tinkezione kirjoitti:Koska edellisellä vuorollani meni kuusi tuntia minun siitä tietämättäni, on varmaan kohtuullista lisätä kyseiset kuusi tuntia näiden kahden vuoron päälle ts. omien 65 ja 69 myötä takaraja olisi huomenna klo 16:24. Yes/no? Ville Pokka olisi kelvannut, mutta ei nyt mahda mitään.
Bosco kirjoitti:tinkezione kirjoitti:Koska edellisellä vuorollani meni kuusi tuntia minun siitä tietämättäni, on varmaan kohtuullista lisätä kyseiset kuusi tuntia näiden kahden vuoron päälle ts. omien 65 ja 69 myötä takaraja olisi huomenna klo 16:24. Yes/no? Ville Pokka olisi kelvannut, mutta ei nyt mahda mitään.
Eli haluat 18 tuntia aikaa varausten tekemiseen?
tinkezione kirjoitti:
12 tuntiahan sitä muutoinkin sääntöjen mukaan olisi ja käyn duunissa.
Bosco kirjoitti:tinkezione kirjoitti:
12 tuntiahan sitä muutoinkin sääntöjen mukaan olisi ja käyn duunissa.
No juu, mutta kuusi tuntia siitä meni jo. Ei tullut ilmeisesti yv:tä, ja pahoittelut siitä, mutta se aika kului kuitenkin. Ja jos sen 6 tuntia antaa nyt edellisestä varauksesta, niin on kuitenkin klo 21.16 saakka aikaa tehdä varaus. Eikö tuo riitä sitten kahden varauksen tekemiseen tässä vaiheessa draftia?
tinkezione kirjoitti:Tämähän meni nyt aivan päin persettä, kun en koskaan saanut yksityisviestiä siitä, että tänä aamuna olisi vuoro siirtynyt pitkästä aikaa taas minulle.
tinkezione kirjoitti:Mä sain tiedon siitä, että mulla on ohimenneitä pelaajia ja kaksi vuoroa rästissä tänään klo 14:19 palstan aikaa ja perustin omat aikalaskelmani Tolliskon varauksen kellonlyömälle; siihen väliinhän mun varausvuorot kaiketi nyt sitten osuvat? Mä olen nyt vielä duunissa kolmisen tuntia ja sitten treeneissä, eli en ole välttämättä edes kotona ennen klo 21:16, jonka jälkeen pitäisi myöskin arvuutella, ketä tiputtaa farmista ja ketä varailla tilalle. Ei nämä sijat 65 ym. nyt niin kamalan huonoja pelaajia kuitenkaan vielä noin absoluuttisesti sisällä, vaikka todellisien jalokivien löytämisestä tässä tuskin on kyse.
tinkezione kirjoitti:Mulle on joka kerta tullut yksityisviestistä sähköposti gmailiin tässä liigassa edustamani muutaman vuoden aikana ja siihen olen tässä draftin aikana luottanut.
repe_joke kirjoitti:P.S. Säännöissä ei ole minkään valtakunnan mainintaa tuosta viestin lähettämisestä. Se on ollut lähinnä hyvä tapa täällä, ei mikään sääntö.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa