Opatsu kirjoitti:Sheahan ei sitten näköjään pelaakaan, vaikka oli jo ilmoitettu kykeneväksi.
Opatsu kirjoitti:Ja Roy sitten taitaa lepuuttaa Varlamovia tänään ja perjantaina, joten Varlyllä enää yksi startti tällä viikolla lauantaina. Noh, eipä tässä varmaan voitoista ja torjunnoista olisi muutenkaan taisteltu, joten se ja sama, kunhan pelaa sitten hyvin lauantaina.
Bosco kirjoitti:Loppuviikon osalta kun tilanne tasoittuu ja Montrealilla enää mahdollisesti kahden pelin etu (44-46), jos molemmilla kaikki nyt kokoonpanossa olevat pelaajat ovat pelikuntoisia ja pelaavat myös ottelunsa. Tiukaksi menee.
Bosco kirjoitti:Kenttäpelaajien osalta tänään näyttäisi olevan yksi peli tuloillaan vähemmän, mutta huomenna olisi tarjolla yksi peli enemmän, joten siinä suhteessa on selviydytty hyvin alkuviikon osalta jolloin Montreal sai noita pelejä tililleen enemmän. Jos sitä voittomaaleissa olevan neljän maalin johdon jo uskaltaisi katsoa riittäväksi, ja vastustajalle antaisi kahden av-pisteen turvin sen kategorian, niin muutoin ei voine sanoa vielä olevan muissa kategorioissa mitään ratkenneen.
Hienot kaksi viimeistä peli-iltaa tiedossa, ja kun molemmat joukkueet lähtevät niihin 11 ottelun mittaisissa voittoputkissa, ja kaikki on vielä tämän viikon osalta täysin auki, niin eipä sitä voisi toivoa paljoakaan hienompaa päätöstä kaudelle. Parempi joukkue voittakoon, toivottavasti ei kuitenkaan jouduta ratkomaan tiebreakerilla voittajaa (vaikka sen suhteen mulla olisikin sitten etu).
Opatsu kirjoitti:Schwartz on kyllä ollut timanttinen, kun pääsi vihdoin pelaamaan loukkaantumisen jälkeen (4+1 viiteen peliin). Vaikka tuo Eberle nakutteleekin McD:n rinnalla hyviä tehoja, niin edelleen olen tyytyväinen kauppaan.
weteran kirjoitti:Täytyy tähän väliin heittää, että tämä on kyllä harvoja kauppoja johon itsekin olen yhä tyytyväinen. Eberle naputtaa hyviä tehoja, ja Janmarkin rooli tuntuu kasvavan vain kokoajan. Plus vielä Kuemper joka on jopa pelaamaankin päässyt. Ja jopa aikaajoin pelannut hyvinkin
Opatsu kirjoitti:weteran kirjoitti:Täytyy tähän väliin heittää, että tämä on kyllä harvoja kauppoja johon itsekin olen yhä tyytyväinen. Eberle naputtaa hyviä tehoja, ja Janmarkin rooli tuntuu kasvavan vain kokoajan. Plus vielä Kuemper joka on jopa pelaamaankin päässyt. Ja jopa aikaajoin pelannut hyvinkin
Janmarkissa alkoi aika äkkiä korpeamaan äijän uskomaton pehmeys. Pisteettömänä iltana ei tuonut oikeastaan ikinä mitään tilastoihin paria laukausta lukuun ottamatta. Katsoinpa tuossa huvikseni taklaustilastot, niin yli 50 peliä pelanneista Janmark on häntäpään ylivoimainen ykkönen 0,05:llä taklauksella per peli. Siis tyyppi ilmeisesti törmää 20 pelin välein johonkin vastustajaan, sillä en usko sen tarkoituksella ketään taklanneen. Blokkeja (nääkin varmaan vastustaja tarkoituksella läminyt päin) on sentään tullut 0,32 per ottelu, eli joka koimannessa ottelussa. Jäähyn Janmark ottaa kymmenen pelin välein. Eberlellä vastaavat lukemat ovat 0,47 taklausta, 0,23 blokkia ja 0,09 jäähyminuuttia per ottelu, eli aika paskat tilastot sielläkin noissa kategorioissa. Muuten en olisi Eberleä omana varauksena vissiin ikinä treidannut, mutta alkoi tuo pehmeys siinäkin kaverissa liikaa häiritsemään. Ei Schwartzkaan toki mikään jyrä ole, mutta tässä taas painoi LW ja halpa soppari tälle kaudelle aika paljon. Kakkosmaalivahdit taas on olleet mulle aina aika no-no, kun en jaksa kauheasti kyttäillä päiväkohtaisesti pelaavia maalivahteja. Kuemper on jo pariin otteeseen kerinnyt osoittamaan, että ei oikein handlaa ykkösvahdin asemaa. Tuossapa nyt äkkiseltään syyt, että miksi tuo kolmikko liikahti Montrealista.
Tulipas pitkä ranttaus, vaikka piti vaan äkkiä vastata. Ja joo, tulee analysoitua ehkä vähän liikaakin välillä tilastoja.
Opatsu kirjoitti:Hyvin meni iltapelit. Boston kahdella miehellä 2+2 ja mun äijät yhdeksään mieheen 0+1. Tää alkaa olemaan jo aika koomista tuon ekan yön ilotulituksen jälkeen.
Kohta alkaa sitten yöpelit ja mulla olisi siellä kahdeksan miestä Bostonin 12-14 pelaajaa vastaan, riippuen vähän että ketä siellä Bostonilta pääsee kentälle. Noh, onneksi siellä on kuitenkin kovia nimiä vielä kehissä (Giroux, Burns, Pacioretty, Stone ja OEL), joten on toivoa, että siellä joku tekisi pisteitäkin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa