tinkezione kirjoitti:Ja tulkitsinko nyt oikein, että vasta 14.4. mennessä pitää olla myös IR-listat tyhjänä ja O16-joukkueet kauden 2013-14 mukaisen palkkakaton alla, suojauslistojen lähettämisen lisäksi?
Weissflog kirjoitti:Tajusinpa tuossa että se olis perhen uuden tulokkaan laskettu aika 20.4.
Eipä nuo lapset nyt tasan sillä päivällä tuppaa tulla, mutta silti saattaa hieman laajennusdraftia vaikeuttaa. Toki edelleen täysillä mukana olen, niin draftissa kuin synnytyksessä![]()
Minkälaista aikataulua per vuoro tuohon olikaan suunniteltu? Kello kai pysähtyy aina iltaisin tms?
- Varausaika 6 tuntia/vuoro
o Varausaika ei kulu 00.00-08.00 välisenä aikana
Footless kirjoitti:Mulla ainakin menee sekä perjantai että lauantai ihan puhtaasti juhliessa ja vielä Turussa, joten omasta puolestani toivon sitä maanantaita aloituspäiväksi.
Weissflog kirjoitti:Vielä kun keksisi että mitä hittoa tässä nyt pitäis tehdäVähän strategia vielä hukassa. Best player available vai best goalie available.
LostHorizon kirjoitti:Ei nyt maanantaina. Mun puolesta vasta viikon päästä tai vaikka myöhemminkin. FA-draftin pelaajqt on vähän tuntmattomampia (jotkut) enkä ole ehtinyt katsomaan niitä yhtään.
LostHorizon kirjoitti:Toisaalta laajennusdrafti olisi alkuperäisellä suunnitelmalla alkanut vawta maanantaina. Itse ainakin olen valmistautunut pelkkåän laajennusdraftiin. Mitään kiirettäkään tässä ei kai ole?
Toki jos muille sopii niin ei auta itku markkinoilla ja tyydyn tilanteeseen.
LostHorizon kirjoitti:Toisaalta laajennusdrafti olisi alkuperäisellä suunnitelmalla alkanut vawta maanantaina. Itse ainakin olen valmistautunut pelkkåän laajennusdraftiin. Mitään kiirettäkään tässä ei kai ole?
Toki jos muille sopii niin ei auta itku markkinoilla ja tyydyn tilanteeseen.
Mängimies kirjoitti:Millä mielin muut laajennusmanagerit ovat FA draftin suhteen? Oletteko valmiita jatkamaan suoraan laajennusdraftin perään vai haluaako joku kiltisti odotella keskiviikkoon saakka? Itselle käy jatkaa heti perään.
Weissflog kirjoitti:
Heti perään vaan, mut kello ilmeisesti käy vasta keskiviikosta lähtien.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa