AnFa kirjoitti:Hei
Onko jossain ollu jo puhetta, että milloin laajennusdraftiin menevät pelaajat pitää olla sijoitettuina luokkiinsa? En ainakaan tätä tietoa tuosta laajennusdraftin säännöt -ketjusta löytänyt. En sano etteikö se tieto voisi olla siellä, mutta puusilmänä en sitä nähnyt.
Mitä sanktioita tulee, jos ei ole ilmoittanut tiettyyn aikarajaan mennessä? Mietin vain että itsellä taitaa olla juuri kauden loppumisen tietämillä lomamatkaa ja muita kiireitä etten välttämättä ole paikalla tiettyyn kellonaikaan ilmoittamassa noita. Vai voisiko tässäkin lähettää jollekin (vaikka Bosco?) etukäteen listan omista suojauksista?
Tuossa mainittiin jo yllä tuo takaraja eli heti NHL:n runkosarjan päätöskierrosta seuraava päivä eli maanantai 14.4 klo 22:00.
Tuo on ehdoton takaraja ja sanktiona on että mä teen komissaarina sijoitukset niiden puolesta joilta ei ole listoja tullut. Niitä voi kyllä hyvissä ajoin lähetellä jo laajennusjoukkueiden managereille yv:llä, mutta pitäkää mielessä nuo pelimäärärajat niitä läheteltäessä kun ne voi osalla tulla täyteen vasta viimeisten kierrosten aikana, jos tulevat ollenkaan täyteen. Lisäksi lähettäkää vasta kun olet täysin varma niiden sisällöstä, kun niitä ei olisi tarkoitus sitten enää muokkailla. Mulle ne listat tulee myös lähettää yv:llä, jotta saan ne kaikki julkaistua samanaikaisesti, mutta mielelläni otan vastaan vasta tuossa meidän kauden päätyttyä, sen jälkeen kun olen oman listani lähettänyt laajennusjoukkueiden managereille. Mutta jos on pakottavia syitä lomamatkojen tai muun vuoksi, niin voi niitä sitten heti lähettää kun ne on valmiina ja on tarve lähettää ne.