Kirjoittaja repe_joke » 16 Huhti 2009, 22:54
Heitetään nyt sitten vähän mietteitä myös omalta kannalta.
Minulla on palkkakaton kanssa todella kimurantti tilanne ensi kaudelle. Kopitarin soppari kallistuu lähes 6 miljoonan verran, Connollyn soppari kallistuu 1,6 miljoonaa, Filatov on farmissa yli 2 miljoonan lapulla, ja minulla on kymmenkunta pelaajaa joukkueessa ilman soppari tällä hetkellä(esim Pahlsson ja Fedotenko). Tilaa palkkakatossa ennen St.Louis treidiä oli vajaa 8 miljoonaa, kun treidin jälkeen sitä on vähän reilut 12 miljoonaa. Se saattaa riittää siihen, että sopimuksettomat pelaajat saadaan palkkakaton puitteissa joukkueeseen, mutta voi myös olla että minun tarvitsee vielä vähän jostain säästää. Etenkin kun sen palkkakaton on huhuttu tulevan alaspäin useita miljoonia(päätöstä ei kait vielä ole tehty?), ja vaikkei palkkakatto tulisikaan merkittävästi alaspäin, pidän mielellääni vähän "toimintatilaa" palkoissa.
Ja sitten on myös tuo ikäkysymys, jonka Mr.Smith toi myös esiin. Tärkeimmät kriteerit olivat kuitenkin palkkapuolella, ja sen takia minun oli "pakkorako" tehdä treidi, jossa en saa välttämättä St.Louisista oikeaa markkinahintaa.