Weissflog kirjoitti:Mä jätän suuremmat strategian laadinnat väliin, koska tässä kierossa formaatissa saa kanssamanagerit aika tehokkaasti sotkettua joka ikisen ennakkokaavailun.
No toki sitä voi miettiä että esim. seuraavaksi D,LW,C jne..
Joo, sun varaus on tiedossa - ja sekös riemastuttaa. Ei ehkä just se pelaaja minkä otat, vaan..
LostHorizon kirjoitti:Weissflog kirjoitti:Mä jätän suuremmat strategian laadinnat väliin, koska tässä kierossa formaatissa saa kanssamanagerit aika tehokkaasti sotkettua joka ikisen ennakkokaavailun.
No toki sitä voi miettiä että esim. seuraavaksi D,LW,C jne..
Joo, sun varaus on tiedossa - ja sekös riemastuttaa. Ei ehkä just se pelaaja minkä otat, vaan..
Ai niin, muistin jutelleeni Mängimiehen kanssa. Noh, se klo 17 jonka aamulla heitin, pitää varmaan paikkaansa. Kohta siis varaus... ellen muuta sitä sinun ylläolevan lauseesi takia...
tinkezione kirjoitti:Tää on kyllä ihan hämmentävän jännää seurattavaa. Neljä manageria kun on erikseen suojauslistoilta itselleen strategiaa luonut, niin oikeastaan jokainen pick tuntuu kuitenkin sekoittavan seuraavan varaajan pasmoja eri luokkien rajoituksista johtuen ja tämän seurauksena pickit on VARMASTI KAIKKI HYVIÄ PELAAJIA KAIKKI TYYNNI, mutta paikka paikoin kuitenkin varsin yllättäviä valintoja. Vaan maustettahan tässä liigaan tulee. Hyvä hyvä!
Footless kirjoitti:Ilmeisesti aika samanlainen filosofia ja näkemys hommasta Mängimiehen kanssa, kun vei Giordanon mun nenän edestä, mä vein Folignon sen nenän edestä ja se paikkas sen mun suunnitellulla paikkaajalla.
Mängimies kirjoitti:
Näin se on nähtävä. Kenet meinasit seuraavaksi varata?
LostHorizon kirjoitti:Ja kaiken lisäksi capgeek ei suostu toimimaan minulla. Onko muilla ongelmia?
AnFa kirjoitti:Täytyy sanoa, että hieman olen pettynyt repe_joken suojauksiin ja varsinkin Teemun hylkäämiseen. Olin aivan varma, että Teemun paikka on A Class huolimatta lööppilehdistön lopetus-huhuista.
Footless kirjoitti:Mä alan ihan just juomaan..
LostHorizon kirjoitti:Jos FA-drafti on heti perään niin katselen niitä pelaajia. Ei kannata siis odttaa minun varaavan lähi aikoina.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa