TweetyLeaf kirjoitti:Farmissani majaileva Christian Djoos saavuttanut 150 pelin rajan minun huomaamattina 4 matsia sitten.
Minun virheeni tämä on, mutta hakisin tähän nyt kuitenkin joltakulta päätöstä miten toimia asian suhteen. Djoosin itselleni kuitenkin treidasin tällä kaudella, eikä kyseessä ole tahallinen teko vaan olisin herran nostanut rosteriin jos vaan olisin huomannut.
Miten toimin asian kanssa?
LostHorizon kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Farmissani majaileva Christian Djoos saavuttanut 150 pelin rajan minun huomaamattina 4 matsia sitten.
Minun virheeni tämä on, mutta hakisin tähän nyt kuitenkin joltakulta päätöstä miten toimia asian suhteen. Djoosin itselleni kuitenkin treidasin tällä kaudella, eikä kyseessä ole tahallinen teko vaan olisin herran nostanut rosteriin jos vaan olisin huomannut.
Miten toimin asian kanssa?
Ainakin aiemmin tällaisissa tapauksissa Bosco on automaattisesti siirtänyt pelaajan waiveriin. Esimerkkinä vaikkapa Klas Dahlbeck. Mielestäni, valitettavasti, on toimittava samalla tavalla myös Djoosin kohdalla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa