Moka

Moka

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 08 Helmi 2010, 00:07

Olen vahingossa treidannut 5th 2011-varaukseni kahteen kertaan, Torontoon ja San Joseen. Minun mokani, tosin ei kukaan valvojistakaan huomannut SJ-kaupan yhteydessä asiaa, edes Toronton omistaja, jolla kyseinen varaus entuudestaan on.

Voidaanko vaihtaa 5th 2012:een?
Golden AWe

Re: Moka

ViestiKirjoittaja Bosco » 08 Helmi 2010, 09:57

Golden AWe kirjoitti:Olen vahingossa treidannut 5th 2011-varaukseni kahteen kertaan, Torontoon ja San Joseen. Minun mokani, tosin ei kukaan valvojistakaan huomannut SJ-kaupan yhteydessä asiaa, edes Toronton omistaja, jolla kyseinen varaus entuudestaan on.

Tarkoitat ilmeisesti Torontoon ja Felocityyn? Toronton kanssa kauppa tehtiin ennen, joten siihen ei tule muutoksia.

Mikäli tuo vaihto (2011 5th<-->2012 5th) sopii Felocitylle niin sitten tuo vaihto käy. Jos ei sovi niin tuo kierros joudutaan nostamaan 2011 4.kierrokseksi, kun kauppaa ei enää pysty perumaankaan kun Nichol on siellä jo viikon ajan käynyt kahmimassa aloitusvoittoja ja loppukädessä vastuu näiden varausvuorojen treidailuista on aina jokaisella managerilla itsellään.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Olpa » 08 Helmi 2010, 11:31

Golden AWe kirjoitti:Minun mokani, tosin ei kukaan valvojistakaan huomannut SJ-kaupan yhteydessä asiaa, edes Toronton omistaja, jolla kyseinen varaus entuudestaan on.

Pidän kyllä kovasti kirjaa, mitä varausvuoroja minulla on, mutta en nyt ulkoa kyllä muista. Turha tässä on vierittää muiden niskaan mitään, kyllä se on kaupan osapuolien homma hoitaa ja kattoa, että se varausvuoro on vielä olemassa.
Olpa

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 08 Helmi 2010, 11:50

Bosco kirjoitti:
Golden AWe kirjoitti:Olen vahingossa treidannut 5th 2011-varaukseni kahteen kertaan, Torontoon ja San Joseen. Minun mokani, tosin ei kukaan valvojistakaan huomannut SJ-kaupan yhteydessä asiaa, edes Toronton omistaja, jolla kyseinen varaus entuudestaan on.

Tarkoitat ilmeisesti Torontoon ja Felocityyn? Toronton kanssa kauppa tehtiin ennen, joten siihen ei tule muutoksia.

Mikäli tuo vaihto (2011 5th<-->2012 5th) sopii Felocitylle niin sitten tuo vaihto käy. Jos ei sovi niin tuo kierros joudutaan nostamaan 2011 4.kierrokseksi, kun kauppaa ei enää pysty perumaankaan kun Nichol on siellä jo viikon ajan käynyt kahmimassa aloitusvoittoja ja loppukädessä vastuu näiden varausvuorojen treidailuista on aina jokaisella managerilla itsellään.

En nyt ole täysin varma miten asian kanssa tulisi toimia. Nelos roundista oli yksityisviesti ketjussakin puhetta (omasta puolestani koko keskustelun voi julkaista jos joku sen tahtoo nähdä) myös mutta siihen awe ei kerennyt vastaamaan kun minä sitten päätinkin suostua tuohon vitos pickiin (koska oli siirtolistalla ilmoittanut että Nicholin saa vitospickistä).

2012 on kyllä kovin kaukana kun alunperinkin olin Nicholin kanssa 2010 pickin perässä jotta ei tule tämänvuoden draftissa ihan tylsää, Washingtonin 2010 pickihän löytyy Felocityltä jo joten päätin suostua tuohon 2011 pickiin (jonka siis oletin olevan edelleen Washingtonin hallussa).
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 08 Helmi 2010, 12:15

Olpa kirjoitti:Pidän kyllä kovasti kirjaa, mitä varausvuoroja minulla on, mutta en nyt ulkoa kyllä muista. Turha tässä on vierittää muiden niskaan mitään, kyllä se on kaupan osapuolien homma hoitaa ja kattoa, että se varausvuoro on vielä olemassa.

Jos nyt kuitenkin uskotaan sitä "minun mokani"-kohtaa. Itsekin searchilla sen katsoin, mutta eipä ole ensimmäinen kerta kun huitoo silti ohi.

4th 2011 WAS ---> Felocity "San Jose" Flyers lienee sitten sopiva, kaikkia tyydyttävä.

Muutan tietoihin.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 08 Helmi 2010, 12:32

Err.. eli 2011 4th pick = kenen nelonen? Washingtonin ?

Ja juu sopii minun puolesta.

EDIT: siinähän se selkosuomella luki eli Washingtonin 4th 2011. sokea olen.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 18 Joulu 2011, 14:14

Ja käsi pystyyn virheen merkiksi. Winnik tuli waiverista, mutta en muistanut nostaa häntä vaan nostin Hodgsonin viimeisellä vaihdolla. Mites toimitaan Winnikin kanssa?
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Bosco » 18 Joulu 2011, 14:53

Mr. Smith kirjoitti:Ja käsi pystyyn virheen merkiksi. Winnik tuli waiverista, mutta en muistanut nostaa häntä vaan nostin Hodgsonin viimeisellä vaihdolla. Mites toimitaan Winnikin kanssa?

Eipä tuota Winnikin poimintaa voi huomiseksi venyttää, koska siirron pitäisi vaikuttaa tähän viikkoon ja olet kiintiösi käyttänyt jo. Koska joku olisi voinut yrittää nostaa Winnikin heti waiver-ajan päättymisen jälkeen eilen, niin reiluin ratkaisu on laittaa hänet uudestaan eilisestä lukien waivereihin, jolloin läpäisee waiverit uudestaan huomenna illalla. Sulta menee 'rangaistukseksi' waiver-vuoro hännille (mikä tarkoittaa tässä tapauksessa yhden sijan tiputusta), ja tämä on tulkittava omaksi waiver-pudotukseksi eli et voi laittaa uutta kiinnitystä tällä kertaa, vaan joudut odottamaan huomiseen saakka mahdollista Winnikin saamista.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 04 Helmi 2013, 18:52

Ilmoitan lievästä virheestä. Vaikutusta tällä ei ollut varsinaisesti koska sääntöjä ei rikottu missään kohtaa, mutta itsellä oli 625 000 ilmoitettua pienempi Cap tila sunnuntai-maanantai välisenä yönä. Tämä johtui siitä että Kaspars Daugavinsin palkka ei ollut rekisteröitynyt oikein excel sheettiin. Cappia ei siis ylitetty missään vaiheessa.

Pahoittelen.

Periaatteesssa tämmöistä ei moni varmaan edes ilmoittelisi, mutta itse koin silti tarpeelliseksi tämä virhe rekisteröidä muistiin.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja tinkezione » 05 Helmi 2013, 14:47

En sitten tiedä, onko moinen sallittua, mutta mä en yksinkertaisesti copy-pasteruljanssin vuoksi jaksa aina kopsata cap-tilaa joka ikisen farmisiirron yhteydessä, vaan olen käyttänyt pienintä cap-lukemaa, joka nykymiehityksilläni farmisiirroin on vähintäänkin voimassa ts. jos cap spacessani lukee 402,000 niin Rangersissa on pelkillä farmisiirroilla aina vähintään tuon verran tilaa. Jos muutoksia tulee laajemmaltikin, niin sitten jaksan päivittää rosterit tarkemmin, mutta jonkinmoinen parannus tähän olisi paikallaan, koska varsinkin foorumeilla omien joukkuesivujen editoiminen tuhannesta paikasta + siirto-osio päälle suoraan sanoen vituttaa.
tinkezione

ViestiKirjoittaja Grizzle » 18 Helmi 2013, 01:58

Kävi pikku moka Keslerin IR:stä kokoonpanoon nostamisen kanssa ja olen tämän yön capin yli. En muistanut että olin noin tiukoilla capin kanssa, joten nostin Keslerin pois IR:stä ennen kuin olin varmistanut ettei mene capin yli. Nyt en voi heittää ketään haluamaani pelaajaa waiveriin, koska waiveriin menijä on lukittu pelien takia.

Jätin Keslerin penkille ettei hänestä ole hyötyä yön kierroksella, joten näin asia on varmaan kaikille ok? Teen tarvittavat muutokset aamulla, kun lukitus taas häviää.
Grizzle

ViestiKirjoittaja repe_joke » 22 Helmi 2013, 18:43

Kait ton nyt tännekkin voi laittaa.

Ilmoitin siis väärän pelaajan siirtyväksi farmiin eilen. Yahoossa ja joukkueen omissa ketjuissa olen siirtänyt farmiin Alexander Sulzerin. Kokoonpanosiirtoihin olen kuitenkin ilmoittanut Jim O'Brienin. O'Brienin nimeä toki pyörittelen myös mielessäni, ja sillä se on varmaankin tuonne livahtanut.
Mutta onkos tästä nyt mitään seurauksia, vai onko kyseessä yhdentekevä virhe. Palkkojen suhteen ei kummankaan pelaajan osalta ollut vaaraa mennä yli palkkakaton.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Bosco » 25 Helmi 2013, 11:22

repe_joke kirjoitti:Kait ton nyt tännekkin voi laittaa.

Ilmoitin siis väärän pelaajan siirtyväksi farmiin eilen. Yahoossa ja joukkueen omissa ketjuissa olen siirtänyt farmiin Alexander Sulzerin. Kokoonpanosiirtoihin olen kuitenkin ilmoittanut Jim O'Brienin. O'Brienin nimeä toki pyörittelen myös mielessäni, ja sillä se on varmaankin tuonne livahtanut.
Mutta onkos tästä nyt mitään seurauksia, vai onko kyseessä yhdentekevä virhe. Palkkojen suhteen ei kummankaan pelaajan osalta ollut vaaraa mennä yli palkkakaton.

Eipä tuolla ole mitään merkitystä, kun ei noita farmisiirtoja tarvitse mihinkään merkitä erikseen, ellei sitten itse niin halua. Riittää kun tekee siirron Yahoossa ja päivittää palkkatiedot joukkueosiossaan. Mutta siis ei tuonne Kokoonpanon hallinta-osioon niitä farmisiirtoja tarvitse välttämättä merkitä. Alkuunhan se oli niin, mutta joskus muistaakseni toisen kauden aikana se "pakko" poistettiin kun ei kaikki niitä merkinneet enkä jaksanut valvoa niitä. Riittää kun merkitsee IR-siirrot siellä, muuten on ihan itsestä kiinni mitä muita siirtoja sinne jaksaa kirjata.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja tinkezione » 25 Helmi 2013, 16:29

Bosco kirjoitti:
repe_joke kirjoitti:Kait ton nyt tännekkin voi laittaa.

Eipä tuolla ole mitään merkitystä, kun ei noita farmisiirtoja tarvitse mihinkään merkitä erikseen, ellei sitten itse niin halua. Riittää kun tekee siirron Yahoossa ja päivittää palkkatiedot joukkueosiossaan. Mutta siis ei tuonne Kokoonpanon hallinta-osioon niitä farmisiirtoja tarvitse välttämättä merkitä. Alkuunhan se oli niin, mutta joskus muistaakseni toisen kauden aikana se "pakko" poistettiin kun ei kaikki niitä merkinneet enkä jaksanut valvoa niitä. Riittää kun merkitsee IR-siirrot siellä, muuten on ihan itsestä kiinni mitä muita siirtoja sinne jaksaa kirjata.

Nyt tässä heräsikin kysymys aiheesta. Katsastelin tuossa viime viikolla Jonathan Bernieriä ja hetken olin jo liekeissä, että mitenkäs äijä ei ole kenelläkään missään sakissa, eikä asia olisi kovin helpolla (ilman kaikkien joukkueiden sivujen erikseen läpi kahlaamista) selvinnytkään ilman pelaajaliikenneketjun olemassaoloa, jonne Olpa oli merkkaillut Bernierin liikehdinnät farmiin ja takaisin. (Palstan hakutoiminto ei osaa hakea code-tägien sisältä ts. noi joukkueosioissa olevat kokoonpanolistat on siinä mielessä täysin turhia. Onko hakutoimintoa mahdollista laittaa phpBB-softassa ulottumaan myös code-tägien sisään vai pitäisikö kaikkien laitella kokoonpanolistansa normaalilla tekstillä jotta hakutoimintokin ne löytää? Mieluummin näkisin näin, kuin pakottaisin pelaajaliikenneketjuun kaiken mahdollisen trafiikin.)
tinkezione

ViestiKirjoittaja AnFa » 26 Helmi 2013, 10:32

Bosco kirjoitti:Riittää kun merkitsee IR-siirrot siellä, muuten on ihan itsestä kiinni mitä muita siirtoja sinne jaksaa kirjata.

Eli tunnustetaan moka. En todellakaan ole kaikki IR-siirtoja tuonne merkinnyt. Ainoastaan pelaajaliikenteen joukkueeseen/joukkueesta drafteissa, waiverseissa & FA:ssa. Siis enää sen jälkeen, kun se vapautettiin pari vuotta sitten.
AnFa

ViestiKirjoittaja AnFa » 26 Helmi 2013, 10:38

tinkezione kirjoitti:Katsastelin tuossa viime viikolla Jonathan Bernieriä ja hetken olin jo liekeissä, että mitenkäs äijä ei ole kenelläkään missään sakissa, eikä asia olisi kovin helpolla (ilman kaikkien joukkueiden sivujen erikseen läpi kahlaamista) selvinnytkään ilman pelaajaliikenneketjun olemassaoloa, jonne Olpa oli merkkaillut Bernierin liikehdinnät farmiin ja takaisin. (Palstan hakutoiminto ei osaa hakea code-tägien sisältä ts. noi joukkueosioissa olevat kokoonpanolistat on siinä mielessä täysin turhia. Onko hakutoimintoa mahdollista laittaa phpBB-softassa ulottumaan myös code-tägien sisään vai pitäisikö kaikkien laitella kokoonpanolistansa normaalilla tekstillä jotta hakutoimintokin ne löytää? Mieluummin näkisin näin, kuin pakottaisin pelaajaliikenneketjuun kaiken mahdollisen trafiikin.)

Et voi olla tosissasi, että oletit Bernierin olevan vapaana? Kyllähän kaikki pelaajat löytyvät jostain viestistä haulla mikä ei ole code:n sisällä joka tapauksessa. Eli joko omalla nimellä olevasta ketjusta, jossa on tehty soppari vapaan agentin tai waivereissa olevan pelaajan kanssa tai sitten vaihtoehtoisesti Dispersal- tai Entry-draft ketjuista. Oletuksena, että nimi on kirjoitettu oikein. Mitä? Onko KULTA-MIGGE vapaana? Kyllä nyt housut kostuu.
AnFa

ViestiKirjoittaja tinkezione » 26 Helmi 2013, 10:57

AnFa kirjoitti:Et voi olla tosissasi, että oletit Bernierin olevan vapaana? Kyllähän kaikki pelaajat löytyvät jostain viestistä haulla mikä ei ole code:n sisällä joka tapauksessa. Eli joko omalla nimellä olevasta ketjusta, jossa on tehty soppari vapaan agentin tai waivereissa olevan pelaajan kanssa tai sitten vaihtoehtoisesti Dispersal- tai Entry-draft ketjuista. Oletuksena, että nimi on kirjoitettu oikein. Mitä? Onko KULTA-MIGGE vapaana? Kyllä nyt housut kostuu.

Niinkö siinä luki, että oletin Bernierin olevan vapaana? Vedähän nyt vittu päähäsi ja jätä vaikka kontributoimatta jos asiaan ei ole mitään rakentavaa sanottavaa.
tinkezione

ViestiKirjoittaja tinkezione » 12 Maalis 2013, 14:56

Pahoittelut. Halusin nähtävästi haaskata yhden vaihdon viikolta turhuuksiin kun nappasin vahingossa Jay Beaglen kokoonpanooni, farmikelpoinen pelaajahan äijä vielä on ja tietystikin kuuluu toiseen organisaatioon. Luonnollisesti pudotin pelaajan jo pois, tuleeko näistä sanktioita?
tinkezione

ViestiKirjoittaja Bosco » 12 Maalis 2013, 15:13

tinkezione kirjoitti:Pahoittelut. Halusin nähtävästi haaskata yhden vaihdon viikolta turhuuksiin kun nappasin vahingossa Jay Beaglen kokoonpanooni, farmikelpoinen pelaajahan äijä vielä on ja tietystikin kuuluu toiseen organisaatioon. Luonnollisesti pudotin pelaajan jo pois, tuleeko näistä sanktioita?

Eipä tuosta mitään sanktiota tule. Vahinko kyseessä ja kun vielä huomasit ajoissa, niin ei päässyt hyötyä syntymään. Sitten jos olisi kerennyt pelaamaan joukkueessasi, niin olisi varmaan jotain pitänyt keksiä sanktioksi, jotta pelikelvottoman pelaajan pelaaminen oltaisiin saatu kuitattua.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja AnFa » 25 Marras 2016, 17:52

Käsi pystyyn. Eilen jäänyt tekemättä Yahoossa pelaajavaihto Hainsey-Boll, jonka forumin puolella tein. Tästä johtuen olen ollut Yahoossa eilen palkkakaton päällä ja kaiken lisäksi Hainsey pelasi ja sieltä tuli +/- -1, Hit 2, Blk 1.
AnFa

ViestiKirjoittaja Bosco » 25 Marras 2016, 19:15

AnFa kirjoitti:Käsi pystyyn. Eilen jäänyt tekemättä Yahoossa pelaajavaihto Hainsey-Boll, jonka forumin puolella tein. Tästä johtuen olen ollut Yahoossa eilen palkkakaton päällä ja kaiken lisäksi Hainsey pelasi ja sieltä tuli +/- -1, Hit 2, Blk 1.

Tavares, Couture, Benn, Hoffman tai Kopitar (eli kiistattomasti joku Hainseya parempi pelaaja) penkille lauantaiksi (tai täksi yöksi jos vielä kerkeät näkemään tämän ennen illan pelejä), jos kerran cappikin on ylittinyt tuon seurauksena ja saanut yhden ylimääräisen pelin kun Hainsey pelasi ja Boll ei olisi pelannut eilen. Kuittaantuu tuolla sitten, kun ei takautuvasti pysty enää mitään sille tekemään.

Olisin sanonut noiden sijasta Kronwallin mutta Hainseyhan on pelannut sitä paremmin tällä kaudella :)
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja AnFa » 25 Marras 2016, 20:12

Joukkueen kapteeni ja seuraikoni John Tavares penkitetty ensi yöksi.
AnFa

ViestiKirjoittaja AnFa » 31 Tammi 2018, 06:32

Pieni moka kävi, mutta ei vaikuttanut ainakaan positiivisesti omaan toimintaan. Tiputin Wingelsin eilen foorumilla pois tiimistä, mutta unohdin tehdä sen Yahoossa ja nostaa farmista kaverin tilalle. Wingels oli kuitenkin penkillä viime yön, niin ei vaikuttanut pisteisiin. Tiputan kaverin nyt.
AnFa

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 14 Maalis 2018, 16:42

Pieni muistihäiriö täällä päässä kun en kovin usein playoffeihin pääse.

Eli nostin vahingossa Hainseyn Krugia korvaamaan kunnes opatsu ystävällisesti muistutti että korvaajan saa nostaa vaan omasta farmista.

Tilanne on nyt korjattu ja Krugin tilalle siis on nostettu Joe Morrow omasta farmista.
Ajattelin silti ilmoittaa täällä, kun se kuitenkin tuolla Yahoon puolella näkyy siirtona.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 01 Joulu 2019, 10:48

Täällä käsi pystyyn virheen merkiksi. Harkitsin viimeistä nostoa Brodinin ja Reillyn välillä ja Reillyyn päädyin sitten ja täälläkin siitä ilmoitin. No, nyt kun Yahoossa nostoa tein niin jostain syystä aivot olivat solmussa ja Brodin nousi sieltä. Heitin nyt sitten Brodinin pois ja mennään yhden pelaajan vajaalla tämä viimeinen yö. Eipä tästä virheestä kärsi taas kuin oma joukkue.
Mr. Smith

Seuraava

Paluu Säännöt