09-10 Palkintogaala

Tänne kaikki keskustelu liigasta

Miten Gaalan kanssa tulisi mielestäsi toimia ?

Äänestys päättyi 02 Huhti 2010, 14:33

Gaala tulisi pitää playoffien ensimmäisellä viikolla, viikon äänestysajalla, aion äänestää.
0
Ei ääniä
Gaala tulisi pitää Draftissa 2 viikon äänestysajalla, aion äänestää.
7
100%
Gaala tulisi pitää playoffien ensimmäisellä viikolla, viikon äänestysajalla, en aio äänestää.
0
Ei ääniä
Gaala tulisi pitää Draftissa 2 viikon äänestysajalla, en aio äänestää.
0
Ei ääniä
Palkintogaalat on perseestä, en äänestä eikä tämmöistä tulisi järjestää.
0
Ei ääniä
Joku muu mikä ?
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 7

09-10 Palkintogaala

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 15 Maalis 2010, 23:24

Vähän olen myöhässä tämän kanssa mutta juuri tuli mieleeni.
Ehdotan että leikkimielisesti jaettaisiin muutama palkinto NHL tyyliin ellei jollain ole jotain tätä vastaan.
Tästä voisi mielellään tehdä perinteen ja palkinnot voisi "jakaa" kerran vuodessa playoffien ensimmäisellä viikolla runkosarjan päätyttyä(?).
Kaikki kategoriat äänestetään sokkona joko poll optiota hyväksikäyttäen tai muulla systeemillä.
Tässä ehdotus kategorioiksi:

Paras Manageri: Jaetaan kauden parhaalle managerille painottaen treidi onnistumisia sekä menestystä runkosarjassa. Palkinnon saaja on osoittanut kokonaisvaltaista managerin taitojen hallintaa.

Suurin yllättäjä (Musta Hevonen palkinto): Jaetaan Managerille joka on yllättänyt hyvillä suorituksillaan ja managerin taidoillaan kauden runkosarjasssa.

Herrasmies Manageri: Palkinnon saa herrasmiesmäisyydessä ja reilussa pelissä ansioitunut manageri.

Extra super hyper special pokaali: Tämä palkinto jaetaan managerille erityismainintana teosta joka on muiden managereiden mielestä kiitettävä ja merkittävä jollakin tavalla.
(jokainen manageri siis äänestää manageria ja kertoo miksi kyseistä manageria äänestää, Eli äänet lasketaan "teon" mukaan. Selvennös: eli jos manageri Kalle saa 5 ääntä X teosta ja manageri Lasse 4 ääntä Y teosta ja 2 ääntä Z teosta niin manageri Kalle voittaa silloin palkinnon. Tässä palkinto kategoriassa ei lasketa runner-up sijoja.
Äänten jakautuessa tasan palkinto jätetään jakamatta. Keksikääs joku tälle parempi nimi :) )
.

Toki muitakin kategorioita voisi olla eikä niiden ole pakko ollla juuri nämä mutta olisi varmaan ihan fiksua pitää palkintojen määrä max 5 hujakkeilla ettei tule liian hankalaa äänestää ja noilla on jotain merkitystä saajilleen kun ei jokaisella ole jotain pystiä.

Thoughts ??
Viimeksi muokannut TweetyLeaf päivämäärä 12 Kesä 2010, 18:19, muokattu yhteensä 2 kertaa
TweetyLeaf

Re: 09-10 Palkintogaala (?)

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 16 Maalis 2010, 00:16

Hauska idea. Mielellään voisimme tehdä tämän tosin niin, että äänet perusteluineen lähetetään nämä yhdelle tai kahdelle ääntenlaskijalle yv:nä, niin tulee "aitoja" muiden aiemmista suunavauksista riippumattomia. Ts. jos äänestän Sin Cityä, Sin Cityn ei tarvitse perään laittaa sääliääntä minulle, eikä taktikointia jne...:)

Voisi toki äänestää myös parasta hyökkääjää, pakkia, tulokasta ja maalivahtiakin, ja siis fantasymielessä, ja vuoden floppia. Hinta/laatu luonnollisesti iso kriteeri...tämän voisi tehdä julkisesti toiseen ketjuunkin?

Voin jeesailla tässä.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 16 Maalis 2010, 00:20

Golden AWe kirjoitti:Hauska idea. Mielellään voisimme tehdä tämän tosin niin, että äänet perusteluineen lähetetään nämä yhdelle tai kahdelle ääntenlaskijalle yv:nä, niin tulee "aitoja" muiden aiemmista suunavauksista riippumattomia. Ts. jos äänestän Sin Cityä, Sin Cityn ei tarvitse perään laittaa sääliääntä minulle, eikä taktikointia jne...:)

Juu sehän tuo sokko äänestyksen idea on ettei näe etukäteen mitä muut on äänestäny.

Itse ilmottaudun vapaaehtoisena ääntenlaskentaan kuhan nyt saadaan mielipiteitä ees vähän enemmän tänne.
Tuo kahdelle (tai jopa kolmelle) laskijalle yksityisviestinä äänensä lähettäminen lienee paras tapa saada "oikeat" äänet esille porukasta ?

Golden AWe kirjoitti:Voisi toki äänestää myös parasta hyökkääjää, pakkia, tulokasta ja maalivahtiakin, ja siis fantasymielessä, ja vuoden floppia. Hinta/laatu luonnollisesti iso kriteeri...tämän voisi tehdä julkisesti toiseen ketjuunkin?

Eipä minulla ole tätä mitään vastaan. Olisiko tämä äänestys samaan aikaan tämän manageri äänestyksen kanssa vai vasta playoffien loputtua ?
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 16 Maalis 2010, 07:20

TweetyLeaf kirjoitti:Itse ilmottaudun vapaaehtoisena ääntenlaskentaan kuhan nyt saadaan mielipiteitä ees vähän enemmän tänne.
Tuo kahdelle (tai jopa kolmelle) laskijalle yksityisviestinä äänensä lähettäminen lienee paras tapa saada "oikeat" äänet esille porukasta ?

Joo, tai lähinnä sitä, ettei yhden tarvitse plärätä koko laskentatyötä läpi.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja repe_joke » 16 Maalis 2010, 20:45

Kuulostaa sen verta aikaa vievältä (treidi analysoinnit yms), että voin jo nyt sanoa ettei minulta tule ääniä gaalaan. Ideassa ei sinänsä ole mitään vikaa, itselläni ei vaan tällä hetkellä ole tarpeeksi aikaa(huom! arvostan ideaa sen verran etten halua osallistua hutaisemalla), että voisin kunnolla miettiä kuka on onnistunut missäkin, tai on osoittanut herrasmiesmäisyyttä.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 16 Maalis 2010, 20:50

repe_joke kirjoitti:Kuulostaa sen verta aikaa vievältä (treidi analysoinnit yms), että voin jo nyt sanoa ettei minulta tule ääniä gaalaan. Ideassa ei sinänsä ole mitään vikaa, itselläni ei vaan tällä hetkellä ole tarpeeksi aikaa(huom! arvostan ideaa sen verran etten halua osallistua hutaisemalla), että voisin kunnolla miettiä kuka on onnistunut missäkin, tai on osoittanut herrasmiesmäisyyttä.

Josko jokainen osallistuu kategorioihin joihin itse haluaa/jaksaa...treidianalysointi voi kieltämättä olla aika aikaa vaativaa. Ehkä epäviralliseksi boooonuskategoriaksi.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 17 Maalis 2010, 14:20

Olisikohan sittenkin parempi että tämä gaala järjestettäisiin esimerkiksi Draftin yhteydessa ?
(tai siis niin että Draftissa julkaistaan palkinnot, eli vaikka pari viikkoa olisi aikaa äänestää?)

Siinä kohtaa menneeseen kauteen saa vähän erillaisen näkökannan vaikka kaikki ei ihan tuoreessa muistissa ole.

Mielipiteitä ?
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Bosco » 19 Maalis 2010, 14:15

Kyllähän tämä ihan mielenkiintoinen idea on ja voidaan hyvin toteuttaa kunhan vaan saadaan riittävän moni manageri osallistumaan äänien antamiseen ja joku muu kuin minä ottaa vastuun äänten laskemisesta ja homman läpi viemisestä.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 19 Maalis 2010, 14:37

Bosco kirjoitti:Kyllähän tämä ihan mielenkiintoinen idea on ja voidaan hyvin toteuttaa kunhan vaan saadaan riittävän moni manageri osallistumaan äänien antamiseen ja joku muu kuin minä ottaa vastuun äänten laskemisesta ja homman läpi viemisestä.

Kuten sanottu minä voin ottaa vastuun äänten laskemisesta, Awekin tuossa tarjoili apuaan joten eipä tämä varmaan siihen kaadu.

Laitoin Pollin pystyyn tähän ketjuun että miten asian kanssa tulisi toimia niin saataisiin vähän enemmän mielipiteitä irti porukasta. Äänestysaika on 14 päivää.

Jos Gaala järjestetään tänä vuonna menee se automaagisesti Draftin yhteyteen sen takia että minä ideoin tämän hieman myöhässä.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Marwin » 19 Maalis 2010, 19:30

Hmh. Mihin aikaan draft sitten on? Itse lähden kesäkuun lopusta jenkkeihin ja siellä vierähtää kuukausi. Silloin en pääse keikkumaan tänne. Tietysti jos äänestykset suoritetaan ennen draftia.

Kesä sopii itselle parhaiten ajankohdaksi tuollaisen suorittamiseksi. Kouluaikana vaan kiireitä ja elämää niin paljon, ettei kerkiä tuollaiseen.
Marwin

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 19 Maalis 2010, 22:22

Marwin kirjoitti:Hmh. Mihin aikaan draft sitten on? Itse lähden kesäkuun lopusta jenkkeihin ja siellä vierähtää kuukausi. Silloin en pääse keikkumaan tänne. Tietysti jos äänestykset suoritetaan ennen draftia.

Kesä sopii itselle parhaiten ajankohdaksi tuollaisen suorittamiseksi. Kouluaikana vaan kiireitä ja elämää niin paljon, ettei kerkiä tuollaiseen.

Säännöistä kohdasta entry draft:
"- Pidetään vuosittain tarkemmin määräytyvänä ajankohtana NHL:n Entry Draftin jälkeen"

NHL:n oikea Entry Drafthan on 2010 kesäkuussa 25 ja 26 päivä.

Bosco se taitaa olla joka tuon ajankohdan sitten lopulta määrää mutta epäilen että managereiden toiveita kuunnellaan siellä suunnalla kyllä.
Ja siis mikään ei estä miettimästä omia ääniään vaikka nyt, äänestys aika vaan on sitten se pari viikkoa jolloin voi laittaa ne valmiiksi mietityt äänensä yksityisviestillä tai muulla sovitulla äänestysmenetelmällä.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 02 Touko 2010, 15:23

Palkintojen "teko" ja nimeäminen on viimein käynnissä saatuani kuvankäsittelysoftan.

Palkinnot on nyt nimetty.

Idea on se että palkinnon saaja laittaa signature/trophy/whatever kuvan allekirjoitukseensa, voin neuvoa jos joku ei tiedä miten tämä tapahtuu ja pitää sitä allekirjoituksessaan kunnes seuraava palkintojen jako tapahtuu vuoden kuluttua jolloin trophyt menevät uudestaan kiertoon, aikaisempien voittajien nimet jäävät trophyyn ja lisätään aina palkintojenjako päivänä.

Tässä siis nuo kuvat ja äänestysohjeet:

Brian Burke Trophy (Paras Manageri):
Kuva

Jaetaan vuosittain liigan parhaalle managerille.

Äänestysohje: Äänestyksessä painotus on yleiskuvassa ja menestyksessä. Jokaisella on aina oma mielipide "parhaasta" joten noudata vaistojasi.
Treidien ja muun toiminnan pilkun tarkka läpikäyminen ei ole ideana, tämä porukka on kuitenkin sen verran pieni että jokainen on ollut kauden mittaan ainakin jollain tasolla jokaisen muun kanssa tekemisissä joka luo joko kuvan pätevästä, pirullisen hyvästä tai parhaasta managerista, huonoja kun täällä tuskin on.

Darren Dreger Trophy (Kauden Ylisuorittaja):
Kuva

Jaetaan vuosittain liigan ylisuorittajalle.

Äänestysohje: Jaetaan Joukkueen managerille joka ylisuoritti kauden mittaan. Palkinto voidaan jakaa esim siitäkin syystä että joku joukkue menettää huomattavan osan runkopelaajiaan loukkantumisiin mutta onnistuu siitä huolimatta menestymään hyvin ja "plug the holes". Tai vastaavasti jos itse yllätyit totaalisesti jonkun joukkueen vahvuudesta verrattuna siihen mitä odotit on myös pätevä syy äänestää.

Pavel Datsyuk Trophy (Herrasmiesmanageri):
Kuva

Jaetaan vuosittain liigan herrasmiesmanagerille.

Äänestysohje: Herrasmiesmäisyydestä ei pitäisi olla epäselvää mitä se tarkoittaa. Varsinaisia perusteluja ei tarvitse miettiä tai kirjoittaa.
Jollekkin saattaa hyvä kirjoitusasu olla ratkaiseva tekijä kun toiselle on erehdyksen anteeksipyytäminen riittävä syy äänestää.

Scotty Bowman Trophy (Erityismaininta):
Kuva

Jaetaan vuosittain liigan managerille erityismainintana teosta joka on muiden managereiden mielestä kiitettävä tai merkittävä jollakin tavalla.

Äänestysohje: Jokainen äänestää manageria ja kertoo miksi kyseistä manageria äänestää. Syy äänestää voi olla mikä tahansa siitä että tykkäät kaverin nimestä siihen että arvostat miehen kasaamaa farmijoukkuetta. Syy on pakko kertoa mutta poikkeuksena voidaan pitää esim treidineuvottelu juttuja joista kaikkea ei aina kaikille tahtoisi kertoa, tällöin syyksi laitetaan Business reasons ja asiasta ei tarvitse tuon enempää sanoa. Käyttäkää maalaisjärkeä äänestäessänne tätä että mikä on positiivinen ja palkinnon arvoinen syy äänestää.

HUOM: Alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen kaikissa palkinnoissa otetaan myös playoffit huomioon.
Viimeksi muokannut TweetyLeaf päivämäärä 25 Touko 2010, 19:40, muokattu yhteensä 2 kertaa
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 04 Touko 2010, 19:11

Vastalauseita ei ainakaan kukaan ole huudellut joten kysyn vielä että sopiiko kaikille (varsinkin Golden Awe:lle ja Boscolle) tämmöinen ääntenlaskenta tyyli:

-Jokainen manageri lähettää äänensä äänestysajan sisällä (2 viikon aikana ennen Meidän Draftin päivämäärää).
-Äänestysaika päättyy 2 päivää ennen meidän draftia jotta äänet keretään laskemaan rauhassa ja tarkasti.
-Äänestäessä lähetä äänesi sekä minulle että Golden Awelle yksityisviestillä.
-Äänet laskettuamme tarkistamme että kumpikin on laskenut äänet oikein.

Minä (saa Awekin tämän tehdä jos tahtoo) julkaisen äänestys tulokset sopivalla hetkellä ennen Draftin alkua, ja lisään viestiin "parhaat palat" perusteluista anonyyminä.
Jos syystä tai toisesta tämä ei onnistu (työt yms) niin tulokset julkaistaan ja palkinnot jaetaan draftin jälkeen.

-----------------

Eli miten on ? kelpaako tämmöinen vai onko jotain kehitys ideoita ?
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 04 Touko 2010, 23:00

Joo mukana olen edelleen.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 04 Kesä 2010, 07:57

Äänestysaika on 12.6 - 26.6 !

Eli 26 päivä lauantaina pitää äänet olla viimeistään lähetetty yksityisviestinä sekä Golden Awelle että minulle jotta meille jää mukavasti aikaa laskea äänet.

Tulokset julkaistaan 30.6 klo 17.00 eli tunti ennen ekaa draft pickiä.

Äänestysohjeet tässä ketjussa samassa viestissä palkinto kuvien kanssa sekä sitä seuraavassa viestissä.

Muista äänestää!
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 12 Kesä 2010, 18:19

Muistutus:

Äänestysaika on alkanut!
TweetyLeaf

Re: 09-10 Palkintogaala

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 21 Kesä 2010, 15:14

5 Päivää äänestysaikaa jäljellä!

Älä jätä äänestämistä viimeiseen päivään jottei vahingossa unohdu!
TweetyLeaf

Re: 09-10 Palkintogaala

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 26 Kesä 2010, 11:51

Tämä päivä ainoastaan aikaa äänestää enää!
Äänesi on meille tärkeä.
TweetyLeaf

Paluu Liigan asiat