TweetyLeaf kirjoitti:Kanssa managerien ja komissaarin luvalla siirryn tänä vuonna käyttämään Google Driveä
tinkezione kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Kanssa managerien ja komissaarin luvalla siirryn tänä vuonna käyttämään Google Driveä
Itsehän olen Google Docsia/Driveä/Spreadsheetsiä käyttänyt lupia keneltäkään kysymättä jo vuosikaudet koska Exceliin ei aina ole ollut kotona pääsyä. Copy-pastea ei saa nätiksi, mutta se on pieni miinus muutoin sangen käytettävässä softassa.
TweetyLeaf kirjoitti:Tässä siis linkki ja se on nyt joukkuesivuillakin.
Lupaan parantaa excelin ulkomuotoa hieman ja vielä pitää tarkistaa että kaikki kaavat ovat oikeilla paikoillaan ja oikein.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
TweetyLeaf kirjoitti:Kanssa managerien ja komissaarin luvalla siirryn tänä vuonna käyttämään Google Driveä.
Tämä käytännössä tarkoittaa sitä, että Bostonin joukkuesivuilla on linkki, josta pääsee suoraan katsomaan joukkueen kokoonpanoa excel taulukossa. Samassa taulukossa on toisella välilehdellä (joka voidaan valita alhaalta) farmin pelaajat.
Mr. Smith kirjoitti:Nyt alkaa ihan oikeasti meneen hermo Yahoon touhuihin.
Bosco kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Kanssa managerien ja komissaarin luvalla siirryn tänä vuonna käyttämään Google Driveä.
Tämä käytännössä tarkoittaa sitä, että Bostonin joukkuesivuilla on linkki, josta pääsee suoraan katsomaan joukkueen kokoonpanoa excel taulukossa. Samassa taulukossa on toisella välilehdellä (joka voidaan valita alhaalta) farmin pelaajat.
Kyllä mä ainakin vahvasti olen sitä mieltä, että ne joukkueet on löydyttävä täältä foorumilta, eikä siellä joukkuesivulla ole sitten pelkkää linkkiä johonkin Google Driveen. Luultavasti en paljoa jaksaisi vilkaista niitä kokoonpanoja sitten, jos ne ovat jonkun erillisen linkin takana vielä. Sori, varmaan totuttelukysymys, mutta kyllä mä haluan ne täältä yhdestä paikkaa nähdä kaikki joukkueet, enkä selailla edestakaisin Google Driven ja foorumin välillä nähdäkseni joukkueita.
Jos nyt molemmat löytyy (linkki sekä myös joukkue) täältä, ja jos ei nyt ihan ajantasalla ole aina täällä foorumilla (mutta Drivessa on), mutta kuitenkin säännöllisesti aina sitäkin muistaa välillä päivitellä, niin kaipa se on okei.
TweetyLeaf kirjoitti:Nyt saa ilmeisesti sitten siirtää "Out" statuksella olevia IR+.
tinkezione kirjoitti:Mites tää foorumialusta, löytyiskö mahdollisesti plugaria Google Docsien upottamiseen, samaan tyyliin kuin monilla foorumeilla voi upottaa viesteihin kuvia ja Youtube-videoita?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa