weteran kirjoitti:Oliskohan joku niin fiksu ja osais kertoa miksi mulle ei enää tule sähköpostiin ilmoitusta uudesta yksityisviestistä.
repe_joke kirjoitti:Gmailissa on ainakin aiemmin riittänyt että siirtää sen "roskapostin" vain takaisin postilaatikon puolelle.
Opatsu kirjoitti:repe_joke kirjoitti:Gmailissa on ainakin aiemmin riittänyt että siirtää sen "roskapostin" vain takaisin postilaatikon puolelle.
Jep, tuota jo yritin ehdottaa, mutta ei ilmeisesti pelkästään auttanut. Mitäs jos klikkaa viestin auki ja klikkaa siinä otsikon vieressä olevaa pientä valkoista kuvaketta, jolloin se muuttuu keltaiseksi, eli tärkeäksi viestiksi.
Jos tuokaan ei auta, niin yläpalkin More-valikosta "Filter messages like these" ja rafalski28:n osoitteesta tulevat postit filtteröi haluamaansa paikkaan.
Mr. Smith kirjoitti:Vääntäkääs vielä rautalangasta millä ootte gmailin siirtään nämä viestit pois roskapostista? Mää oon mielestäni kaikki keinot kokeillut, mutta jostain syystä roskapostiin menevät edelleen.
weteran kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Vääntäkääs vielä rautalangasta millä ootte gmailin siirtään nämä viestit pois roskapostista? Mää oon mielestäni kaikki keinot kokeillut, mutta jostain syystä roskapostiin menevät edelleen.
Ota yksi viesti auki, sieltä se more valikko ja luo filtteri.
Ihan vaan osoite josta viestit saapuu rasti ruutuun ei koskaan roskapostia. Mulla autto tuo
weteran kirjoitti:Ota yksi viesti auki, sieltä se more valikko ja luo filtteri.
Ihan vaan osoite josta viestit saapuu rasti ruutuun ei koskaan roskapostia. Mulla autto tuo
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa