Bosco kirjoitti:C-kategorian osalta suurin yllätys itselleni oli se, että kenellekään ei kelvannut tinken listoilta Colin Wilson. Olin aivan varma että viedään sieltä. Nuori, halpa ja ennen kaikkea potentiaalinen kaveri. Aika täydellinen haku nähdäkseni laajennusjoukkueelle. Varmaan tekee vielä sen läpimurtonsakin nyt kun Trotz lähti ja tilalle tulee uusi valmentaja. Olin itse asiassa yllättynyt jo että tinke suojasi Hemskyn ja Staffordin B-luokassa ennen tätä.
Bosco kirjoitti:Alec Martinez oli hyvä varaus tuossa vaiheessa, olisi hyvin voinut mennä aiemminkin. Roster freezen alkamisen jälkeen teki 4+5 tehot 14 pelissä. Ei huonot tehot vielä edullisen sopimuksen omaavalle puolustajalle. Varmasti olisi kelvannut monelle vanhallekin joukkueelle.
Footless kirjoitti:Mä vähän ihmettelinkin miten tuon hintainen pakki noilla tehoilla on vapaissa, mutta tuo loppukauden ruiskautus selittää vähän asiaa. Noh, toivottavasti tehoilee ensi kaudella vähän tasaisemmin, ylivoima-aikaa on kuitenkin taas jonkun verran luvassa.
AnFa kirjoitti:Pari lyhyttä omaa mielipidettä FA-draftista:
Kuvittelin kärjessä lähtevän juuri nämä halvalla sopparilla pelaavat hieman huonommat kaverit kuten vaikka Tanev, Fehr, Martinez.. Ja sen lisäksi nämä pari kovaa kuten Versteeg. Siellä kuitenkin lähti koko ajan isoa palkkaa vetävää parasta vapaana olevaa jannua.
Toinen mikä on kummastuttanut on prospectin varaamattomuus. Siellä on kuitenkin suht hyviä prospecteja joita itse olisin varmaan alkanut parin kolmen ekan kierroksen jälkeen varailemaan.
AnFa kirjoitti:Pari lyhyttä omaa mielipidettä FA-draftista:
Kuvittelin kärjessä lähtevän juuri nämä halvalla sopparilla pelaavat hieman huonommat kaverit kuten vaikka Tanev, Fehr, Martinez.. Ja sen lisäksi nämä pari kovaa kuten Versteeg. Siellä kuitenkin lähti koko ajan isoa palkkaa vetävää parasta vapaana olevaa jannua.
Toinen mikä on kummastuttanut on prospectin varaamattomuus. Siellä on kuitenkin suht hyviä prospecteja joita itse olisin varmaan alkanut parin kolmen ekan kierroksen jälkeen varailemaan.
Mängimies kirjoitti:Aika monet ovat ihmetelleet kalliiden (erityisesti) puolustajien hamstraamista jo draftin alkuvaiheessa. Vanhoille managerille nuo myersit, enströmit, boylet ja timoset ovat olleet kovan caphitin vuoksi punainen vaate, mutta laajennusjoukkueille (tai ainakaan itselläni) ei mitään ongelmia tässä kohtaa palkkakaton suhteen ole. Suurempi ongelma on päästä edes palkkalattian yli, mutta onneksi siitä ei tässä kohtaa tarvitse murehtiakaan. Voi siis olla, että itse on pakotettu ottamaan joku paremmin palkattu pelaaja rasitteeksi ihan vain sen palkan takia. Vanhoilla managereilla joukkue on muutenkin niin eri tasoa, että ongelmat ovat päinvastaiset
Opatsu kirjoitti:Mängimies kirjoitti:Aika monet ovat ihmetelleet kalliiden (erityisesti) puolustajien hamstraamista jo draftin alkuvaiheessa. Vanhoille managerille nuo myersit, enströmit, boylet ja timoset ovat olleet kovan caphitin vuoksi punainen vaate, mutta laajennusjoukkueille (tai ainakaan itselläni) ei mitään ongelmia tässä kohtaa palkkakaton suhteen ole. Suurempi ongelma on päästä edes palkkalattian yli, mutta onneksi siitä ei tässä kohtaa tarvitse murehtiakaan. Voi siis olla, että itse on pakotettu ottamaan joku paremmin palkattu pelaaja rasitteeksi ihan vain sen palkan takia. Vanhoilla managereilla joukkue on muutenkin niin eri tasoa, että ongelmat ovat päinvastaiset
Minä ainakin oletin juuri näin tapahtuvan, että täältä FA-draftista otetaan puolustuksen runko, mutta suurempi ihmettelyn aihe oli tuo laajennusdraftissa tapahtunut puolustajien hamstraaminen heti alussa, sillä tasoero noiden parhaiden vapaissa olleiden puolustajien ja laajennusdraftissa varattujen pakkien välillä on paljon pienempi kuin hyökkääjien ja maalivahtien kohdalla. Minä olisin kyllä ollut mahdollisuuksien mukaan aika lujaa hamstraamassa maalivahteja, senttereitä ja monipuolisia hyökkääjiä (esim. Simmonds ja Hanzal) ja olisin saattanut jättää puolustajien varaamisen lähes täysin tänne FA-draftiin, kun täällä oli sekä kallista että halpaa laatua tarjolla aika mukavasti. Esim. Bouwmeesteriä en todennäköisesti olisi laajennusdraftissa poiminut lainkaan, vaikka olisi ollut missä kategoriassa. Noh, ehkä D:stä sen olisi voinut loppuvaiheessa ottaa. Varsinkin tuo sentteriosasto oli tässä FA-draftissa niin kuraa, että olisin olettanut, että niitä olisi mennyt laajennusdraftissa paljon enemmän.
Opatsu kirjoitti:Esim. Bouwmeesteriä en todennäköisesti olisi laajennusdraftissa poiminut lainkaan, vaikka olisi ollut missä kategoriassa. Noh, ehkä D:stä sen olisi voinut loppuvaiheessa ottaa. Varsinkin tuo sentteriosasto oli tässä FA-draftissa niin kuraa, että olisin olettanut, että niitä olisi mennyt laajennusdraftissa paljon enemmän.
Footless kirjoitti:Opatsu kirjoitti:Esim. Bouwmeesteriä en todennäköisesti olisi laajennusdraftissa poiminut lainkaan, vaikka olisi ollut missä kategoriassa. Noh, ehkä D:stä sen olisi voinut loppuvaiheessa ottaa. Varsinkin tuo sentteriosasto oli tässä FA-draftissa niin kuraa, että olisin olettanut, että niitä olisi mennyt laajennusdraftissa paljon enemmän.
Tossa tapahtu mun suurin virhe, en oikein tiedä mitä ajattelin siinä vaiheessa. Olin jo päässäni lyönyt lukkoon Hamilton & Holtby -kaksikon, mutta jotenkin tuo Bouwmeesterin "hyvyys" sokaisi mut ottamaan sen. Noh, menneet on menneitä, mutta tuo on yksi minkä todellakin tekisin toisin tässä draftissa.
Opatsu kirjoitti:Noh, tuo Hamiltonin nappaaminen voi kyllä sitten korvata tuon JBo:n "hassin" aika komeasti. Voin kertoa, että ketuttaa päivä päivältä enemmän, että rupesin leikkimään noin lahjakkaan prospektin kanssa, enkä jättänyt A:han, mikä oli alkuperäinen tarkoitus. Tuosta on kyllä tulossa kaikkien merkkien mukaan niin timanttisen kokonaisvaltainen pakki, että Chara voidaan heittää eläkkeelle hyvillä mielin.
TweetyLeaf kirjoitti:Opatsu kirjoitti:Noh, tuo Hamiltonin nappaaminen voi kyllä sitten korvata tuon JBo:n "hassin" aika komeasti. Voin kertoa, että ketuttaa päivä päivältä enemmän, että rupesin leikkimään noin lahjakkaan prospektin kanssa, enkä jättänyt A:han, mikä oli alkuperäinen tarkoitus. Tuosta on kyllä tulossa kaikkien merkkien mukaan niin timanttisen kokonaisvaltainen pakki, että Chara voidaan heittää eläkkeelle hyvillä mielin.
Bartkowski ajaa vielä ohi Hamiltonista Krugin kanssa, niin sitten voit huokaista helpotuksesta
LostHorizon kirjoitti:Äh, hyvät varaukset Footlessilta. Ei nyt seuraavaa pickiäni vienyt, mutta luultavasti draftin aikana olisin molempia harkinnut.
LostHorizon kirjoitti:Äh, hyvät varaukset Footlessilta. Ei nyt seuraavaa pickiäni vienyt, mutta luultavasti draftin aikana olisin molempia harkinnut.
Mängimies kirjoitti:
Noista jo varatuista pelaajista Sieloff oli itsellänikin korkealla listoilla, mutta en arvannut että menisi noin äkkiä vuoden pelaamattomuuden jälkeen.
Tuntuu muuten, että prospecteissakin puolustuksessa on enemmän laatua tarjolla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa