weteran kirjoitti:No mutta Brian Campbell olis vapaissa... Sen caphit on himpun alle 500miljoonaa
Bosco kirjoitti:Maalivahtikategorioissa hieman kirittävää, kun vastustajan Price ja Ward aloittivat molemmat viikon nollapeleillä. Ducksilla ja Wildilla tänään viikon ensimmäiset pelit, joten sieltä tarvitaan nyt molemmille veskareilleni nollapelit jotta pystyn haastamaan Flamesin maalivahtikategorioissa. Ei paineita.

weteran kirjoitti:Jotenkin jo hauskaa, mulla 13 pelaajaa yöllä pelissä, ralphilla 2+maalivahti... Niin vaan peli on 7-7Toki maalivahtitilastot vääristävät vielä kokonaistilannetta, kun mulla ei kassaria ollut, mutta kertoo tosiaan kaiken masennustilasta, kun edes kaikkia kenttäpelaajien tilastoja ei tuolla ylivoimalla pysty hallitsemaan...
weteran kirjoitti:Jotenkin jo hauskaa, mulla 13 pelaajaa yöllä pelissä, ralphilla 2+maalivahti... Niin vaan peli on 7-7Toki maalivahtitilastot vääristävät vielä kokonaistilannetta, kun mulla ei kassaria ollut, mutta kertoo tosiaan kaiken masennustilasta, kun edes kaikkia kenttäpelaajien tilastoja ei tuolla ylivoimalla pysty hallitsemaan...
LostHorizon kirjoitti:weteran kirjoitti:Jotenkin jo hauskaa, mulla 13 pelaajaa yöllä pelissä, ralphilla 2+maalivahti... Niin vaan peli on 7-7Toki maalivahtitilastot vääristävät vielä kokonaistilannetta, kun mulla ei kassaria ollut, mutta kertoo tosiaan kaiken masennustilasta, kun edes kaikkia kenttäpelaajien tilastoja ei tuolla ylivoimalla pysty hallitsemaan...
Torontoon: Ryan Getzlaf + Corey Perry + Anton Khubodin
Anaheimiin: Jamie Benn + J.T. Miller + Henrik Lundqvist + Justin Williams + 2016 1st(NYR)
Tuohon kauppaan voi oikeastaan Toronton huonon alkukauden mielestäni kiteyttää. Pelaajistossa iso tappio, vaikka Anaheimin kaksikko pelaisi hyvin. Nyt kun pelaavat huonosti, on vaihto vain pelaajia katsomalla aivan kauhea.
Omasta mielestä kauppa oli kauhea jo tekohetkellä, sillä Rangersin 1st pick on aika varmasti top3, joten sieltäkin tulee kova pelaaja.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa