Opatsu kirjoitti:Otetaan Evan Oberg farmiin
Mr. Smith kirjoitti:Opatsu kirjoitti:Otetaan Evan Oberg farmiin
Onko Obergin sopimus vahvistettu jossain? Itse olen odotellut sitä niin TSN:n, Capgeekin kuin Hockeybuzzinkin sivuille.
Opatsu kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Opatsu kirjoitti:Otetaan Evan Oberg farmiin
Onko Obergin sopimus vahvistettu jossain? Itse olen odotellut sitä niin TSN:n, Capgeekin kuin Hockeybuzzinkin sivuille.
No on tuolla TSN:n pelaajakortissa ainakin tiedot ollut jo hyvän aikaa. Ja löytyyhän nuo sopimuksen tiedot CapGeekistäkin.
Mr. Smith kirjoitti:Opatsu kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Opatsu kirjoitti:Otetaan Evan Oberg farmiin
No on tuolla TSN:n pelaajakortissa ainakin tiedot ollut jo hyvän aikaa. Ja löytyyhän nuo sopimuksen tiedot CapGeekistäkin.
Okei. Aamulla tänään kun tsekkasin kaikki kolme mainitsemaani paikkaa niin ei tietoja ollut missään. Nyt näköjään puuttuu enää Hockeybuzzista.
Opatsu kirjoitti:Mutta ilmeisesti tässä siis kävi vain armoton säkä, koska satuin juuri tänään tiedot katsomaan.
Paluu Vapaat agentit ja waivers
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa