Toronto Maple Leafs <-> St. Louis Blues

Toronto Maple Leafs <-> St. Louis Blues

ViestiKirjoittaja Olpa » 30 Kesä 2010, 11:51

1st round draft pick 2010 (TOR) (#12), 2nd round draft pick 2010 (TOR) (#28) & 3rd round draft pick 2010 (TOR) (#44) -> St. Louis Blues

1st round draft pick 2010 (PIT) (#15), 2nd round draft pick 2010 (STL) (#18) & 4th round draft pick 2010 (STL) (#50) -> Toronto Maple Leafs

Treidissä lisäpykälänä on, että varausvuorolla #12 katsomme ketä on jäljellä ja haluammeko tehdä silloin vielä kaupat. Molemmilla on siis silloin käytössä perumisoikeus.

Treidi julkaistaan ja annetaan komission päätettäväksi jo nyt sen vuoksi, että draft menisi joutuisammin sitten kun vuoro koittaa.

Käymme ilmoittamassa vaikka tähän treidi topiciin sitten, mikä lopullisesti kaupan kohtalo oikeastaan on.

TaoTao käy kuittalemassa kun kerkiää.
Olpa

Re: Toronto Maple Leafs <-> St. Louis Blues

ViestiKirjoittaja TaoTao » 30 Kesä 2010, 12:09

Tosiaan näin on sovittu.
TaoTao

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Kesä 2010, 12:16

Hyväksyn.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 30 Kesä 2010, 12:53

Onko nämä ehdolliset kaupat sallittuja? Voiko pelaajiakin "vuokrata" marras - helmikuuksi ja maaliskuussa tarkastetaan tilanne?

Entäs jos kauppaan Olli Jokisen toiseen seuraan, mutta jos Olli tekee alle 3 miljoonan sopimuksen niin palaa mulle ja muuten pysyy uudessa seurassaan?

Mikäli ehdolliset kaupat ovat hyväksyttyjä niin hyväksytään.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Kesä 2010, 13:03

Mr. Smith kirjoitti:Onko nämä ehdolliset kaupat sallittuja? Voiko pelaajiakin "vuokrata" marras - helmikuuksi ja maaliskuussa tarkastetaan tilanne?

Entäs jos kauppaan Olli Jokisen toiseen seuraan, mutta jos Olli tekee alle 3 miljoonan sopimuksen niin palaa mulle ja muuten pysyy uudessa seurassaan?

Onhan noita ehdollisia kauppoja nähty jo pari aiemminkin. Mutta ei tietenkään kaikki ehdot ole sallittuja, mitään vuokraus-treidejä en ainakaan itse hyväksy missään tapauksessa. Ei siis mitään "saat Crosbyn playoffeihin ykköskiekkaa vastaan, mutta jos Crosby ei tee loppukauden aikana 50 maalia niin palaa kauden päätteeksi takaisin mulle mutta pidän myös tuon ykköskiekan"-treidejä. Tai että "tarkastetaan tilanne uudelleen kuukauden päästä ja varaan mahdollisuuden perua silloin treidin".
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 30 Kesä 2010, 13:05

Jonkinmoisen "jos tekee jatkosopimuksen (ei lopeta)"-treidin teko, olisiko mahdollista? Jossa ei saa perua, mutta tulisi joku tietty pick korvauksena?
Golden AWe

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 30 Kesä 2010, 13:08

Bosco kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:Onko nämä ehdolliset kaupat sallittuja? Voiko pelaajiakin "vuokrata" marras - helmikuuksi ja maaliskuussa tarkastetaan tilanne?

Onhan noita ehdollisia kauppoja nähty jo pari aiemminkin. Mutta ei tietenkään kaikki ehdot ole sallittuja, mitään vuokraus-treidejä en ainakaan itse hyväksy missään tapauksessa. Ei siis mitään "saat Crosbyn playoffeihin ykköskiekkaa vastaan, mutta jos Crosby ei tee loppukauden aikana 50 maalia niin palaa kauden päätteeksi takaisin mulle mutta pidän myös tuon ykköskiekan"-treidejä. Tai että "tarkastetaan tilanne uudelleen kuukauden päästä ja varaan mahdollisuuden perua silloin treidin".

Meikäläinen on ollut siinä käsityksessä että ehdolliset treidit menevät aikalailla samalla tavalla kun NHL:ssä menee.
Eli treidien päälle pickejä lisäkorvaukseksi tietyin ehdoin.

Tästä treidistä sen verran että kyllähän draftissakin nähtiin tämmöisiä ehtoja että treidi tapahtuu mikäli tietty pelaaja on vapaana, vaikka tuota pelaajaa ei kukaan tiedäkkään ennenkun kaveri on draftattu mikäli treidi menee läpi.

Tosin nämä nyt on meikäläisen mielipiteitä vain.

EDIT: Kaikenlaista vuokraustoimintaa vastustan erittäin vahvasti koska semmoista ei tapahdu NHLssäkään.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja TaoTao » 30 Kesä 2010, 14:10

Golden AWe kirjoitti:Jonkinmoisen "jos tekee jatkosopimuksen (ei lopeta)"-treidin teko, olisiko mahdollista? Jossa ei saa perua, mutta tulisi joku tietty pick korvauksena?

Itseasiassa meikäläisellä oli viime offseasonilla Manny Malhotrasta Boscon kanssa sellainen treidi, joka olisi peruuntunut ellei Malhotra olisi ennen kauden alkua tehnyt jatkoa. Näin jälkikäteen ajatellen vallitsevaan keskusteluun viitaten tuo oli siirto oli vähän sillä rajoilla. Tosin onneksi Malhotra teki jatkon, niin kauppoja ei tarvinnut purkaa.

Tässä kyseisen ketjun treidissä konditionaalisuudessa ei ole mielestäni mitään huonoa, koska se vain nopeuttaa varaustilaisuuden kulkua. Yhtä hyvin olisimme voineet odottaa tuolle 12. vuorolle, varmistella yksityisviestein keskustellen siirtomme ja julkaista siirron vasta sitten. Sitten olisi pitänyt odotella ne kolme hyväksyntää, ennenkuin drafti olisi taas jatkunut.
TaoTao

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Kesä 2010, 14:28

TaoTao kirjoitti:
Golden AWe kirjoitti:Jonkinmoisen "jos tekee jatkosopimuksen (ei lopeta)"-treidin teko, olisiko mahdollista? Jossa ei saa perua, mutta tulisi joku tietty pick korvauksena?

Itseasiassa meikäläisellä oli viime offseasonilla Manny Malhotrasta Boscon kanssa sellainen treidi, joka olisi peruuntunut ellei Malhotra olisi ennen kauden alkua tehnyt jatkoa. Näin jälkikäteen ajatellen vallitsevaan keskusteluun viitaten tuo oli siirto oli vähän sillä rajoilla. Tosin onneksi Malhotra teki jatkon, niin kauppoja ei tarvinnut purkaa.

Niin ei tuo meidän koko treidi olisi peruuntunut, vaan jos Malhotra ei olisi tehnyt sopimusta kauden alkuun mennessä niin olisit saanut sen ilmaiseksi, kun tuo kolmoskiekka ei olisi siirtynyt mulle. Huonoa sanamuotoa käytetty kyllä tuon treidin yhteydessä silloin, kun siellä lukee että kolmoskiekka olisi palautunut sulle, mikäli Malhotra ei olisi tehnyt sopimusta kauden alkuun mennessä. Olisi pitänyt paremminkin puhua, että se kolmoskiekka siirtyy mulle vain ja vasta jos Malhotra tekee sopimuksen ennen kauden alkua.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja TaoTao » 30 Kesä 2010, 15:09

Bosco kirjoitti:Niin ei tuo meidän koko treidi olisi peruuntunut, vaan jos Malhotra ei olisi tehnyt sopimusta kauden alkuun mennessä niin olisit saanut sen ilmaiseksi, kun tuo kolmoskiekka ei olisi siirtynyt mulle. Huonoa sanamuotoa käytetty kyllä tuon treidin yhteydessä silloin, kun siellä lukee että kolmoskiekka olisi palautunut sulle, mikäli Malhotra ei olisi tehnyt sopimusta kauden alkuun mennessä. Olisi pitänyt paremminkin puhua, että se kolmoskiekka siirtyy mulle vain ja vasta jos Malhotra tekee sopimuksen ennen kauden alkua.

Niin aivan, muistin väärin. Noinhan se toki meni.
TaoTao

ViestiKirjoittaja TaoTao » 30 Kesä 2010, 18:29

Bluesin hamuama pelaaja meni (Tarasenko), joten kauppaa ei tehdä. Olpa varaa vuorollaan 12 normaalisti.
TaoTao

Paluu Treidit