yksityisviestit

Kaikki muu tänne

yksityisviestit

ViestiKirjoittaja weteran » 25 Loka 2014, 17:44

Oliskohan joku niin fiksu ja osais kertoa miksi mulle ei enää tule sähköpostiin ilmoitusta uudesta yksityisviestistä. Vielä viimeviikolla sain sähköpostiin ilmoituksen uudesta yv:stä. Eilen huomasin ettei tule enää. Asetuksissa on kuitenkin ruksi että ilmoitus pitäisi tulla sähköpostiinkin...
ärsyttävää, kun olen tottunut puhelimesta seuraamaan treidineuvotteluitani, kun neuvottelut on käynnissä puhelimeen tulee ilmoitus uudesta viestistä ja pikana näen mistä viesti on tullut. Ja pääsen nopeasti myös vastaamaan. Nyt tarvii aina sivua päivittää jotta tietää onko viestiä tullut.
weteran

Re: yksityisviestit

ViestiKirjoittaja Opatsu » 25 Loka 2014, 17:52

weteran kirjoitti:Oliskohan joku niin fiksu ja osais kertoa miksi mulle ei enää tule sähköpostiin ilmoitusta uudesta yksityisviestistä.

Eihän nuo viestit vaan ole alkaneet menemään spam-kansioon. Minulla on tainnut joskus mennä näitä viestejä spammiin ja silloin ei tule tuota sposti-ilmoitusta kännykkään.
Opatsu

ViestiKirjoittaja weteran » 25 Loka 2014, 17:56

No siellähän ne... heittäkääs joku viestiä niin näen joko toimii :)
weteran

ViestiKirjoittaja Opatsu » 25 Loka 2014, 17:59

YV Lähetetty.
Opatsu

ViestiKirjoittaja weteran » 25 Loka 2014, 18:23

johan on tiukassa, kun kokoajan roskapostiin työntää... vaikka kuinka käskee että ei nää roskia ole.... prkl!!
weteran

ViestiKirjoittaja repe_joke » 25 Loka 2014, 18:34

Gmailissa on ainakin aiemmin riittänyt että siirtää sen "roskapostin" vain takaisin postilaatikon puolelle.
repe_joke

ViestiKirjoittaja weteran » 25 Loka 2014, 18:42

Olen siirtänyt. Seuraavassa viestissä ruksin: ei roskapostia. Ja pariin seuraavaan laitoin hiiren kakkosnapilla: ei roskapostia. Lopulta päivitin selaimen. Seuraavaksi varmaan heitän kaikki tietotekniikkalaitteen tuonne takapihalle lumihankeen.
weteran

ViestiKirjoittaja Opatsu » 25 Loka 2014, 18:43

repe_joke kirjoitti:Gmailissa on ainakin aiemmin riittänyt että siirtää sen "roskapostin" vain takaisin postilaatikon puolelle.

Jep, tuota jo yritin ehdottaa, mutta ei ilmeisesti pelkästään auttanut. Mitäs jos klikkaa viestin auki ja klikkaa siinä otsikon vieressä olevaa pientä valkoista kuvaketta, jolloin se muuttuu keltaiseksi, eli tärkeäksi viestiksi.

Jos tuokaan ei auta, niin yläpalkin More-valikosta "Filter messages like these" ja rafalski28:n osoitteesta tulevat postit filtteröi haluamaansa paikkaan.
Opatsu

ViestiKirjoittaja weteran » 26 Loka 2014, 19:21

Opatsu kirjoitti:
repe_joke kirjoitti:Gmailissa on ainakin aiemmin riittänyt että siirtää sen "roskapostin" vain takaisin postilaatikon puolelle.

Jep, tuota jo yritin ehdottaa, mutta ei ilmeisesti pelkästään auttanut. Mitäs jos klikkaa viestin auki ja klikkaa siinä otsikon vieressä olevaa pientä valkoista kuvaketta, jolloin se muuttuu keltaiseksi, eli tärkeäksi viestiksi.

Jos tuokaan ei auta, niin yläpalkin More-valikosta "Filter messages like these" ja rafalski28:n osoitteesta tulevat postit filtteröi haluamaansa paikkaan.

kokeilin nyt tuota filtteröintiä. otin vain osoitteen josta viestit saapuvat loin filtterin ettei menisi koskaan roskapostiin. saa nähä toimiiko tämäkään kikka?
weteran

ViestiKirjoittaja weteran » 26 Loka 2014, 19:39

no nyt näyttäisi toimivan \0/ \0/ melkonen työvoitto
weteran

ViestiKirjoittaja repe_joke » 26 Loka 2014, 19:59

Oli näköjään mullakin ruvennut menemään roskapostiin noi ilmoitukset yksityisviesteistä. Noh, lisäsin osoitelistaan sen osoitteen josta sähköpostit tulevat, kerta sen pitäisi kuulemma riittää. Mutta katsellaan mitä mieltä gmail on jatkossa täältä tulevista viesteistä.
repe_joke

ViestiKirjoittaja weteran » 26 Loka 2014, 20:13

Jos se ei auta, niin luo tuo filtteri
weteran

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 08 Marras 2014, 16:59

Vääntäkääs vielä rautalangasta millä ootte gmailin siirtään nämä viestit pois roskapostista? Mää oon mielestäni kaikki keinot kokeillut, mutta jostain syystä roskapostiin menevät edelleen.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja weteran » 08 Marras 2014, 17:19

Mr. Smith kirjoitti:Vääntäkääs vielä rautalangasta millä ootte gmailin siirtään nämä viestit pois roskapostista? Mää oon mielestäni kaikki keinot kokeillut, mutta jostain syystä roskapostiin menevät edelleen.

Ota yksi viesti auki, sieltä se more valikko ja luo filtteri.
Ihan vaan osoite josta viestit saapuu rasti ruutuun ei koskaan roskapostia. Mulla autto tuo
weteran

ViestiKirjoittaja Opatsu » 08 Marras 2014, 17:42

weteran kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:Vääntäkääs vielä rautalangasta millä ootte gmailin siirtään nämä viestit pois roskapostista? Mää oon mielestäni kaikki keinot kokeillut, mutta jostain syystä roskapostiin menevät edelleen.

Ota yksi viesti auki, sieltä se more valikko ja luo filtteri.
Ihan vaan osoite josta viestit saapuu rasti ruutuun ei koskaan roskapostia. Mulla autto tuo

Juuh, tuon toiminnassa on jotakin mystistä ja se mikä toimii jollakin ei välttämättä toimi toisilla. Mutta tuo weteranin kertoma tapa pitäisi olla se ultimaattisen varma tapa pitää jostakin osoitteesta tulleet viestit poissa spammista.
Opatsu

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 09 Marras 2014, 13:06

weteran kirjoitti:Ota yksi viesti auki, sieltä se more valikko ja luo filtteri.

Kiitos. Nyt tuntuisi taas toimivan. Meinas jo usko loppua, kun kaikkea mahdollista tuli koitettua.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja weteran » 09 Marras 2014, 13:19

Tiedän tunteen... pari päivää taistelin että sain toimimaan :)
weteran

Paluu Muu keskustelu