En tiedä tuleeko noita prospectien listauksia enää oikein mistään, mutta The Hockey News teki TOP10-listan joka joukkueesta. Laitan nyt omat junnut järjestykseen tuon aviisin perusteella.
Vancouver Canucks
1. Alex DeBrincat (CHI) 1. Lias Anderson (NYR) 1. Nolan Patrick (PHI) 1. Josh Norris (SAN) 1. Tage Thompson (STL) 1. Cody Glass (VGK) 2. Kailer Yamamoto (EDM) 2. Kirill Kaprizov (MIN) 2. Travis Sanheim (PHI) 2. Cal Foote (TBL) 3. Ian McCoshen (FLA) 4. Givani Smith (DET) 5. Nick Merkley (ARI) 5. Kole Lind (VAN) 5. Nicolas Hague (VGK) 6. Conor Timmins (COL) 6. Sean Day (NYR) 8. Adam Mascherin (FLA) 8. Jordan Schmaltz (STL) 9. Jake DeBrusk (BOS) 9. Jason Robertson (DAL) 9. Jonas Gadjovich (VAN) 10. Mitchell Stephens (TBL)
Eipä tosiaan näkynyt siellä listoja. Itse otin noi The Hockey Newsin vuosikirjasta, mutta luulisi että nuo netistäkin löytyisi. En tosin heti törmännyt kuin yksittäisten joukkueiden listoihin.
1. Elias Pettersson 19. Carter Hart 49. Michael Rasmussen
Kolme prospectiani löytyi listalta, mukaan lukien listan ykkösnimi. Sprongia ja Whitea olisi voinut kaipailla lisäksi mukaan, mutta saattaahan se olla että Button arvioi heidät listan tekohetkellä NHL-pelaajiksi jo ja siksi jätti ulkopuolelle.
Ei yhtään löydy minulta. Neljä sellaista kaveria löytyy, jotka olen kaupannut kun olen tälle kaudelle yrittänyt kasata joukkuetta jolla olisi mahdollisuudet menestyä.
Corey Pronman julkaisi pari viikkoa sitten oman vastaavanlaisen top 50 -listauksen. Sille listalla pääsi samat kuin yllä pl. Ryan Donato, joka jäi siinä listauksessa honorable mentions -osastolle. Samalla HM-osastolla sitten myös Christian Wolanin.
Paljon yhtäläisyyksiä löytyy Buttonin ja Pronmanin listoilta.
Viimeksi muokannut Mängimies päivämäärä 10 Helmi 2018, 20:39, muokattu yhteensä 1 kerran