Marwin kirjoitti:Moneltas tämän draftin nyt olisi tarkoitus alkaa?
Kiitos. Itseltä mennyt tämä jostain syystä täysin ohi.Bosco kirjoitti:Marwin kirjoitti:Moneltas tämän draftin nyt olisi tarkoitus alkaa?
18.00 kuten aiemmin sovittiin.
Marwin kirjoitti:Kiitos. Itseltä mennyt tämä jostain syystä täysin ohi.
tinkezione kirjoitti:Meikä on vitosvuoroaan käyttämässä tänään aikaisintaan klo 20 nurkilla, kun tulen treeneistä. (Ei siis minkäänlaista hajua, onko täällä kaikki muut kärppänä klo 18 varailemassa samoin tein.)
Golden AWe kirjoitti:tinkezione kirjoitti:Meikä on vitosvuoroaan käyttämässä tänään aikaisintaan klo 20 nurkilla, kun tulen treeneistä. (Ei siis minkäänlaista hajua, onko täällä kaikki muut kärppänä klo 18 varailemassa samoin tein.)
Voiko sulle soittaa/laittaa viestiä?
tinkezione kirjoitti:Voi laitella viestiä lähentelymielessä. Varaat näköjään ennen meikäläistä ainakin kaksi ekaa kiekkaa niin jos kerrot, ketä välissä on varattu, niin osannen varmaan lennosta heittää jonkun ukon pöytään.
No olin jo ennen NHL:n entry draftia päättänyt miehen varata vuorollani, jos on vielä vapaana, niin tuli sitten pysyttyä päätöksessä, vaikka varsinaisessa draftissa vähän valuikin.Olpa kirjoitti:Olin varma että Schroeder mua vielä odottais, prkl repe
Golden AWe kirjoitti:Ootteko te muuten chatissa?
Bosco kirjoitti:Yksi varaus tuli sitten vielä lopulta tehtyä, kun hommasin San Joselta viitoskiekan vaihdossa Minnesotan ensi kauden neloskiekkaan. Oli pakko napata tuo Olivier Roy farmiin kasvamaan, kun tänne saakka vapaana pysyi. Kolmoskiekalta lähtien jo houkutti kovasti sen varaaminen. Luotetaan siihen, että Roysta kasvaa tämän draftin paras veskari, meriitit on ainakin kovat...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa