TweetyLeaf kirjoitti:Mulle on merkattu 4x4 kierroksen varausta.
Oman kirjanpitoni mukaan mulla on Washingtonin, Toronton ja Minnesotan kierrokset.
Anaheimin pick on siis se jossa on ilmeisesti epäselvyyttä, yritän katsastella mistä tuo johtuu.
Vitos kierroksella on myös jotain hämärää, mulla pitäisi olla 1 pick sinne (Buffalon)
Eli Columbuksen pick on tuolta kierrokselta "kadoksissa" tarkennus: merkattu mulle.
Selvitellään selvitellään.
EDIT: pahimmassa tapauksessa ovat siis molemmat täysin omia mokiani.
8.7.2013
Boston - Anaheim
2013 Entry draft 5th round (VAN)<-> 2014 Entry draft 4th round (ANA)
2013 Entry draft 5th round (BOS)28.1.2014
Boston - Columbus
Alexander Semin <-> Jordan Staal
Jacob de la Rose 2014 Entry draft 5th round (CBJ)
2015 Entry draft 4th round (MIN)Bosco kirjoitti:Tuollaiset kaupat on merkittynä listaan, eikä kyseisiä pickejä ole sen mukaan ainakaan kaupattu eteenpäin. Jos ne ovat olleet jossain toisessa kaupassa mukana, niin ilmoittele.
Bosco kirjoitti:NHL:n varaustilaisuus on 27. ja 28. kesäkuuta. Tässä liigassa drafti on perinteisesti aina ollut noin viikkoa sen jälkeen heinäkuun alkupuolella. Laitetaan draftille alustavasti alkamisajaksi maanantai 7.7 klo 18:00.
Mikäli alkamisajankohta ei sovi niin ilmoittakaa hyvissä ajoin siitä. Jos tarpeeksi usealla on muita menoja tuolloin, ja löytyy paremmin sopiva aika kaikille, niin katsellaan sitten draftin siirtämistä toiselle ajankohdalle. Kuitenkin kaikille sopivaa aikaa on mahdotonta löytää näin isossa liigassa yleensä, joten jos drafti osuu sellaiseen aikaan että ei pääse varailemaan itse niin sitten etukäteen vaan listoja jollekin toiselle managerille.
LostHorizon kirjoitti:Lähden sunnuntaina 6.7. Kanadaan viikoksi, joten mielellään drafti olisi aikaisemmin. Jos ei onnistu, niin sit pitää vaan kehitellä listoja.

weteran kirjoitti:Varauksia voi varmaan alkaa tiputtelemaan, kun siltä tuntuu?? Kello alkaa juosta maanantaina, oliko näin?
Ja kuuden tunnin varausaika ja kello ei juokse yöllä? Miten ne kellon ajat oli? 22-08??
- Varausaika 6 tuntia/vuoroo Varausaika ei kulu 00.00-08.00 välisenä aikana
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa