'12 Entry Draft- keskustelu

Re: '12 Entry Draft- keskustelu

ViestiKirjoittaja TaoTao » 03 Heinä 2012, 06:59

Puretaanpas vähän, kun drafti vuorojeni osalta puolivälissä.

1:7 Morgan Rielly. Kun alkoi näyttää, että kärkinelikon hyökkääjät kääntyvät kannaltani epämieluisaan järjestykseen hain tiputusta. Tähtäimessä oli kaksi pakkia, joista toinen meni sijaa aikaisemmin. Täkyyn tarttui mahdollisesti fantasyssä tehokkaampi, mutta NHL:stä paljon kauempana oleva Rielly.

1:20 Hampus Lindholm. Brendan Gaunce oli tähtäimessä, mutta meni. Omalla vuorolla pähkäily oli draftin komeimman nimen Slater Koekkoekin ja "Hampuusin" välillä. 1+5 tehot kymmenessä kovatasoisessa Elitserien-karsinnassa ja hienot haastettelulausunnot saivat vakuuttuneeksi Anaheimin osuneen kultaan.

1:28 Martin Frk. Kun IRL-draftiin verrattaessa kunnon "reach" noutoja ei keltään ollut vielä tullut, tehtiin itse sellainen. Vielä vuosi sitten kovin hehkutettu Frk tippui ilmeisesti aivotärähdysten vuoksi kovin, muttei Detroit yleensä varaa sikaa säkissä. Sopii toisen Detroitin loukkaantumistippujan Marek Tvrdonin kanssa talliini hienosti. Frk-Tvrdon, jo konsonanttien määrän perusteella hieno tutkapari.
TaoTao

ViestiKirjoittaja Tollisko » 03 Heinä 2012, 08:43

Washingtonin katiskaan tähän mennessä uineet:

1:2 Alex Galchenyuk. Tässä kohti oli selvää että otan sentterin, päätös Galchenyukin ja Grigorenkon välillä tuotti päänvaivaa ja lopullinen päätös syntyi varaushetkellä. Toivotaan ettei heti perään tule vaikeaa loukkaantumista, sillä toinen väliin jäänyt kausi voisi olla kohtalokasta kehityksen kannalta. NHL valmis hän ei varmastikaan vielä ole, mutta muutaman vuoden päästä toivottavasti viilettää ykkösen keskellä.

2:12 Tomas Hertl. Cody Ceci oli kiikarissa tällä vuorolla, mutta hänen mentyä edellisellä vuorolla jatkettiin senttereiden haalimista. Hertl oli valintani kovan hyökkäyspään potentiaalinsa vuoksi ja lisäksi hyvä kausi pääsarjatasolla kotimaassaan takana.
Tässä on varmaan aika riskialtis valinta kyseessä, omat toiveet ovat tehokkaassa top6 hyökkääjässä hamassa tulevaisudessa.

2:17 Brendan Gaunce. Gaunce oli suunnitelmissa tähän väliin ja hänet sitten otettiinkin. Kookas kahdensuunnan sentteri, josta saattaisi hyvä 2-3C kehittyä. Tuskin miehestä armotonta pistelinkoa tulee, mutta kelpo fantasypelaaja kuitenkin odotuksissani.

2:22 Andrei Vasilevski. Suunnitelmiin kuului ottaa joku kolmesta ensimmäisenä varatusta maalivahdista tällä vuorolla. Tähän ei paljon muuta sanottavaa ole kuin että toivotaan kehitystä ja komeaa uraa NHL:ssä.
Tollisko

ViestiKirjoittaja TaoTao » 04 Heinä 2012, 14:23

Drafti on osaltani pulkassa, kiitokset kaikille.

Tarinoidaan vielä kolmesta viimeisestä jotain.

3:36 Stefan Matteau. Kosmachuk ja Sissons löytyi listoiltani tässä kohtaa, mutta kun Matteau oli vapaana oli se pakko vetää listani ulkopuolelta. Toivotaan, että tulisi steveottmainen sättääjä NHL-tasolle. Menee QMJHL:aan, joten ei ehkä tarvi odotella "pakollista" neljää vuotta yliopistoon verrattuna.

4:52 Matt Murray. Tähän varaukseen en ole jälkikäteen ollenkaan tyytyväinen, tämän olisi voinut saada draftin jälkeen vapaistakin. Olisi pitänyt napata Zharkov, vaikka onkin Oilersin prospektiosastolla sijalla tuhat. Köyhän mutun perusteella draftin neljänneksi paras veska, ja sai nyt olematonta molaritilannettakin parannettua.

5:68 Ben Johnson. Ja nimellä mentiin. Uusi maitopoika, toivottavasti jättää täysmaitoa tiukemmat ravinteet täyskaimastaan poiketen väliin. Viimeksi New Jerseyn ja Windsorin yhdistelmä osui Henriquen kohdalla, josko nytkin. Tämän ja toisen liukkaan luistelijan Gemel Smithin välillä oli arvontaa.
TaoTao

ViestiKirjoittaja Bosco » 04 Heinä 2012, 14:44

Tänä vuonna käytössä oli ennätysvähän varausvuoroja, ainoastaan kaksi kappaletta. Ei tämän vuoden draftin yleinen taso vaan vaikuttanut kovinkaan kiinnostavalta, joten ei tullut panostettua paljoakaan tämän vuoden junnuihin. Katsotaan oliko se oikea ratkaisu vai osoittautuuko tämä drafti lopulta sitten kovatasoiseksi. Joka tapauksessa sieltä tarttui kuitenkin lopulta kaksi kiinnostavaa prospectia haaviin:

Tom Wilson (1.kierros #10)
- Wilsonista kerkesin muutaman sanan kirjoittaa heti varauksen jälkeen tähän ketjuun, mutta tarinoidaan hieman lisää. Tälle vuorolla tähtäimessä olisi hieman ollut Mathew Dumba, mutta kun hänet vietiin edeltä, niin tämä valinta tuli sitten tehtyä kahden pelaajan välillä, Wilsonin ja Vasilevskin. Päädyin kuitenkin ensiksimainittuun, koska tuo Wilsonin potentiaali on vaan niin ainutlaatuinen. Kaverilla on potentiaalia kehittyä dominoivaksi voimahyökkääjäksi tyyliin milanlucic. Isokoinen ja fyysinen kaveri, joka tykkää taklata ja tapella, ja omaa myös hyökkäyspään potentiaalia, vaikkakin sen suhteen lopullinen potentiaali on vielä kysymysmerkki. Mutta innolla seurataan kuinka kovaksi voimahyökkääjäksi Wilson lopulta kehittyy.

Ludvig Byström (4.kierros #49)
- Toista vuoroani sainkin odottaa aina neljännen kierroksen alkuun saakka. Tässä vaiheessa valinta tehtiin kahden puolustajan välillä, Byströmin ja Skjein. Otin kuitenkin ensiksimainitun, koska aiemmilta vuosilta on hyviä kokemuksia ruotsaispuolustajien varaamisesta (Erik Karlsson ja David Rundblad), joten ajattelin että ei kahta ilman kolmatta. Byström on kiekollisesti lahjakas puolustaja, ja Dallasilta puuttuu puolustuksesta se johtohahmo, joten josko tästä saivat sellaisen. Katsellaan.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja tinkezione » 04 Heinä 2012, 14:47

Tämähän meni nyt aivan päin persettä, kun en koskaan saanut yksityisviestiä siitä, että tänä aamuna olisi vuoro siirtynyt pitkästä aikaa taas minulle. Mulla on nyt ilmeisesti kaksi vuoroa rästissä ja katson, mitä tuolta laarista löytyy. Koska edellisellä vuorollani meni kuusi tuntia minun siitä tietämättäni, on varmaan kohtuullista lisätä kyseiset kuusi tuntia näiden kahden vuoron päälle ts. omien 65 ja 69 myötä takaraja olisi huomenna klo 16:24. Yes/no? Ville Pokka olisi kelvannut, mutta ei nyt mahda mitään.
tinkezione

ViestiKirjoittaja Bosco » 04 Heinä 2012, 14:51

tinkezione kirjoitti:Koska edellisellä vuorollani meni kuusi tuntia minun siitä tietämättäni, on varmaan kohtuullista lisätä kyseiset kuusi tuntia näiden kahden vuoron päälle ts. omien 65 ja 69 myötä takaraja olisi huomenna klo 16:24. Yes/no? Ville Pokka olisi kelvannut, mutta ei nyt mahda mitään.

Eli haluat 18 tuntia aikaa varausten tekemiseen?
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja tinkezione » 04 Heinä 2012, 14:54

Bosco kirjoitti:
tinkezione kirjoitti:Koska edellisellä vuorollani meni kuusi tuntia minun siitä tietämättäni, on varmaan kohtuullista lisätä kyseiset kuusi tuntia näiden kahden vuoron päälle ts. omien 65 ja 69 myötä takaraja olisi huomenna klo 16:24. Yes/no? Ville Pokka olisi kelvannut, mutta ei nyt mahda mitään.

Eli haluat 18 tuntia aikaa varausten tekemiseen?

12 tuntiahan sitä muutoinkin sääntöjen mukaan olisi ja käyn duunissa.
tinkezione

ViestiKirjoittaja Bosco » 04 Heinä 2012, 14:58

tinkezione kirjoitti:

No juu, mutta kuusi tuntia siitä meni jo. Ei tullut ilmeisesti yv:tä, ja pahoittelut siitä, mutta se aika kului kuitenkin. Ja jos sen 6 tuntia antaa nyt edellisestä varauksesta, niin on kuitenkin klo 21.16 saakka aikaa tehdä varaus. Eikö tuo riitä sitten kahden varauksen tekemiseen tässä vaiheessa draftia?
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja tinkezione » 04 Heinä 2012, 15:03

Bosco kirjoitti:
tinkezione kirjoitti:

No juu, mutta kuusi tuntia siitä meni jo. Ei tullut ilmeisesti yv:tä, ja pahoittelut siitä, mutta se aika kului kuitenkin. Ja jos sen 6 tuntia antaa nyt edellisestä varauksesta, niin on kuitenkin klo 21.16 saakka aikaa tehdä varaus. Eikö tuo riitä sitten kahden varauksen tekemiseen tässä vaiheessa draftia?

Mä sain tiedon siitä, että mulla on ohimenneitä pelaajia ja kaksi vuoroa rästissä tänään klo 14:19 palstan aikaa ja perustin omat aikalaskelmani Tolliskon varauksen kellonlyömälle; siihen väliinhän mun varausvuorot kaiketi nyt sitten osuvat? Mä olen nyt vielä duunissa kolmisen tuntia ja sitten treeneissä, eli en ole välttämättä edes kotona ennen klo 21:16, jonka jälkeen pitäisi myöskin arvuutella, ketä tiputtaa farmista ja ketä varailla tilalle. Ei nämä sijat 65 ym. nyt niin kamalan huonoja pelaajia kuitenkaan vielä noin absoluuttisesti sisällä, vaikka todellisien jalokivien löytämisestä tässä tuskin on kyse.
tinkezione

ViestiKirjoittaja Opatsu » 04 Heinä 2012, 15:08

tinkezione kirjoitti:Tämähän meni nyt aivan päin persettä, kun en koskaan saanut yksityisviestiä siitä, että tänä aamuna olisi vuoro siirtynyt pitkästä aikaa taas minulle.

Pahoittelut, aamukiireissä tein varauksen ennen töihin lähtöä ja enpä sitten näköjään ollut yksityisviestiä lähettänyt sinulle varausvuoron vaihtumisesta. No näinhän se aina menee. Silloin kun sen yksityiviestin lähettää, niin täällä on jo seuraava varaaja muutenkin vuoroaan päivystämässä. Ja nyt kun se unohtui, niin se olisi ollut erittäin tarpeellinen.
Opatsu

ViestiKirjoittaja Bosco » 04 Heinä 2012, 15:17

tinkezione kirjoitti:Mä sain tiedon siitä, että mulla on ohimenneitä pelaajia ja kaksi vuoroa rästissä tänään klo 14:19 palstan aikaa ja perustin omat aikalaskelmani Tolliskon varauksen kellonlyömälle; siihen väliinhän mun varausvuorot kaiketi nyt sitten osuvat? Mä olen nyt vielä duunissa kolmisen tuntia ja sitten treeneissä, eli en ole välttämättä edes kotona ennen klo 21:16, jonka jälkeen pitäisi myöskin arvuutella, ketä tiputtaa farmista ja ketä varailla tilalle. Ei nämä sijat 65 ym. nyt niin kamalan huonoja pelaajia kuitenkaan vielä noin absoluuttisesti sisällä, vaikka todellisien jalokivien löytämisestä tässä tuskin on kyse.

No en nyt tiedä miksi noin kauan tarvitsisi aikaa, aiemmin saamasi 6 tunnin päälle. Ei kai niiden varausten tekemiseen yli 24 tuntia tarvitse varata, kävi töissä tai ei? Mielestäni niitä varauksia on hyvin voinut jo etukäteen katsella, kuten farmipudottamisia. Ei mielestäni ole kohtuutonta myöskään odottaa, että täällä palstalla käytäisiin näin draftin aikaan välillä tarkastamassa tilannetta myös ilman yv-viestejä?

Mutta ihan sama mulle. En jaksa tästä alkaa enempää taistella, ja suututtaa ketään. Ota niin kauan aikaa kun tarvitset ja drafti jatkukoot sitten.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 04 Heinä 2012, 15:29

En nyt ihan ymmärrä miten tosiaan varauksiin voi tarvita vuorokauden. Eihän tässä olisi mitään mieltä, jos kaikki ottaisivat jokaiseen varaukseen sen maksimin 6 tuntia. Jopa näin mökiltä kännykän välityksellä onnistuu varaukset vaikka taustatyöt jäivät varsin pienelle tänä vuonna lomien takia. Ja ei niitä yv-viestejä aina ole tullut, mutta enpä myös aina itsekään ole niitä ehtinyt tai pystynyt lähettämään. Pahoittelut siitä jos joku on niitä vaille jäänyt. Ei siis mitään henkilökohtaista tinkezione vaan ihan yleisenä kommenttina täältä hyttysten keskeltä.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja tinkezione » 04 Heinä 2012, 16:12

Ei kai tässä mistään taistelemisesta kyse ole. Säännöt sanovat 6 tuntia per vuoro, ja että aika ei kulu 00-08 välillä, ja kun en vuoroni alkamisesta edes tiennyt, niin ajattelin, että kyseisen kuuden tunnin hyvittäminen olisi ok, kun noille ohimenneille pelaajille ei kuitenkaan voi mitään tehdä.

Mulle on joka kerta tullut yksityisviestistä sähköposti gmailiin tässä liigassa edustamani muutaman vuoden aikana ja siihen olen tässä draftin aikana luottanut. Yritän luonnollisesti lotota nuo kaksi vuoroani mahdollisimman pian pois eli arvelen seuraavan varaajan saavan yksityisviestiä huomenna aamulla.
tinkezione

ViestiKirjoittaja Opatsu » 04 Heinä 2012, 16:30

tinkezione kirjoitti:Mulle on joka kerta tullut yksityisviestistä sähköposti gmailiin tässä liigassa edustamani muutaman vuoden aikana ja siihen olen tässä draftin aikana luottanut.

Ohhoh, tuo on jo aika kova lukema. Katselin tuossa piruuttani kolme edellistä draftia läpi ja näköjään yhteensä 6 viestiä oli tullut minun draftivuoroistani ja 14 vuoroa siis yhteensä näissä ollut. En siis kovinkaan luotettavana ilmoitusmuotona tuota ole pitänyt, joten pyrin päivystämään omat vuoroni foorumin kautta.
Opatsu

ViestiKirjoittaja repe_joke » 04 Heinä 2012, 16:39

Joo itsekkin olen kyllä varmasti unohtanut laittaa noita viestejä / niitä on jäänyt saamatta. Mutta eipä sillä niin väliä, sillä itselläni on muutenkin ollut koko tämän liigan historian ajan semmoinen tapa että käyn aina lukemassa uudet viestit, jos semmoisia on tullut sitten edellisen vierailun. Ja odotan sitä samaa kyllä muiltakin, yksi harvoista vaatimuksista tässä liigassa kun on aktiivisuus.
Mutta joo, minulla on ihan sama mitenkä kauan noiden vuorojen käytössä menee. Kunhan nyt ennen lokakuun alkua saadaan tämä drafti läpi.

P.S. Säännöissä ei ole minkään valtakunnan mainintaa tuosta viestin lähettämisestä. Se on ollut lähinnä hyvä tapa täällä, ei mikään sääntö.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Bosco » 04 Heinä 2012, 17:36

repe_joke kirjoitti:P.S. Säännöissä ei ole minkään valtakunnan mainintaa tuosta viestin lähettämisestä. Se on ollut lähinnä hyvä tapa täällä, ei mikään sääntö.

Näinhän tuo on. 6 tunnin aika varauksen tekemiselle on aina ja tulee aina alkamaan edellisestä varauksesta. Ja sääntöjen mukaan mentiin tälläkin kertaa. Vaikka yv:tä ei tullutkaan, niin ei ole kohtuutonta odottaa että etenkin näin draftin aikaan täällä palstalla käydään aika ajoin muutoinkin tarkamassa tilannetta. Ja käytäntö on liigan alusta saakka myös ollut, että jos on jo rästissä varauksia, niin silloin jatketaan suoraan näiden yli. 6 tunnin aika ei myöskään tarkoita ettäkö se olisi tarkoitettu käytettäväksi kokonaan varauksen miettimiseen, vaan että varauksen tekemiselle on kohtuullisen pitkä aika olemassa muiden kiireiden keskellä - ja näin oli tälläkin kertaa.

Mutta jos Tinke kokee kohtuulliseksi, että tässä vaiheessa tuo kuuden tunnin aika 'hyvitetään' ja että se tarvitsee käyttää kokonaan korkojen kera, niin siitä vaan. En nyt ole samaa mieltä asiasta, mutta samapa tuo on.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja AnFa » 04 Heinä 2012, 21:01

Laittaako Tinken mutsi myös tiedon milloin ruoka on valmista ja milloin kalsarit pesty? Voi sitä itkun ja kiukun määrää jos joskus jäisi laittamatta.
AnFa

ViestiKirjoittaja tinkezione » 05 Heinä 2012, 00:29

Paskaa trollaustahan tähän tarvittiinkin, eikös juu? Urpo. Minkäs minä sille voin, että olen joka kerta saanut edelliseltä varaajalta yksityisviestin ja myöskin joka kerta itse yksityisviestin varattuani lähettänyt. Hyvään tottuu, mutta täytyy yrittää muistaa jatkossa olla ihan sokeasti luottamatta kuitenkaan.

Nyt on varaukset tehty ja sirkus voi jatkua.
tinkezione

ViestiKirjoittaja Gaff » 05 Heinä 2012, 09:47

1:1 Nail Yakupov
2:19 Oscar Dansk
2:30 Sebastian Collberg
3:35 Dalton Thrower
3:40 Damon Severson
4:51 Cristoval "Boo" Nieves
4:56 Matia Marcantuoni

Draft meni omalta osalta aikalailla odotetusti. Collberg oli ainoa joka yllätti olemalla vapaana vielä tuossa
kohtaan. Collbergin luulin menevän top-20:ssä ja farmin huonon maalivahtitilanteen takia kakkosvaraus osui Danskiin.
19 varauksella oli tarkoitus ottaa paras maalivahti joka on vapaana. Dansk oli tällä listalla selvä ykkönen.
Vasilevskin kohdalla tuli vastaan “Russian factor” ja Subbanilla on kivisempi tie Raskin takana.

Yakupov oli selvä valinta hyökkääjistä ja yhtä selvä valinta oli Collberg omalla vuorollaan. Taitavia ja nopeita
laitureita.

Dalton Thrower on kiekollinen pakki, jonka luistelua, fyysisyyttä ja laukausta on kehuttu.Tiputtaa myös hanskat
tarvittaessa. Haittana on pidetty pienikokoisuutta ja turhia kiekonmenetyksiä.Vertailu kohteena on
mainittu Kevin Bieksa ja Kris Letang

Damon Severson oli New Jerseyn varauksia. Potentiaaliseksi kakkosparin puolustajaksi kuvailtu.
Isokokoinen, fyysinen, vahva, hyvin laukova ja liikkuva. Vertailtu Kevin Bieksaan Alex Edleriin.

Boo Nieves potentiaali top-6 hyökkääjäksi. Luistelua, laukausta, kiekonhallinta ja syöttämistä on kehuttu.
Heikkoutena on pidetty kuntoa ja henkistä puolta. Liikaa mielialapelaaja. Oli jättänyt positiivisen kuvan Rangersin
junnuleirillä. Vertailtu Joe Thorntoniin.

Matia Marcantuoni oli syksyllä vielä arvioissa ensimmäisenkierroksen varauksia. Loukkaantumiset (aivotärähdys ja
olkapää vamma) pilasivat kauden ja tippui varauksissa neljännelle kierrokselle. On high risk/high Reward -pelaaja, jolla paljon potentiaalia.
On taitava ja äärettömän nopea pelaaja, mutta jokin on puuttunut vielä lopullisesta läpimurrosta ikäisissään.
Tuleva kausi kertoo paljon mihin suuntaan on menossa?
Gaff

ViestiKirjoittaja tinkezione » 05 Heinä 2012, 16:46

Neljä varausta tälle kesälle ja ykköskiekalla meni neljän edellisen pelaajan joukossa pelkästään hyökkääjiä...hyökkääjiä New York Rangers on silti pelkästään hakemassa ja nyt painotettiin draftia niihin, kun kolmoskiekalla ei ollut enää molariakaan tarjolla. Puolustajat jäivät paitsioon, vaikka niistä nyt olisi ollut BPA-mielessä kovaakin tarjontaa.

1/5: Radek Faksa

Tsekkipelaajan tuhkimotarina on toki vertaansa vailla, mutta pääosin varasin Faksan, koskapa mies oli mielestäni paras vitospickille tarjolla oleva hyökkääjä. Isokokoinen ja pätevä kahden suunan sentteri tästä kaverista on odotuksissa.

3/37: Timothy Bozon

Käkikellomasta ponnistava sniper ei välttämättä ole maailman paras luistelija, mutta kasvaessaan raameihinsa saattaisi kehkeytyä jonkinmoiseksi maalintekijäksi. Sopeutunut hyvin pohjois-amerikkalaiseen ympäristöön. Köyhän miehen John LeClair?

4/64: Mitchell Moroz

Fyysinen laitahyökkääjä, mutta pelaajana vielä muutoin raakile, katsotaan kehittyykö miksikään. Väläytteli muutaman pisteenkin loppukaudesta WHL:ssä.

5/69: Mitchell Heard

Tämän lottosin ihan puhtaasti asiaa sen kummemmin tutkimatta. Väsytti. Etunimi täsmää samaan aikaan draftaamani Morozin kanssa, siinä varmaan päätös valinnalle. :)
tinkezione

ViestiKirjoittaja repe_joke » 05 Heinä 2012, 17:33

2:24 Jacob Trouba
Tämän varauksen kohdalla ei ollut mitään pelisuunnitelmaa valmiina, joten mentiin sillä linjalla mikä koettiin turvallisimmaksi. Toivottavasti kantaa hedelmää tulevaisuudessa.

2:29 Nicolas Kerdiles
Tämä mies on Anaheimin omia varauksia, ja on joidenkin kirjoitusten mukaan kerennyt jo esiintyä edukseen prospect campilla. Miehessä on kokoa ihan kivasti, sekä jonkun verran maalintekijänkin vikaa. Toivottavasti mies nähdään tulevaisuudessa Anaheimin kokoonpanossa niin oikeasti kuin täälläkin.

3:39 Esa Lindell
21+30 viime kaudella nuorten sm-sarjassa. Tämän lisäksi 0+6 alle 18-vuotiaiden MM-kisoissa 7 ottelussa. Potenttiaalia hyökkääväksi puolustajaksi siis löytyy. Katsellaan alkaako mies lunastaa noita odotuksia jo tulevalla kaudella Jokereiden SM-liiga miehistössä.

5:71 Oscar Sundqvist
Tähän kohtaan taas pientä hakuammuntaa. Mutta tämä pieni tekstinpätkä riitti varaukseen: "Scouts say he plays a lot like Peter Forsberg". Todella pitkämatkahan tuosta kommentista on hyväksi NHL pelaajaksi, mutta eipä tässä mitään menetäkkään jos homma kusee.

5:77 Jordan Martinook
Latebloomer joka teki 40 maalia viime kaudella WHL:ssä. Katsellaan jatkuuko kehitys.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Kaner » 05 Heinä 2012, 17:57

Joo eipä hirveästi tarvinnut draftailla tänä vuonna...

5:67 Ville Pokka

Jos mun Pokka pettää, on se hän. Haloo Oulu.

5:76 Sam Kurker

Latoi combinessa hyviä tuloksia taululle ollen kuudessa eri lajissa top kympissä. Chris Neil paremmalla laukauksella. Mielenkiintoinen projekti.

5:78 Jimmy Vesey

Nashville on vissiin joskus ennenkin osunut tällaisen yli-ikäisenä varatun kanssa. Toivottavasti osui nytkin.
Kaner

ViestiKirjoittaja Grizzle » 05 Heinä 2012, 18:44

2:18 Derrick Pouliot

Kiekollinen puolustaja, jonka Pens varasi jo kahdeksantena pelaajana. Kehuttu draftin toiseksi parhaaksi hyökkääväksi pakiksi, joten yllätyin hänen oltuaan vapaana varausvuorollani. Saa nähdä onnistuuko tulevaisuudessa nousemaan Pensin pakistoon, heillä kun ei ainakaan pakkiprospekteista ole pulaa.

2:32 Pontus Åberg

Collbergin mentyä Gaffin joukkoihin päätin varata toisen ruotsalaisen hyökkääjän, jonka on sanottu olevan yksi draftin nopeimmista pelaajista. Hieno kausi takana Elitserienissä, joten potentiaalia luulisi olevan NHL-hyökkääjäksi asti.

3:34 Jordan Schmaltz

Bluesin ensimmäisen kierroksen varaus. Pouliotin tapaan kiekollinen puolustaja ja upsiden sanottu ulottuvan Keith Yandlen tasoiseksi hyökkääväksi puolustajaksi. Aloittaa yliopistourakkansa ensi kaudella, joten pitkän ajan projekti kyseessä.

4:50 Dillon Fournier
Blackhawksin 2.kierroksen varaus numerolla 48, joka on Pouliotin ja Schmaltzin tapaan hyökkäävä puolustaja. Viime kaudella olkapään kanssa riitti ongelmia, mutta toivottavasti säästyy tulevaisuudessa loukkaantumisilta ja jatkaa kehittymistään kohti Hawksien top-kuusikkoa.

4:61 Kevin Roy
Jo 13-vuotiaana YouTubessa poikkeuksillisia kiekollisia taitojaan esitellyt Roy on klassinen myöhemmän kierroksen varaus, pienikokoinen taituri, jonka koon uskotaan olevan este NHL-uralle. Viime kaudella USHL:n piste-ennätykset murskannut Roy on todellinen high risk/high reward-varaus.

5:66 Joonas Korpisalo
Korpisalo on ollut jo pidemmän aikaa oman ikäluokkansa TOP5-maalivahtien joukossa ja jatkanee uraansa ensi kaudella junnuliigassa rapakon toisella puolella. Tunnen Joonaksen henkilökohtaisesti ja vaikuttaa todella tervepäiseltä kaverilta, pituutta löytyy ja Columbuksen heikohkon maalivahtitilanteen huomioiden mahdollisuudet ovat vaikka ihan tappiin saakka.
Grizzle

ViestiKirjoittaja Olpa » 05 Heinä 2012, 19:33

Tuli sitten vielä hieman ohjelmaa kun Opatsu vei Bourken mun nenän edestä prkl :)

Kiitos taas kaikille!
Olpa

ViestiKirjoittaja Bosco » 05 Heinä 2012, 19:36

Se on yksi drafti taas takana ja kiitokset siitä kaikille managereille!

Varaamatta jääneet pelurit tämän vuoden entry draftista ovat waiversissa lauantaihin klo 18.00 saakka, jonka jälkeen niitä voi poimia vapaista.
Bosco
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Entry Draft