Adam Lowry

Tänne ilmoitukset sopimuksista vapaiden agenttien kanssa, waiver poiminnoista ja pelaajien vapauttamisesta vapaaksi agentiksi

Adam Lowry

ViestiKirjoittaja repe_joke » 05 Maalis 2017, 20:59

Tinke oli miehen jostain syystä tiputtanut joukkueestaan yahoossa tänään, joten pistetään kiinnitys.
repe_joke

Re: Adam Lowry

ViestiKirjoittaja tinkezione » 06 Maalis 2017, 01:50

Juu tässä on tapahtunut mobiilierhe kiireessä. Tarkoituksena oli tiputtaa Faksa farmiin.

Lienen oikeutettu nostamaan Lowryn takaisin joukkoihini samoin tein?
tinkezione

ViestiKirjoittaja Bosco » 06 Maalis 2017, 02:17

Näkisin että kyse oli vahingosta ja siten Columbus saa ottaa Lowryn takaisin.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja repe_joke » 06 Maalis 2017, 09:43

Tuskin täällä kukaan haluaa ottaa hyötyä itselleen jos selkeän vahingon takia. En siis edes minä vaikka kiinnityksen laitoinkin.

Huomasin asian sattumalta kun selailin mitä helmiä meidän liigan vapaissa on. Ja yllättyin kovasti kun löysin sieltä oikean helmen.
Mietin ensiksi että laitan privaviestiä asiasta, sillä jotenkin en uskonut itsekkään että tiputtaminen oli tarkoituksellista.
Päädyin sitten kuitenkin laittamaan kiinnityksen, sillä salaa toivoin ettei kyseessä ollutkaan vahinko.
Tosin siinä tapauksessa minä en olisi Lowrya edes saanut. Tai en ainakaan usko että olisin ollut ainoa joka kiinnityksen tekee.
Hyvä kuitenkin että asia selvisi ja että tinke saa pitää miehen.

Mut jos tinke haluut kuitenkin myydä miehen mulle, niin olen valmis neuvottelemaan asiasta :D
repe_joke

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 06 Maalis 2017, 11:05

Lievitän tuskaasi: olisin minäkin kiinnityksen ottanut.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja tinkezione » 07 Maalis 2017, 01:13

Kiitokset komissaarille pikaisesta kannanotosta. Lowrylle on ollut ottajia jonossa pitkin kautta, mutta tähän hätään ei ole miehestä kiireitä luopua. :)
tinkezione

Paluu Vapaat agentit ja waivers