Footless kirjoitti:Menee noin tunti niin avaan C-luokan, pitää käydä kaupassa, laittaa ruoka ja syödä sekä heittää sitten noppaa lopuksi.
Kaner kirjoitti:Mielenkiintoisia varauksia. Mutta ei siinä, jatkakaa. Toivottavasti saa yllättyä positiivisesti noista Class C:n menetyksistä.
TaoTao kirjoitti:Paljon mietin Adamin A-suojaamista etenkin Carlsonin Johnin kanssa päittäin vaihtaen. Lopulliseksi ratkaisuksia tuli tunnesiteet. Vaikka Henrique on oma kasvatti (tuntemattomasta Windsorin sentteristä FA-löytönä toukokuussa 2009 koulutin hänestä laatupelaajan), niin Carlsonin pölliminen ykkösprioriteetin waiverilla häntä "väärinymmärtäneeltä" Minnesotalta marraskuussa 2008 lämmittää mieltäni täältä ikuisuuteen. Eikä sitä tunnetta halua pyyhkiä poiskaan. Pienestä on ilot ammennettava.
repe_joke kirjoitti:Kovasti tuntuvat laajennusjoukkueet panostavan tulevaisuteen, sen sijaan että varaisivat pelaajia joilla voisi jopa lähiaikoina menestyä jotenkin. Tai sitten ovat vain ikärasisteja.
Ja ei, ei minua harmita Brodininin menettäminen yhtään. Prkl!
Mr. Smith kirjoitti:
Oma ensimmäinen varaus oli suurella todennäköisyydellä ollut Cody Eakin. Yksi C-luokan nuorimmista pelaajista (1991 syntynyt), silti edellinen kausi jo 0,5 per peli tahtiin ja nytkin mukavat 16+19 tehot. Kehittyvä pelaaja, jolla pitäisi olla hyvä tulevaisuus edessä. Toinen varaus olisikin ollut vaikeampi, mutta siinä arpa olisi saattanut osua Nick Folignoon. Eakinia tehokkaampi, fyysisempi ja valmiimpi pelaaja. Toki myös 4 vuotta vanhempi. Mutta Foligno on juuri sitä pelaajatyyppiä mitä itse arvostan tässä liigassa. Näiden lisäksi omalla listalla korkealla olisi ollut Brassard ja Wingels sekä pari vielä varaamatontakin pelaajaa.

Kaner kirjoitti:Eihän tässä ole vielä menetetty kuin tehot 65+107=172 (joista yv:llä 21+38). Vähän kylmää, vaikka aika odotetut pelaajat Särkien listoilta onkin kanssamanagereille kelvanneet. Class D:n osalta ei ole kyllä mitään tuntumaa kuka sieltä tullaan poimimaan ja missä vaiheessa.
Footless kirjoitti:Olin todella yllättynyt että Eakin valui noinkin kauas ja sain vielä hänet varattua.
Foligno oli helppo roolivalinta, itse olisin kyllä Wingelsin ottanut ehkä mieluummin, mutta sehän ehti menemään jo aiemmin.
Ihan tyytyväinen olen tämän kierroksen saldoon, paremmin mennyt kuin B-lista.
Mr. Smith kirjoitti:Colorado on suunnannut katseensa tehopisteisiin, joita sitten kyllä Moulson, Jokinen, Hudler ja Desharnais kyllä toimittavat.
Mängimies kirjoitti:Täytyy sanoa, että nyt kun mennään varauksissa jo C-listan loppua, niin homma muuttaa haastavaksi - ja samalla mielenkiintoiseksi.
Mängimies kirjoitti:Voin olla varma, että original managereiden keskuudessa tätä draftia on ikävä seurata kun itsellään on vain menetettävää.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa