Mr. Smith kirjoitti:Ei ollut huono tämä toinenkaan valinta ja kohdistui hyvinkin odotetusti San Joseen. Siellä oli viisi hyvää pelaajaa tarjolla, mutta kyllähän tuo Voracek on noista se varmin ja todennäköisesti paraskin pelaaja.
Kaner kirjoitti:Ps. mä en olisi Boscon listalta vienyt Keithiä... enkä Letangia... enkä Hilleriä. Simmonds sieltä olisi lähtenyt.
Tollisko kirjoitti:Kanerilta olisi lähtenyt Ziba mukaan.
Kaner kirjoitti:Tollisko kirjoitti:Kanerilta olisi lähtenyt Ziba mukaan.
Oli muuten hyvin lähellä, etten jättänyt kyseistä mysteeripotilasta Class C:hen.
tinkezione kirjoitti:Huhuh, tämähän on jännittävämpää seurattavaa kuin kuvittelinkaan. Kovaa ryhmää tarjolla Class B:ssä ja siitä se homma vasta aukeaa... Keith erinomainen ykköspick ja Voracek varmastikin koko B-ryhmän kovin hyökkääjä.
weteran kirjoitti:Aika yllättävää mun mielestä että neljästä ensimmäisestä varauksesta kolme on puolustajia... En tiedä muiden milestä, mutta mun mielestä. Taisipa olla hyvä idea että halusin mukaan kesken kauden, koska jotenkin tuntuu että olisin ollut täysin hukassa laajennusdraftissa
Weissflog kirjoitti:Nää pari edellistä varausta veti taas vähän mattoa alta.
Voin nimittäin sanoa että tuo Alex Steen ois lähteny aika vilkkaasti mun tiimiin. On tää raaka formaatti
weteran kirjoitti:Itse kun mietin omaa taktiikkaani, mikäli olisin laajennusmanageri, olisin laajennuksessa panostanut hyökkäykseen sekä maalivahteihin, koska puolustajien laatu myös FA:ssa on kovempi... Siis mun mielestäenkä siis mitenkään noita hienoja varauksia halua kritisoida, kovia jätkiä kaikki varatut ja kuten on huomattu, syö myös O16 managereja luopua niistä
no onneksi itse sain pakkirungon varmistettua listoillani, joten se on paremmissa kantimissa tän laajennuksen jälkeen, kuin saadessani joukkueen
weteran kirjoitti:Itse kun mietin omaa taktiikkaani, mikäli olisin laajennusmanageri, olisin laajennuksessa panostanut hyökkäykseen sekä maalivahteihin, koska puolustajien laatu myös FA:ssa on kovempi... Siis mun mielestäenkä siis mitenkään noita hienoja varauksia halua kritisoida, kovia jätkiä kaikki varatut ja kuten on huomattu, syö myös O16 managereja luopua niistä
no onneksi itse sain pakkirungon varmistettua listoillani, joten se on paremmissa kantimissa tän laajennuksen jälkeen, kuin saadessani joukkueen
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa