Olisi varmaan hyvä pyytää hyväksyttyjä sitten rekisteröitymään palstalle ja muutenkin tulla turisemaan noista säännöistä ja kysyttävää heillä varmasti on
tinkezione kirjoitti:Footlessista itselläni on Jatkoajan änäripalstalta eniten kokemuksia ja vaikuttaa kovasti asiaan aikaa laittavalta tyypiltä. Mutta Tweetyn kannalla olaan; ukot lauteille ja Bosco siitä sitten valitsemaan neljäs palanen.
TweetyLeaf kirjoitti:Olisi varmaan hyvä pyytää hyväksyttyjä sitten rekisteröitymään palstalle ja muutenkin tulla turisemaan noista säännöistä ja kysyttävää heillä varmasti on
TweetyLeaf kirjoitti:Semmoinen asia tuli muuten noista suojauksista, että pitäisikö ne julkaista samalla kellonlyönnillä, vai johonkun tiettyyn aikarajaan mennessä ?
Itse olen sitä mieltä, että tuo yhtäaikainen julkistus olisi tärkeää.
repe_joke kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Semmoinen asia tuli muuten noista suojauksista, että pitäisikö ne julkaista samalla kellonlyönnillä, vai johonkun tiettyyn aikarajaan mennessä ?
Mitä merkitystä sillä yhtäaikaisella julkaisemisella muka olisi? Ei vaikuta ainakaan omiin suojauksiin millään tavalla se mitä muut tekee.
Mr. Smith kirjoitti:repe_joke kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Semmoinen asia tuli muuten noista suojauksista, että pitäisikö ne julkaista samalla kellonlyönnillä, vai johonkun tiettyyn aikarajaan mennessä ?
Mitä merkitystä sillä yhtäaikaisella julkaisemisella muka olisi? Ei vaikuta ainakaan omiin suojauksiin millään tavalla se mitä muut tekee.
En itsekään keksi sille kyllä merkitystä. Ei vaikuta omiin suojauksiin mitä muut suojaavat.
repe_joke kirjoitti:Itse ehdotan, että listat julkaistaan tietyllä aikavälillä. Se on sitten managerista itsestään kiinni haluaako julkaista listansa heti siinä alussa, meneekö julkaisu vasta viimeiselle minuutille, vai tapahtuuko se jossain siinä välissä.
Sillä minä en näe mitään syytä tehdä tuosta yhtään sen vaikeampaa kuin mitä se jo nyt on.
Tollisko kirjoitti:Itse olen myös takarajan kannalla. Pihdatkoon sitten jokainen listaansa niin pitkään kuin haluaa. En usko että valintoihini muiden tekemiset vaikuttavat, mutta en kyllä ole toistaiseksi päässyt itsenikään kanssa sopuun strategiastani suojausten suhteen.
Mr. Smith kirjoitti:
Olisiko niitä takarajoja sitten mahdollista asettaa kahta? Itse olen sitä mieltä, että uusille jengeille tarvitsee antaa aikaa perehtyä noihin listoihin ja parhaiten se onnistuisi julkaisemalla alustavat listat runkosarjan jälkeen ja lopulliset listat kauden jälkeen. Näin laajennusjoukkueet ehtisivät tutustumaan noihin listoihin vähän paremmin ja miettimään erilaisia taktiikoita draftiin. Ja lopullisten listojen julkaisun jälkeen päästäisiin kohtuullisessa ajassa siirtymään draftiin.
weteran kirjoitti:Jokohan tästä nyt jossain päätöksiä tehty? Itse olisin sitä mieltä että takarajan puitteissa pitäisi toimia. Meneehän se niin karmeen vaikeex jos listat pitäs johonkin tiettyyn kellonlyömään yhtä aikaa paukauttaa näkyville. Itse meinasin ainakin luottaa omaan intuitiooni enkä usko muitten listojen omaani vaikuttavan.
Opatsu kirjoitti:Minun mielestäni kyllä yhden takarajan pitäisi riittää. Takarajan voisi laittaa esimerkiksi finaaliviikon alkuun. Näin laajennusdraftiin osallistuvilla managereilla olisi viikko aikaa tutkia listoja ennen draftia. Jos tuo tuntuu liian tiukalta, niin sitten vaikka viikkoa aikaisemmin. Onhan tuossa pieni mahdollisuus, että jollakin saattaa tulla jotain muutoksia listoihin esim. finaalitaistelussa, kun pitää tehdä tiukkoja ratkaisuja (esim. kun Bosco löi E. Johnsonin waiversiin). Mutta nuo muutokset olisivat siis sallittuja vain pakottavasta tarpeesta.
Bosco kirjoitti:...
Bosco kirjoitti:Itse suosisin sitä että jokainen joutuu itse tekemään omat päätöksensä eikä saa niihin mitään ulkopuolisia apuja näkemällä toisten listoja. Tämä olisi helppo toteuttaa myös, sillä jokainen voi sitten playoffsien päätyttyä alkaa toimittamaan niitä listoja yv:llä mulle ja kun olen kaikki saanut (siinä olisi deadline niiden toimittamiselle) niin julkaisen ne yhtä aikaa. Ja jottei listat pääse vaikuttamaan omiin päätöksiini, olen valmis ennen kuin muut niitä alkavat mulle lähetellä, lähettää oman lopullisen listani yv:llä laajennusjoukkueiden managereille.
Kaner kirjoitti:Viikon valmistautumisaika listojen julkistusten jälkeen kuulostaa liioittelulta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa