Yleinen keskustelu laajennusdraftista

Re: Yleinen keskustelu laajennusdraftista

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 16 Huhti 2014, 15:03

Ei periaatteessa ole kyse liiallisesta järkeilemisestäkään, mutta vieroksun mobiilivaraamista, ellei ole pakko. Kaikki pohdinnat löytyy kuitenkin koneelta. Haluan myös saada C-luokan "taktiikkani" valmiiksi ennen ekaa varausta. Eräälle managerille kuitenkin jo ilmaisin varaukseni, joten luultavasti hänkin on aika valmis varaamaan kun vuoro koittaa. En siis tahallaan kiusaa teitä. Ihan hyvissä asemissa kuitenkin ollaan jo.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Weissflog » 16 Huhti 2014, 15:40

Mä jätän suuremmat strategian laadinnat väliin, koska tässä kierossa formaatissa saa kanssamanagerit aika tehokkaasti sotkettua joka ikisen ennakkokaavailun.
No toki sitä voi miettiä että esim. seuraavaksi D,LW,C jne..

Joo, sun varaus on tiedossa - ja sekös riemastuttaa. Ei ehkä just se pelaaja minkä otat, vaan.. :)
Weissflog

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 16 Huhti 2014, 15:42

Weissflog kirjoitti:Mä jätän suuremmat strategian laadinnat väliin, koska tässä kierossa formaatissa saa kanssamanagerit aika tehokkaasti sotkettua joka ikisen ennakkokaavailun.

Joo, sun varaus on tiedossa - ja sekös riemastuttaa. Ei ehkä just se pelaaja minkä otat, vaan.. :)

Ai niin, muistin jutelleeni Mängimiehen kanssa. Noh, se klo 17 jonka aamulla heitin, pitää varmaan paikkaansa. Kohta siis varaus... ellen muuta sitä sinun ylläolevan lauseesi takia... :)
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Weissflog » 16 Huhti 2014, 15:49

LostHorizon kirjoitti:
Weissflog kirjoitti:Mä jätän suuremmat strategian laadinnat väliin, koska tässä kierossa formaatissa saa kanssamanagerit aika tehokkaasti sotkettua joka ikisen ennakkokaavailun.

Ai niin, muistin jutelleeni Mängimiehen kanssa. Noh, se klo 17 jonka aamulla heitin, pitää varmaan paikkaansa. Kohta siis varaus... ellen muuta sitä sinun ylläolevan lauseesi takia... :)

Älä nyt turhia muuta sun vaivalla hinkkaamaa strategiaa :)
Toki se menee heti uusiks kun pääsen heittämään tuplavaraukseni.
Weissflog

ViestiKirjoittaja tinkezione » 16 Huhti 2014, 16:28

Tää on kyllä ihan hämmentävän jännää seurattavaa. Neljä manageria kun on erikseen suojauslistoilta itselleen strategiaa luonut, niin oikeastaan jokainen pick tuntuu kuitenkin sekoittavan seuraavan varaajan pasmoja eri luokkien rajoituksista johtuen ja tämän seurauksena pickit on VARMASTI KAIKKI HYVIÄ PELAAJIA KAIKKI TYYNNI, mutta paikka paikoin kuitenkin varsin yllättäviä valintoja. Vaan maustettahan tässä liigaan tulee. Hyvä hyvä!
tinkezione

ViestiKirjoittaja Footless » 16 Huhti 2014, 16:45

tinkezione kirjoitti:Tää on kyllä ihan hämmentävän jännää seurattavaa. Neljä manageria kun on erikseen suojauslistoilta itselleen strategiaa luonut, niin oikeastaan jokainen pick tuntuu kuitenkin sekoittavan seuraavan varaajan pasmoja eri luokkien rajoituksista johtuen ja tämän seurauksena pickit on VARMASTI KAIKKI HYVIÄ PELAAJIA KAIKKI TYYNNI, mutta paikka paikoin kuitenkin varsin yllättäviä valintoja. Vaan maustettahan tässä liigaan tulee. Hyvä hyvä!

Joo, jännityksellä noita katselee. Aina kun joku varaa pelaajan jota itsellä ei ole listalla ihan niin korkealla, niin tulee mieleen että oonkohan mä nyt ihan kujalla näiden listojeni kanssa.
Footless

ViestiKirjoittaja weteran » 16 Huhti 2014, 17:22

Mie koko aamu ja iltapäivän kyttäilin ketä lähtee mihinkin suuntaan, ja mitään ei tapahtunut... Sit käytiin koiran ja rouvan tunnin lenkki ja pumpsista... Useampi jätkä on vaihtanut osoitetta...
weteran

ViestiKirjoittaja Footless » 16 Huhti 2014, 22:34

No nyt melkein yöllä saatiin hommaa eteenpäin hyvin. Ahkeraa F5:n hakkausta Mängimiestä odotellessa ja sitten omat varaukset neljä minuuttia Mängimiehen varauksen perään.

Ilmeisesti aika samanlainen filosofia ja näkemys hommasta Mängimiehen kanssa, kun vei Giordanon mun nenän edestä, mä vein Folignon sen nenän edestä ja se paikkas sen mun suunnitellulla paikkaajalla.
Footless

ViestiKirjoittaja Mängimies » 16 Huhti 2014, 22:59

Footless kirjoitti:Ilmeisesti aika samanlainen filosofia ja näkemys hommasta Mängimiehen kanssa, kun vei Giordanon mun nenän edestä, mä vein Folignon sen nenän edestä ja se paikkas sen mun suunnitellulla paikkaajalla.

Näin se on nähtävä. Kenet meinasit seuraavaksi varata? ;)
Mängimies

ViestiKirjoittaja Footless » 16 Huhti 2014, 23:00

Mängimies kirjoitti:
Näin se on nähtävä. Kenet meinasit seuraavaksi varata? ;)

Luke Schennin, oon fani.
Footless

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 17 Huhti 2014, 02:58

Bostonin tulevaisuus on nyt ssitten siirtynyt laajennusjooukkueille, olisihan se putäny toki arvata, mutta harmittaa se silti :(
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 17 Huhti 2014, 06:34

Aikamoinen "pitäkää tunkkinne" -fiilis tuli eilen. Kaikki alkoi kirosanatulvalla, joka tuli, kun näin että Mängimies otti Brassardin. PRKL! Sitten lähdin tutkimaan pelaajia ja tein valintani varauksestani. Kirjoitin tarinaa vähän ja varasin. Juuri ennen lähetä-nappia, tajusin, että voisi palkkaakin miettiä, ja ko. pelaajalla on aika iso palkka. Noh, sitten kännykkä päätti temppuilla jälleen kerran ja sammua itsestään. Ei siinä sitten, ei jaksanut enää koittaa. Tähän mennessä vaikein päätös, kenet valitsisi.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Bosco » 17 Huhti 2014, 06:44

Washingtonin listat varattu ensimmäisenä täyteen edellisen varauksen myötä.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 17 Huhti 2014, 07:00

Ja kaiken lisäksi capgeek ei suostu toimimaan minulla. Onko muilla ongelmia?
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 17 Huhti 2014, 07:04

LostHorizon kirjoitti:Ja kaiken lisäksi capgeek ei suostu toimimaan minulla. Onko muilla ongelmia?

Joo, ei toimi nyt. Katso nhlnumbers.comin kautta.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Tollisko » 17 Huhti 2014, 07:06

Aika odotetut vauriot tuli joukkueelleni. Folignoa pidin varmana lähtijänä ja nyt harmittaa että vaihdoin kaverin viime hetkillä b:stä c:hen. DD ei ihan niin paljon vituta, vaikka pisteitä ja aloituksia menikin.
Tollisko

ViestiKirjoittaja AnFa » 17 Huhti 2014, 21:55

Täytyy sanoa, että hieman olen pettynyt repe_joken suojauksiin ja varsinkin Teemun hylkäämiseen. Olin aivan varma, että Teemun paikka on A Class huolimatta lööppilehdistön lopetus-huhuista.
AnFa

ViestiKirjoittaja repe_joke » 17 Huhti 2014, 22:10

AnFa kirjoitti:Täytyy sanoa, että hieman olen pettynyt repe_joken suojauksiin ja varsinkin Teemun hylkäämiseen. Olin aivan varma, että Teemun paikka on A Class huolimatta lööppilehdistön lopetus-huhuista.

Hys hys!
repe_joke

ViestiKirjoittaja Weissflog » 18 Huhti 2014, 11:58

Hei laajennusjoukkueiden managerit!

Mimmoisia menoja pääsiäisenä? En jaksa tietokonetta/puhelinta päivystää liikoja, jos drafti ei tule eteenpäin kulkemaan.
Colorado hus varaamaan, niin saan ottaa tuplan.
Weissflog

ViestiKirjoittaja Footless » 18 Huhti 2014, 12:02

Mä alan ihan just juomaan, selviän ehkä sunnuntai-illaksi. Mul on lista messis puhelimessa, voin tänään vielä varaa johonkin viiteen asti ja huomenna mahdollisesti aamupäivällä ja päivällä.
Footless

ViestiKirjoittaja Weissflog » 18 Huhti 2014, 12:11

Footless kirjoitti:Mä alan ihan just juomaan..

Kännissähän ne parhaat ideat tulee ;)
Asia selvä, kiitokset tiedosta.
Weissflog

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 18 Huhti 2014, 15:11

Jos FA-drafti on heti perään niin katselen niitä pelaajia. Ei kannata siis odttaa minun varaavan lähi aikoina.

E: en myöskään ole kotona. Mobiililla mennään.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Weissflog » 18 Huhti 2014, 15:13

LostHorizon kirjoitti:Jos FA-drafti on heti perään niin katselen niitä pelaajia. Ei kannata siis odttaa minun varaavan lähi aikoina.

No ei taida olla FA-drafti lähiaikoina, jos jätät tämän laajennuksen kesken siksi aikaa kun tuumaat.
Jatketaan sitten syksymmällä :)
Weissflog

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 18 Huhti 2014, 15:19

En jaksa nyt mobiililla selitellä joka ketjussa, jos kerran haluatte ymmärtää väärin. Rauhassa nyt ja katsotaan varaanko tänään vai huomenna vai maanantaina.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja AnFa » 18 Huhti 2014, 16:06

Mitä vittua? Seisooko draft, kun yksi kirjoittelee ympäri foorumia, mutta ei löydä varausketjua?
AnFa

EdellinenSeuraava

Paluu Expansion Draft