisi. En ota mitään riskiä että tästä aletaan tosissaan valittamaan minään järjestettynä draftina yhdenkään managerin toimesta sitten.
Läppähän tuo, sori jos jäi epäselväksi. En mä konetta ala epäilemään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa