General Fanager vs. Hockey's Cap

Lähde palkkatiedoille?

General Fanager
11
55%
Hockey's Cap
9
45%

Ääniä yhteensä : 20

Re: General Fanager vs. Hockey's Cap

ViestiKirjoittaja Tollisko » 08 Huhti 2016, 16:28

Itse olen ollut tyytyväinen General Fanageriin, enkä ole muita sivustoja edes käynyt katselemassa kauden aikana.
Tollisko

ViestiKirjoittaja Weissflog » 08 Huhti 2016, 19:30

Tollisko kirjoitti:Itse olen ollut tyytyväinen General Fanageriin, enkä ole muita sivustoja edes käynyt katselemassa kauden aikana.

Sama. Kelpaa hyvin kun ei paremmasta tiedä.
Weissflog

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 08 Huhti 2016, 19:31

Mikään ei General Fanagerissa ole ärsyttänyt kauden aikana.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 09 Huhti 2016, 01:01

Gf on ollu hyvä, mutta sitä myös alunperin äänestin. Mielestäni tärkeää että hc:n käyttäjät ovat tyytyväisiä.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja AnFa » 10 Huhti 2016, 01:10

Onhan General Fanager ihan vitun ärsyttävän Hockey's Capiin verrattuna tai siis nykyiseen https://www.capfriendly.com. Toki itsekin käyttänyt vain GF:ää pakotettuna et palkat on varmasti oikein.
AnFa

ViestiKirjoittaja Bosco » 12 Huhti 2016, 13:49

AnFa kirjoitti:Onhan General Fanager ihan vitun ärsyttävän Hockey's Capiin verrattuna tai siis nykyiseen https://www.capfriendly.com. Toki itsekin käyttänyt vain GF:ää pakotettuna et palkat on varmasti oikein.

Itselläkin tosiaan tässä kauden aikana Hockey's Cap eli nykyinen CapFriendly on valikoitunut aktiiviseen käyttöön, ja sitten General Fanageria tarpeen tullen käytän vain tämän liigan tarpeisiin. CapFriendlyn ulkoasu on paljon käyttäjäystävällisempi ja selkeämpi mielestäni, ja siitä saa jo etusivulta hyvin paljon informaatiota (loukkaantumiset, nostot AHL:stä, uudet sopimukset, treidit jne.).

Sopimustiedoissa ei nyt mitään suuria eroja ole, mutta jotain pientä kuitenkin. Oman joukkueen osalta esimerkiksi Matt Murrayn, Tristan Jarryn ja Nick Paulin sopimustiedot eroavat sivustojen välillä. Paulilta ei löydy bonustietoja ollenkaan GF:stä, CapFriendly näyttää ne. Murrayn ja Jarryn kohdalla on myös pientä heittoa. Jarryn osalta esimerkiksi General Fanager ei ole ottanut sopimusten liukumisessa vuodella eteenpäin NHL:n minimipalkan nousua huomioon ja sen takia Jarrylla on pienempi AAV General Fanagerissa kuin CapFriendlyssä. Huomautin tuosta muuten General Fanageria viime syksynä, mutta eivät ole vielä tehneet asialle mitään. Että ainakin näiltä osin CapFriendlyssä on tarkemmat ja luotettavammat tiedot.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Opatsu » 12 Huhti 2016, 14:12

Tuo General Fanagerin etusivu on kyllä raivostuttava. Minkä helvetin takia tuossa on UFAs-, Popular players- ja League Leaders -listat viemässä tilaa. Aivan turhaa tietoa, kun vertaa esim. CapFriendlyn etusivuun. Toki tämän liigan tarpeisiin tuolla ei juuri ole merkitystä, kun tärkeimpiä ovat nuo uudet sopimukset, jotka sentään löytyvät siitä molemmilta.

CapFriendly olisi edelleen minun valintani, kun muutenkin tuntuu astetta paremmin homma toimivan.
Opatsu

ViestiKirjoittaja Mängimies » 13 Huhti 2016, 08:58

Generalfanageria olen itsekin käyttänyt, mutta kun tuota Capfriendlya selaa, niin kyllä se vaikuttaa ulkoasultaan paremmalta. Näin mobiilillakin toimii paremmin tuo viimeksimainittu. En tiedä onko meidän tarvetta vaihtaa, mutta jos nyt pitäisi äänestää, niin äänestäisin Capfriendlya. Viimeksi äänestin toisin.
Mängimies

ViestiKirjoittaja Bosco » 24 Huhti 2016, 15:37

Ei näytä tulevan enempää keskustelua, mutta päätin nyt laittaa uuden äänestyksen asiasta sitten pystyyn. Katsotaan onko mielipiteet muuttuneet vai jatketaanko edelleen General Fanagerilla.
Bosco
Site Admin

Edellinen

Paluu Kehitysideat