Keskeiset päivämäärät

Keskeiset päivämäärät

ViestiKirjoittaja Bosco » 31 Tammi 2014, 15:32

Ma 7.4 - Finaalit päättyvät
Ma 14.4 - NHL:n runkosarja päättyy; takaraja lopullisten suojauslistojen lähettämiselle klo 22:00.
Ma 21.4 - Laajennusdrafti alkaa kello 20:00. (Varausaika alkaa juosta jo aiemmin, mikäli kaikki neljä laajennusjoukkuetta ovat valmiita aloittamaan varaamisen jo ennen tätä).
Ke 23.4 - FA-drafti alkaa kello 20:00

Tuossa nyt alustavaa aikataulua.
Bosco
Site Admin

Re: Keskeiset päivämäärät

ViestiKirjoittaja tinkezione » 31 Tammi 2014, 17:13

Ja tulkitsinko nyt oikein, että vasta 14.4. mennessä pitää olla myös IR-listat tyhjänä ja O16-joukkueet kauden 2013-14 mukaisen palkkakaton alla, suojauslistojen lähettämisen lisäksi?
tinkezione

ViestiKirjoittaja Weissflog » 31 Tammi 2014, 22:42

Tajusinpa tuossa että se olis perhen uuden tulokkaan laskettu aika 20.4.
Eipä nuo lapset nyt tasan sillä päivällä tuppaa tulla, mutta silti saattaa hieman laajennusdraftia vaikeuttaa. Toki edelleen täysillä mukana olen, niin draftissa kuin synnytyksessä :D

Minkälaista aikataulua per vuoro tuohon olikaan suunniteltu? Kello kai pysähtyy aina iltaisin tms?
Weissflog

ViestiKirjoittaja Bosco » 01 Helmi 2014, 15:39

tinkezione kirjoitti:Ja tulkitsinko nyt oikein, että vasta 14.4. mennessä pitää olla myös IR-listat tyhjänä ja O16-joukkueet kauden 2013-14 mukaisen palkkakaton alla, suojauslistojen lähettämisen lisäksi?

Joo sama deadline noille. Tai siis tarkemmin nuo pitää olla hoidettuna ennenkuin lähettää ne lopulliset listat sitten.

Weissflog kirjoitti:Tajusinpa tuossa että se olis perhen uuden tulokkaan laskettu aika 20.4.
Eipä nuo lapset nyt tasan sillä päivällä tuppaa tulla, mutta silti saattaa hieman laajennusdraftia vaikeuttaa. Toki edelleen täysillä mukana olen, niin draftissa kuin synnytyksessä :D

Minkälaista aikataulua per vuoro tuohon olikaan suunniteltu? Kello kai pysähtyy aina iltaisin tms?

Onnittelut tulevasta perheenlisäyksestä.

Tässä on samat säännöt aikataulun suhteen kuin muissakin drafteissa eli:

- Varausaika 6 tuntia/vuoro
o Varausaika ei kulu 00.00-08.00 välisenä aikana
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Footless » 04 Helmi 2014, 02:17

Mun makuun olisi selkeämpää, jos tuo FA-drafti pidettäisiin vasta expansion draftin päätyttyä omana kokonaisuutenaan. Siihen menee kuitenkin enemmän aikaa ja saa nähdä vaivaakin vähän enemmän, näin oletuksena.
Footless

ViestiKirjoittaja Bosco » 14 Huhti 2014, 10:29

Laajennusdrafti virallisesti alkaa tosiaan viikon päästä. Laajennusjoukkueet voivat halutessaan kuitenkin aloittaa varaamisen aiemminkin, jos kaikki heistä ovat niin valmiita tekemään. Tämä jääköön heidän keskenään sovittavaksi.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Footless » 14 Huhti 2014, 10:32

Mulla ainakin menee sekä perjantai että lauantai ihan puhtaasti juhliessa ja vielä Turussa, joten omasta puolestani toivon sitä maanantaita aloituspäiväksi.
Footless

ViestiKirjoittaja Weissflog » 14 Huhti 2014, 10:54

Footless kirjoitti:Mulla ainakin menee sekä perjantai että lauantai ihan puhtaasti juhliessa ja vielä Turussa, joten omasta puolestani toivon sitä maanantaita aloituspäiväksi.

Laitetaan ensi maanantaina kello käyntiin. Mutta tokihan tässä voidaan hissukseen alkaa varailla, ja päästään varmaan tuota B-luokkaa melko pitkällekin tämän viikon aikana.
Meillä alkaa tässä olla tuo synnytyskin lähellä, niin ei kamalasti haittaa jossei kello juokse :)

Mä ainakin tänään varaan tuon ensimmäisen varauksen pois, teistä muista managereista on sitten kiinni lähteekö homma etenemään.

Vielä kun keksisi että mitä hittoa tässä nyt pitäis tehdä :D Vähän strategia vielä hukassa. Best player available vai best goalie available.
Weissflog

ViestiKirjoittaja Footless » 14 Huhti 2014, 11:19

Mulle käy kyllä vallan mainiosti jos tämä viikko vedetään ilman kelloa ja maanantaina sitten kellon kanssa. Perjantaina ja lauantaina en tosiaan pääse varailemaan (ja sunnuntaina en varmaan pysty), mutta muuten on lomaa tämä viikko, joten aikaa piisaa.
Footless

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 14 Huhti 2014, 11:25

Weissflog kirjoitti:Vielä kun keksisi että mitä hittoa tässä nyt pitäis tehdä :D Vähän strategia vielä hukassa. Best player available vai best goalie available.

Varmaan kaikki managerit ovat jo nämä asiat huomioineet, mutta ajattelin nyt vielä ennen draftia jakaa omat huomiot draftiin liittyen. Lähinnä vaan muistutukseksi, että kaikki ei välttämättä menekään ihan niinkuin aluksi kuvitteli.

- D-kategoriasta ei välttämättä joiltain joukkueilta pääse varaamaan yhtään pelaajaa. Ei siis kannata luottaa, siihen että sieltä löytyy apuja joukkueiden rakentamiseeen ainakaan siinä laajuudessa miltä se tällä hetkellä näyttää.
- Jos joukkueelta lähtee maalivahti B-luokasta niin C-luokasta ei voi varata maalivahtia ja jos 3 pelaajaa on otettu B+C-luokista niin kyseiseltä joukkueelta ei voi varata maalivahtia myöskään D-luokasta.
- Kokoopano pitää mahtua salary capin alle. Ja FA-draftissa noita kalliita pelaajia on varsin reilusti tarjolla, joten tuo voi tuoda haasteita jossain vaiheessa drafteja. Mutta hyvällä suunnittelulla (kunhan vain suunnitelmat onnistuvat) tämä kohta on hanskattavissa.

Ei muuta kuin menestystä kaikille laajennusjoukkueille drafteihin ja me muut jäämme mielenkiinnolla odottamaan varauksia pelonsekaisin tuntein.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Bosco » 14 Huhti 2014, 13:13

Tosiaan tuo kuuden tunnin varausaika alkaa sitten juosta vasta ensi maanantaista klo 20:00 lukien, kun se näytti puolille laajennusjoukkueiden managereista ainakin sopivan. Tämän viikon varaillaan siten ihan rauhassa ilman kelloa, mutta toivottavasti nähdään varauksia paljon kun peli on nyt saatu käyntiin.

Muistakaahan muuten lähettää aina seuraavana varaavalle yv:llä maininta että on tämän vuoro. Nopeuttaa aina draftia kun siitä saa tiedon yksityisviestillä. Tuo on aina ollut käytäntönä kaikkien draftien osalta.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 14 Huhti 2014, 14:25

Minullekin käy erinomaisesti se, että aloitetaan jo nyt ja kello lähtee ensi maanantaina pyörimään.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Mängimies » 14 Huhti 2014, 22:30

Minulle ei jostain syystä tullut ollenkaan sähköpostiin viestiä siitä, että draft on käynnistynyt, vaikka sain kyllä tänne yksityisviestin aiheesta. Joten kiitokset siitä.

Lisäksi jäin odottelemaan sitä yhtä puuttuvaa listaa, joka ilmeisesti on nyt julkaistu kuitenkin, joten voin laittaa oman kirjanpitoni ajan tasalle ja sen jälkeen alkaa itsekin varaamaan. Jos ymmärsin oikein, niin on vieläpä oma vuoroni. Enköhän saa jonkun pelaajan vedettyä hatusta ennen ensi maanantaina...

Jep, tuo edellinen oli kevennys. Ei tarvitse ihan niin pitkälle odottaa.
Mängimies

ViestiKirjoittaja Bosco » 18 Huhti 2014, 09:29

Laajennusdrafti näyttäisi tällä tahdilla tulevan päätökseen kauan ennen tuota virallista alkamisaikaa. Hyvällä tahdilla ollaan siis edetty. Kiitokset siitä laajennusjoukkueiden managereille jo tässä vaiheessa.

Aloitatteko tuon FA-draftin heti laajennusdraftin päätteeksi, vai tarvitseeko sille asettaa jokin virallinen alkamisajankohta?
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Footless » 18 Huhti 2014, 09:53

Mun puolesta heti perään, silleen et kello starttaa maanantaina, jos nyt kävis niin että D saadaan ennen sitä valmiiksi.
Footless

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 18 Huhti 2014, 11:00

Ei nyt maanantaina. Mun puolesta vasta viikon päästä tai vaikka myöhemminkin. FA-draftin pelaajqt on vähän tuntmattomampia (jotkut) enkä ole ehtinyt katsomaan niitä yhtään.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Bosco » 18 Huhti 2014, 11:10

LostHorizon kirjoitti:Ei nyt maanantaina. Mun puolesta vasta viikon päästä tai vaikka myöhemminkin. FA-draftin pelaajqt on vähän tuntmattomampia (jotkut) enkä ole ehtinyt katsomaan niitä yhtään.

Ei sitä ainakaan yli viikolla siirretä eteenpäin. Sen takia nuo listat jo aikaisessa vaiheessa siihen laitettiin pystyyn, että niihin on voinut hyvissä ajoin etukäteen jo tutustua enemmän.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Weissflog » 18 Huhti 2014, 11:59

Heti perään vaan.
Weissflog

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 18 Huhti 2014, 15:07

Toisaalta laajennusdrafti olisi alkuperäisellä suunnitelmalla alkanut vawta maanantaina. Itse ainakin olen valmistautunut pelkkåän laajennusdraftiin. Mitään kiirettäkään tässä ei kai ole?

Toki jos muille sopii niin ei auta itku markkinoilla ja tyydyn tilanteeseen.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Weissflog » 18 Huhti 2014, 15:08

LostHorizon kirjoitti:Toisaalta laajennusdrafti olisi alkuperäisellä suunnitelmalla alkanut vawta maanantaina. Itse ainakin olen valmistautunut pelkkåän laajennusdraftiin. Mitään kiirettäkään tässä ei kai ole?

Kerran oot niin hyvin valmistautunu, niin voisitko käydä varaamassa.. :D

EDIT: Ja mulle on toisaalta ihan yks ja sama, koska aloitellaan FA:ta. Mut ne listat nyt on hyvän aikaa ollu tuolla saatavilla.
En itekään oo ku pääpiirteittäin silmäilly listaa. FA-draftissa tosin muut ei pääse hiekottamaan niin pahast, mutta kyllä siinäkin pitää lennosta muuttaa suunnitelmia.
Weissflog

ViestiKirjoittaja Bosco » 18 Huhti 2014, 15:12

LostHorizon kirjoitti:Toisaalta laajennusdrafti olisi alkuperäisellä suunnitelmalla alkanut vawta maanantaina. Itse ainakin olen valmistautunut pelkkåän laajennusdraftiin. Mitään kiirettäkään tässä ei kai ole?

Toki näin. Mutta nuo listat FA-draftia varten ovat olleet valmiita jo useita viikkoja etukäteen. Itse asiassa aika tasan kuukauden jo. Että valmistautumisaikaa on ollut. Kokoajan suunnitelmana kuitenkin on ollut sen alkaminen heti laajennusdraftin päätyttyä, ja kun laajennusdraftin alkaminen sopi kerran kaikille alkuperäistä suunnitelmaa aiemmin, heti kaikkien listojen julkaisun jälkeen, niin en näe syytä pitkittää tuota FA-draftin alkamista nyt millään viikkotolkuilla. Tässä kuitenkin kaikkien vanhojenkin joukkueiden on hyvä päästä valmistautumaan uuteen kauteen hyvissä ajoin, ja paikkailemaan menetyksiä. Varmasti moni jo malttamattomana odottaa sitäkin.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Bosco » 20 Huhti 2014, 14:47

Laitetaan varausaika FA-draftissa kulumaan keskiviikosta klo 20:00 lukien. Sitä aiemminkin saa aloittaa draftaamisen kuitenkin. Laajennusdraftissa tahti hiipunut nyt pääsiäisen aikoihin, mutta toivottavasti taas FA-draftin alkaessa tahti kiristyy. FA-draftin kuluessa tosiaan sitten kannattaa noita varauslistoja lähetellä jollekulle, mikäli varaukset näyttää osuvan sellaiseen aikaan ettei itse pääse tekemään omaa varaustaan. Kuuden tunnin varausajan umpeutuessa kun sitten vuoro siirtyisi seuraavalle, ja edellisen vuoron ollessa rästissä toisen vuoron yli hypätään sitten. FA-draftin osalta listojen tekeminen etukäteen on kuitenkin helpompaa kuin tässä laajennusdraftissa, kun ei ole mitään kategoriasysteemiä.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mängimies » 20 Huhti 2014, 20:22

Millä mielin muut laajennusmanagerit ovat FA draftin suhteen? Oletteko valmiita jatkamaan suoraan laajennusdraftin perään vai haluaako joku kiltisti odotella keskiviikkoon saakka? Itselle käy jatkaa heti perään.
Mängimies

ViestiKirjoittaja Weissflog » 20 Huhti 2014, 20:26

Mängimies kirjoitti:Millä mielin muut laajennusmanagerit ovat FA draftin suhteen? Oletteko valmiita jatkamaan suoraan laajennusdraftin perään vai haluaako joku kiltisti odotella keskiviikkoon saakka? Itselle käy jatkaa heti perään.

Heti perään vaan, mut kello ilmeisesti käy vasta keskiviikosta lähtien.
Weissflog

ViestiKirjoittaja Footless » 20 Huhti 2014, 20:38

Weissflog kirjoitti:
Heti perään vaan, mut kello ilmeisesti käy vasta keskiviikosta lähtien.

Jeps, kuulostaa ihan hyvältä aikataululta. Oman ykköspickini tuhlaan heti kun nämä pari nimeä saadaan vielä huudettua tästä D-luokasta.
Footless

Paluu Expansion Draft