Golden AWe kirjoitti:Olen vahingossa treidannut 5th 2011-varaukseni kahteen kertaan, Torontoon ja San Joseen. Minun mokani, tosin ei kukaan valvojistakaan huomannut SJ-kaupan yhteydessä asiaa, edes Toronton omistaja, jolla kyseinen varaus entuudestaan on.
Voidaanko vaihtaa 5th 2012:een?
Golden AWe kirjoitti:Minun mokani, tosin ei kukaan valvojistakaan huomannut SJ-kaupan yhteydessä asiaa, edes Toronton omistaja, jolla kyseinen varaus entuudestaan on.
Bosco kirjoitti:Golden AWe kirjoitti:Olen vahingossa treidannut 5th 2011-varaukseni kahteen kertaan, Torontoon ja San Joseen. Minun mokani, tosin ei kukaan valvojistakaan huomannut SJ-kaupan yhteydessä asiaa, edes Toronton omistaja, jolla kyseinen varaus entuudestaan on.
Voidaanko vaihtaa 5th 2012:een?
Tarkoitat ilmeisesti Torontoon ja Felocityyn? Toronton kanssa kauppa tehtiin ennen, joten siihen ei tule muutoksia.
Mikäli tuo vaihto (2011 5th<-->2012 5th) sopii Felocitylle niin sitten tuo vaihto käy. Jos ei sovi niin tuo kierros joudutaan nostamaan 2011 4.kierrokseksi, kun kauppaa ei enää pysty perumaankaan kun Nichol on siellä jo viikon ajan käynyt kahmimassa aloitusvoittoja ja loppukädessä vastuu näiden varausvuorojen treidailuista on aina jokaisella managerilla itsellään.
Olpa kirjoitti:Pidän kyllä kovasti kirjaa, mitä varausvuoroja minulla on, mutta en nyt ulkoa kyllä muista. Turha tässä on vierittää muiden niskaan mitään, kyllä se on kaupan osapuolien homma hoitaa ja kattoa, että se varausvuoro on vielä olemassa.
Mr. Smith kirjoitti:Ja käsi pystyyn virheen merkiksi. Winnik tuli waiverista, mutta en muistanut nostaa häntä vaan nostin Hodgsonin viimeisellä vaihdolla. Mites toimitaan Winnikin kanssa?
repe_joke kirjoitti:Kait ton nyt tännekkin voi laittaa.
Ilmoitin siis väärän pelaajan siirtyväksi farmiin eilen. Yahoossa ja joukkueen omissa ketjuissa olen siirtänyt farmiin Alexander Sulzerin. Kokoonpanosiirtoihin olen kuitenkin ilmoittanut Jim O'Brienin. O'Brienin nimeä toki pyörittelen myös mielessäni, ja sillä se on varmaankin tuonne livahtanut.
Mutta onkos tästä nyt mitään seurauksia, vai onko kyseessä yhdentekevä virhe. Palkkojen suhteen ei kummankaan pelaajan osalta ollut vaaraa mennä yli palkkakaton.
Bosco kirjoitti:repe_joke kirjoitti:Kait ton nyt tännekkin voi laittaa.
Ilmoitin siis väärän pelaajan siirtyväksi farmiin eilen. Yahoossa ja joukkueen omissa ketjuissa olen siirtänyt farmiin Alexander Sulzerin. Kokoonpanosiirtoihin olen kuitenkin ilmoittanut Jim O'Brienin. O'Brienin nimeä toki pyörittelen myös mielessäni, ja sillä se on varmaankin tuonne livahtanut.
Mutta onkos tästä nyt mitään seurauksia, vai onko kyseessä yhdentekevä virhe. Palkkojen suhteen ei kummankaan pelaajan osalta ollut vaaraa mennä yli palkkakaton.
Eipä tuolla ole mitään merkitystä, kun ei noita farmisiirtoja tarvitse mihinkään merkitä erikseen, ellei sitten itse niin halua. Riittää kun tekee siirron Yahoossa ja päivittää palkkatiedot joukkueosiossaan. Mutta siis ei tuonne Kokoonpanon hallinta-osioon niitä farmisiirtoja tarvitse välttämättä merkitä. Alkuunhan se oli niin, mutta joskus muistaakseni toisen kauden aikana se "pakko" poistettiin kun ei kaikki niitä merkinneet enkä jaksanut valvoa niitä. Riittää kun merkitsee IR-siirrot siellä, muuten on ihan itsestä kiinni mitä muita siirtoja sinne jaksaa kirjata.
Bosco kirjoitti:Riittää kun merkitsee IR-siirrot siellä, muuten on ihan itsestä kiinni mitä muita siirtoja sinne jaksaa kirjata.
tinkezione kirjoitti:Katsastelin tuossa viime viikolla Jonathan Bernieriä ja hetken olin jo liekeissä, että mitenkäs äijä ei ole kenelläkään missään sakissa, eikä asia olisi kovin helpolla (ilman kaikkien joukkueiden sivujen erikseen läpi kahlaamista) selvinnytkään ilman pelaajaliikenneketjun olemassaoloa, jonne Olpa oli merkkaillut Bernierin liikehdinnät farmiin ja takaisin. (Palstan hakutoiminto ei osaa hakea code-tägien sisältä ts. noi joukkueosioissa olevat kokoonpanolistat on siinä mielessä täysin turhia. Onko hakutoimintoa mahdollista laittaa phpBB-softassa ulottumaan myös code-tägien sisään vai pitäisikö kaikkien laitella kokoonpanolistansa normaalilla tekstillä jotta hakutoimintokin ne löytää? Mieluummin näkisin näin, kuin pakottaisin pelaajaliikenneketjuun kaiken mahdollisen trafiikin.)
AnFa kirjoitti:Et voi olla tosissasi, että oletit Bernierin olevan vapaana? Kyllähän kaikki pelaajat löytyvät jostain viestistä haulla mikä ei ole code:n sisällä joka tapauksessa. Eli joko omalla nimellä olevasta ketjusta, jossa on tehty soppari vapaan agentin tai waivereissa olevan pelaajan kanssa tai sitten vaihtoehtoisesti Dispersal- tai Entry-draft ketjuista. Oletuksena, että nimi on kirjoitettu oikein. Mitä? Onko KULTA-MIGGE vapaana? Kyllä nyt housut kostuu.
tinkezione kirjoitti:Pahoittelut. Halusin nähtävästi haaskata yhden vaihdon viikolta turhuuksiin kun nappasin vahingossa Jay Beaglen kokoonpanooni, farmikelpoinen pelaajahan äijä vielä on ja tietystikin kuuluu toiseen organisaatioon. Luonnollisesti pudotin pelaajan jo pois, tuleeko näistä sanktioita?
AnFa kirjoitti:Käsi pystyyn. Eilen jäänyt tekemättä Yahoossa pelaajavaihto Hainsey-Boll, jonka forumin puolella tein. Tästä johtuen olen ollut Yahoossa eilen palkkakaton päällä ja kaiken lisäksi Hainsey pelasi ja sieltä tuli +/- -1, Hit 2, Blk 1.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa