Anaheim - Buffalo

Anaheim - Buffalo

ViestiKirjoittaja repe_joke » 08 Maalis 2010, 22:08

Seuraavaa kokattiin kasaan Marwinin kanssa:

Anaheimiin:
Evgeni Nabokov
Aleksei Ponikarovski
Joe Corvo

Buffaloon:
Ondrej Pavelec
Matthew Lombardi
Jared Boll
2010 3.kierros(via Felocity Flyers)
2011 3.kierros

Itselläni menee palkat yli capin treidin myötä, mutta teen tarvittavat muutokset jahka treidi on hyväksytty.
Viimeksi muokannut repe_joke päivämäärä 08 Maalis 2010, 22:31, muokattu yhteensä 1 kerran
repe_joke

Re: Anaheim - Buffalo

ViestiKirjoittaja Olpa » 08 Maalis 2010, 22:12

Kysytään heti alkuun, kenen 2nd round 2011 tuossa liikkuu? Minulla on ainakin Anaheimin oma varausvuoro itselläni (S.Bernier kaupassa liikkui 10.7.2009).
Olpa

ViestiKirjoittaja repe_joke » 08 Maalis 2010, 22:13

Olpa kirjoitti:Kysytään heti alkuun, kenen 2nd round 2011 tuossa liikkuu? Minulla on ainakin Anaheimin oma varausvuoro itselläni (S.Bernier kaupassa liikkui 10.7.2009).

No hemmede, en ole päivittänyt tuota itselleni jostain syystä. Näinpä taitaa olla sitten tuo varausvuoro 1st round, jos Marwin näin haluaa (tästä oli muistaakseni joku periaatepäätös).

EDITTIÄ: Tai siis näköjään olin päivittänyt, mutta en vain tarkastanut asiaa, kun Marwin tuota varausvuoroa treidiin ehdotti.
Viimeksi muokannut repe_joke päivämäärä 08 Maalis 2010, 22:17, muokattu yhteensä 1 kerran
repe_joke

ViestiKirjoittaja Marwin » 08 Maalis 2010, 22:16

Jees kuitataan.

Vähän huhhuh -fiilis jäi tästä, mutta tehty mikä tehty. Maalivahtiosasto vähän arveluttaa toistaiseksi, mutta toisaalta viiden vuoden kuluttua tuo saattaa olla koko fantasyliigan kovin kaksikko. (hymiö) No, hinta/laatu-suhde on ainakin maalivahtien osalta kunnossa. Ja samalla koko treidi oli pieni salary dumppia ja joukkueen nuorennusta. Ponia ei ainakaan olisi ollut varaa pitää enää kesällä ja ehkä ei Corvoakaan. Nabo varmasti olisi ollut mahdollista pitää, mutta tuo Pavelec jäi sitten houkuttelemaan.

Lombardillakin on sopimus katkolla, mutta oikeastaan ensimmäinen ''hyvä'' kausi menossa ja en usko että saa yhtä kallista sopimusta kuin Poni. Vaikka yhtä hyvää kautta pelaakin. Ponillahan on useampi ''hyvä'' kausi alla. Boll tuli kuin täytteenä, jossa kiinnosti lähinnä jäähyminuutit.

edit: Katos. Kai se on sitten 1st round. Samanlainen mokahan taisi sattua hiljattain jollain ja siitä puitiin sääntöketjussa. No kävipähän munkki.

edit2: Joo sorry repe, en yhtään tullut ajatelleeksi että tuollainen mutka voisi olla matkassa. No voidaan mun puolesta näin fair play -hengen lomassa muuttaa tuo siksi tämän kesän kolmannen kierroksen varausvuoroksi, mistä oli alunperinkin puhetta. Ellei tuo nyt ole ihan sääntöihin kirjoitettu?

edit3: Joo eli kaksi kolmoskieppiä mulle sitten. Kuittaan tuon.
Viimeksi muokannut Marwin päivämäärä 08 Maalis 2010, 22:31, muokattu yhteensä 2 kertaa
Marwin

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 08 Maalis 2010, 22:20

Hyväksytään
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 08 Maalis 2010, 22:25

repe_joke kirjoitti:No hemmede, en ole päivittänyt tuota itselleni jostain syystä. Näinpä taitaa olla sitten tuo varausvuoro 1st round, jos Marwin näin haluaa (tästä oli muistaakseni joku periaatepäätös).

Eikai se sentään periaate päätös ollut kuitenkaan ?

Tässä vähän vastaava tapaus: viewtopic.php?f=13&t=982

Sääntökeskustelussa ( viewtopic.php?f=13&t=3&start=200 ) on aiheesta viimeisellä sivulla (9) vielä vähän Boscon ja Awen miettimiä juttuja.

Tosin tätä treidiä ei ole vielä edes hyväksytty joten se erottaa nuo aikaisemmat tapaukset tästä.
En nyt omaa mielipidettäni yritä tunkea vaan lähinnä nuo linkit postasin ettei tarvi kenenkään ettiä jos tarvetta jollain on vertailukelpoisiin tapauksiin kun satuin muistamaan vielä että missä nuo on.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja repe_joke » 08 Maalis 2010, 22:30

Sovittiin Marwinin kanssa vielä pikaisesti, että vaihdetaan tuo 2011 kesän 2nd rounder (jota minulla ei siis ole), muotoon: 2010 3.kierros(via Felocity Flyers) + 2011 3.kierros(anaheim). Päivitän tämän myös tuonne ekaan viestiin.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Golden AWe » 08 Maalis 2010, 22:36

Juu ja meidän esimerkkitapaukseen viitaten, en näkisi periaatepäätöksilläkään minun tapaukseni 5--->4 vaihtoa ihan yhtä rankkana, kuin mitä 2-->1 voisi olla. Paras kunhan johonkin järkisopuun aina päästään.
Golden AWe

ViestiKirjoittaja Jarkko » 08 Maalis 2010, 23:02

Hyväksyn.
Jarkko

ViestiKirjoittaja Grizzle » 08 Maalis 2010, 23:33

Hyväksytään
Grizzle

ViestiKirjoittaja TaoTao » 09 Maalis 2010, 07:43

hyväksyn