'14 Entry Draft-keskustelu

'14 Entry Draft-keskustelu

ViestiKirjoittaja Bosco » 07 Huhti 2014, 12:53

Varausjärjestys on nyt selvillä. Tarkistakaahan ainakin omat vuoronne listalta ja ilmoitelkaa jos havaitsette siellä jotain epäkohtia.
Bosco
Site Admin

Re: '14 Entry Draft-keskustelu

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 07 Huhti 2014, 14:05

Mulle on merkattu 4x4 kierroksen varausta.

Oman kirjanpitoni mukaan mulla on Washingtonin, Toronton ja Minnesotan kierrokset.

Anaheimin pick on siis se jossa on ilmeisesti epäselvyyttä, yritän katsastella mistä tuo johtuu.

Vitos kierroksella on myös jotain hämärää, mulla pitäisi olla 1 pick sinne (Buffalon)

Eli Columbuksen pick on tuolta kierrokselta "kadoksissa" tarkennus: merkattu mulle.

Selvitellään selvitellään.

EDIT: pahimmassa tapauksessa ovat siis molemmat täysin omia mokiani.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Bosco » 07 Huhti 2014, 14:12

TweetyLeaf kirjoitti:Mulle on merkattu 4x4 kierroksen varausta.

Oman kirjanpitoni mukaan mulla on Washingtonin, Toronton ja Minnesotan kierrokset.

Anaheimin pick on siis se jossa on ilmeisesti epäselvyyttä, yritän katsastella mistä tuo johtuu.

Vitos kierroksella on myös jotain hämärää, mulla pitäisi olla 1 pick sinne (Buffalon)

Eli Columbuksen pick on tuolta kierrokselta "kadoksissa" tarkennus: merkattu mulle.

Selvitellään selvitellään.

EDIT: pahimmassa tapauksessa ovat siis molemmat täysin omia mokiani.

Koodi: Valitse kaikki
8.7.2013
Boston                           -            Anaheim
2013 Entry draft 5th round (VAN)<->           2014 Entry draft 4th round (ANA)
2013 Entry draft 5th round (BOS)

Koodi: Valitse kaikki
28.1.2014
Boston                           -            Columbus
Alexander Semin                 <->           Jordan Staal
Jacob de la Rose                              2014 Entry draft 5th round (CBJ)
2015 Entry draft 4th round (MIN)

Tuollaiset kaupat on merkittynä listaan, eikä kyseisiä pickejä ole sen mukaan ainakaan kaupattu eteenpäin. Jos ne ovat olleet jossain toisessa kaupassa mukana, niin ilmoittele.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 07 Huhti 2014, 14:21

Bosco kirjoitti:Tuollaiset kaupat on merkittynä listaan, eikä kyseisiä pickejä ole sen mukaan ainakaan kaupattu eteenpäin. Jos ne ovat olleet jossain toisessa kaupassa mukana, niin ilmoittele.

Näköjään on oma kirjanpito sekaisin vaikka kuinka olen yrittänyt olla tarkka.
Ei minusta perkele kirjanpitäjää tai palkanlaskijaa ainakaan tule :(

Molemmat kaupat puuttuvat omasta draft pick trackeristä, ja siten myös tuosta overall trackeristä.

Hassu fiilis kun kiukuttaa samaan aikaan kun hymyilyttää, että onkin 2 pickiä enemmän tulevaan draftiin...
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 07 Huhti 2014, 14:32

Kävin nyt kaikki 2014 omat alkuperäiset pickit sekä nuo omassa hallussa olevat pickit läpi, ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Bosco » 25 Touko 2014, 13:13

NHL:n varaustilaisuus on 27. ja 28. kesäkuuta. Tässä liigassa drafti on perinteisesti aina ollut noin viikkoa sen jälkeen heinäkuun alkupuolella. Laitetaan draftille alustavasti alkamisajaksi maanantai 7.7 klo 18:00.

Mikäli alkamisajankohta ei sovi niin ilmoittakaa hyvissä ajoin siitä. Jos tarpeeksi usealla on muita menoja tuolloin, ja löytyy paremmin sopiva aika kaikille, niin katsellaan sitten draftin siirtämistä toiselle ajankohdalle. Kuitenkin kaikille sopivaa aikaa on mahdotonta löytää näin isossa liigassa yleensä, joten jos drafti osuu sellaiseen aikaan että ei pääse varailemaan itse niin sitten etukäteen vaan listoja jollekin toiselle managerille.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 25 Touko 2014, 21:20

Bosco kirjoitti:NHL:n varaustilaisuus on 27. ja 28. kesäkuuta. Tässä liigassa drafti on perinteisesti aina ollut noin viikkoa sen jälkeen heinäkuun alkupuolella. Laitetaan draftille alustavasti alkamisajaksi maanantai 7.7 klo 18:00.

Mikäli alkamisajankohta ei sovi niin ilmoittakaa hyvissä ajoin siitä. Jos tarpeeksi usealla on muita menoja tuolloin, ja löytyy paremmin sopiva aika kaikille, niin katsellaan sitten draftin siirtämistä toiselle ajankohdalle. Kuitenkin kaikille sopivaa aikaa on mahdotonta löytää näin isossa liigassa yleensä, joten jos drafti osuu sellaiseen aikaan että ei pääse varailemaan itse niin sitten etukäteen vaan listoja jollekin toiselle managerille.

Minun puolestani kellon voisi pistää pyörimään jo 16:00. Tämä sillä, että jos managerit pääsevät aloittamaan aikaisemmin töistä päästyään, niin en koe, että on järkevää odotella paria tuntia, että "saa" laittaa varauksen sisään. Jos eka pick tulee vasta klo n. 18:00, niin ei tuossa mitään menetä silti.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 26 Touko 2014, 13:21

Lähden sunnuntaina 6.7. Kanadaan viikoksi, joten mielellään drafti olisi aikaisemmin. Jos ei onnistu, niin sit pitää vaan kehitellä listoja.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 26 Touko 2014, 19:54

LostHorizon kirjoitti:Lähden sunnuntaina 6.7. Kanadaan viikoksi, joten mielellään drafti olisi aikaisemmin. Jos ei onnistu, niin sit pitää vaan kehitellä listoja.

Kyllä tuo about viikko NHL:n draftin jälkeen on ihan tarpeellinen ollut ainakin itselleni. 2 viikolla ei oikein myöskään viitsisi siirtää, ellei useammalla ole ongelmia osallistua juuri 7.7 alkaen. Perjantaina 27 pvä toki voisi aloittaa, mutta pelkään, että kesällä on kaikilla sen verran viikonloput täysiä, että aika hiljaista on viikonloppuna.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja fourtyone » 26 Touko 2014, 21:44

Mullekin kävisi mielummin tuo kesäkuun loppu, mutta jos venyy heinäkuuhun niin raivataan sitten tilaa kalenterista parhaan mukaan.
fourtyone

ViestiKirjoittaja Tollisko » 26 Touko 2014, 22:31

Mulle käy milloin vaan. Listan laadin itselleni joka tapauksessa, niin äkkiäkös tuon jollekin vapaaehtoiselle lähettää.
Tollisko

ViestiKirjoittaja Footless » 27 Touko 2014, 01:07

Mulla alkaa loma 30. kesäkuuta, siitä eteenpäin käy koska tahansa, kotona/mökillä kun olen.
Footless

ViestiKirjoittaja TaoTao » 29 Touko 2014, 17:36

kaikki käy
TaoTao

ViestiKirjoittaja Gaff » 30 Touko 2014, 13:07

Kaikki käy myös mulle
Gaff

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 30 Touko 2014, 14:53

Loma alkaa tuolloin, mutta kyllä varaukset onnistuvat kännykän avulla, kunhan vain listat saa muuten valmiiksi.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja weteran » 30 Touko 2014, 17:13

Miulle käypi millon vaan... maanantaina alkaa duunit, niin koko kesä ihan kotosalla. eikä noita vuorojakaan niin hirveesti ole enää...
pitäsköhän tehä kuitenkin varasuunnitelma tolle omalle ekalle vuorolle, jos joku edellä haluaa selvän visioni pilata :)
weteran

ViestiKirjoittaja AnFa » 31 Touko 2014, 07:49

Mullekin käy milloin vain
AnFa

ViestiKirjoittaja Marwin » 01 Kesä 2014, 01:36

Heinäkuun kolme ekaa viikkoa on lomaa, niin kyllähän tuo lähtökohtaisesti passaa hyvin. Jotain reissua saattaa toki pukata, mutta nykyään ovat nämä älypuhelimet jne niin eiköhän varaukset hoidu tuolloin.
Marwin

ViestiKirjoittaja Bosco » 10 Kesä 2014, 09:38

Pidetään tuo maanantai 7.7 draftin aloituspäivämääränä, ja Tweetyn ehdotukseen sellainen kompromissi että laitetaan kello käyntiin 17:00 alkaen.

Mikäli ykköspickin haltija on jo vaikka edeltävänä perjantaina valmis tekemään varauksensa (ei ole mitään velvollisuutta tehdä kuitenkaan niin), niin mulla ei ainakaan ole mitään sitä vastaan. Tällöin lomille lähtevä Coloradon manageri voisi keretä mahdollisesti itse hoitamaan oman ykköskierroksensa ennen lähtöään. Mutta kello lähtee vasta maanantaina käyntiin, ja uskoisin sen olevan järkevämpää muutenkin kun tuskin viikonloppuna drafti etenisi kovaa vauhtia. Mutta tuollainen viikko tosiaan siinä on hyvä aina olla väliä NHL:n ja meidän draftin välillä, kun siinä on kuitenkin oma työnsä skoutata noita vastavarattuja 18-vuotiaita pelaajia ja laittaa niitä paremmuusjärjestykseen. Kovin paljoa heinäkuun puolivälin/loppupuolen vaiheille sitä ei kuitenkaan viitsi venyttää.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 27 Kesä 2014, 13:07

Viitsiikö joku sitten vastaanottaa draft-listani ensi viikolla ja mielellään myös varata vuoroillani?

Onko yöllä draftin live-seurantaa IRC:ssä? Itse meinaan olla paikalla, jos joku saapuu.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja repe_joke » 27 Kesä 2014, 13:41

Mulle voi laittaa listan ainakin. Live-seurannasta en ole varma, mutta se on mahdollinen.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Kesä 2014, 11:31

Drafti alkaa sitten viikon päästä maanantaina.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja weteran » 30 Kesä 2014, 14:09

Varauksia voi varmaan alkaa tiputtelemaan, kun siltä tuntuu?? Kello alkaa juosta maanantaina, oliko näin?
Ja kuuden tunnin varausaika ja kello ei juokse yöllä? Miten ne kellon ajat oli? 22-08??
weteran

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Kesä 2014, 17:00

weteran kirjoitti:Varauksia voi varmaan alkaa tiputtelemaan, kun siltä tuntuu?? Kello alkaa juosta maanantaina, oliko näin?
Ja kuuden tunnin varausaika ja kello ei juokse yöllä? Miten ne kellon ajat oli? 22-08??

Mun puolesta ainakin. Mikään pakko kenenkään ei ole kuitenkaan etukäteen varailla ja varausaika lähtee tosiaan sitten vasta ensi maanantaina kulumaan.

Säännöistä löytyy vastaus toiseen kohtaan.

- Varausaika 6 tuntia/vuoro
    o Varausaika ei kulu 00.00-08.00 välisenä aikana
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mängimies » 01 Heinä 2014, 11:52

Laajennusjoukkueista Islanders ainakin lähestyy draftia selkeällä suunnitelmalla kun joukkue on haalinut peräti 12 vuoroa itselleen tähän draftiin. Prospectiosasto kerralla kuntoon! Hienoa.
Mängimies

Seuraava

Paluu Entry Draft