Kirjoittaja Lico » 21 Elo 2019, 23:32
Tosiaan laitan tän nyt julkisestikin muillekin näkyviin, koska kävi ehkä pieni kämmi. Erityisesti Boscolle ja/tai muille johtoryhmän jäsenille.
Maanantaina Valeri Nichushkinille tehtiin Avalanchen toimesta sopimus ja kärppänä olin valmiina tekemässä tänne hänelle ketjua, kun en sitä nopealla haulla löytänyt johtuen Överkillin kirjoitusvirheestä. Tein ketjun ja olin uskossa, että Nichushkin kun on ollut waivereissa jo aikaisemmin, niin hän on ns. vapaata riistaa heti ja nopein hänet sitten ottaa ilman waiver-prioriteettia.
Tästä tuli puhe Slackin puolella ja sain kommentin, että hei ensinnäkin tuo Nichushkinille luotu ketju on jo olemassa ja samalla sain tietoa, että Nichushkin menee waivereista ensin. Tämän olisi kyllä pitänyt olla minulle useamman kerran säännöt lukeneena selvää, mutta siltikin mennyt ohi. Olin siis uskossa, että en menetä prioriteettiani. Syytän osittain lukihäiriötäni ja sen johdosta muutamat säännöt ovat minulle edelleen epäselviä, mutta kiitos muiden olen saanut paljon jeesiä.
No joka tapauksessa poistin ketjun enkä laittanutkaan kiinnitystä Nichushkiniin, vaikka alunperin sen olinkin epähuomiossa tehnyt. Syynä se, että ajattelin säästää prioriteettiani juurikin tämmöistä tilannetta varten. Mängimies tämän noteerasi Slackin puolella ja tietysti virheistä rankaistaan, jos semmoisen tein.
Päättäkööt Bosco miten tehdään. Tämä oli mun ”puolustus”, mutta kun tässä on myös kyse urheilijamaisesta käytöksestä, niin otetaan kaikki päätökset vastaan ilman mutinoita.