Capgeekin korvaaja lähteeksi sopimustiedoille?

Re: Capgeekin korvaaja lähteeksi sopimustiedoille?

ViestiKirjoittaja Opatsu » 06 Kesä 2015, 10:46

Bosco kirjoitti:Lisäksi noilla sivustoilla ei nyt ole mitään suuria eroja tiedoissa, joten ei tässä nyt sen suhteen pitäisi tulla mitään ongelmia vaikka asia päätetään joskus elokuun lopulla tai syyskuun alussa lopullisesti. Parempi mielestäni katsoa asiaa rauhassa ja nähdä nouseeko sieltä joku sivusto ylitse muiden, kuin tehdä hätäinen päätös ja joutua sitten uudestaan mahdollisesti kesken kauden tai jopa saman offseasonin aikana ratkaisemaan asioita.

Jep, tämä aikataulu minustakin on järkevin. Ajattelin vaan tuoda asian esiin, että on kaikille selvää miten edetään.
Opatsu

ViestiKirjoittaja Bosco » 28 Heinä 2015, 12:48

Onko tässä vaiheessa kenellekään noussut mitään erityisiä mietteitä näistä cap-sivuista?

Tässä pieni kertaus:

CapFriendly
- Ei näytä bonuksia osana pelaajan cap hittiä, joten ei sovellu tämän liigan tarpeisiin.

HockeyBuzzin Cap Central
- Ei näytä bonuksia osana pelaajan cap hittiä, joten ei sovellu tämän liigan tarpeisiin.

LeftWingLock
- Uusi tuttavuus parin päivän takaa, mutta ei näytä näyttävän bonustietoja ollenkaan, joten ei sovellu tämän liigan tarpeisiin.

War-on-Ice
- Noussut eräänlaiseksi lähteeksi muille sivustoille, eli omaa parhaat sisäpiirilähteet ja siten ehkä luotettavimmat tiedot. Ei kuitenkaan sisällytä bonuksia osaksi AAV:ta, joten ei sovellu tämän liigan tarpeisiin.

NHLNumbers
- Vanhin näistä sivustoista, mutta ulkoasultaan kaikkein vaikeinselkoisin mielestäni. En todellakaan halua ainakaan itse alkaa palkkatietoja tältä sivulta hakemaan, mutta tuo on oma mielipiteeni vain.

Spotrac
- Edellisen tavoin ulkoasu ei vakuuta, eikä ainakaan kaikkien pelaajien osalta AAV sisällä bonuksia.

Hockey's Cap
- Sopimustiedot tulevat melko nopeasti, olkootkin että usein että pelkät oletustiedot alkuun. Ulkoasu melko selkeä ja eniten Capgeekiä muistuttava. Joidenkin tulokkaiden kohdalla olen huomannut AAV-tietojen olevan hieman väärät (esim. Tristan Jarry tällä hetkellä, Artemi Panarin oli aikaisemmin väärällä AAV:lla mutta se on jo korjattu).

General Fanager
- Edellisen tavoin lisää nopeasti uudet sopimustiedot, vaikka usein tosiaan perustuvat pelkkiin oletuksiin aina alkuunsa. Ulkoasultaan ei ihan yhtä selkeä kuin Hockey's Cap, mutta tähän on tullut itse ainakin jo totuttua.

--------------------

Näkisin siten valinnan olevan noiden kahden viimeisen välillä. General Fanageria olen tähän saakka käyttänyt enemmän, mutta Hockey's Cap olisi ehkä hieman selkeämpi. Ainakin mitä tulee noihin joukkuekohtaisiin sivuihin siis, kun pelaajat ovat palkan mukaan järjestyksessä (General Fanagerissa UFA:t ja RFA:t siellä välissä, tekee luettavuuden hieman vaikeammaksi) ja näkee joukkueiden tulevien kausien yhteenlasketut palkat myös suoraan. AAV-tiedot molemmissa joutuu katsomaan pelaajakohtaisista profiileista, eli sen suhteen niissä ei ole eroa. Hockey's Capissa tosiaan AAV joidenkin pelaajien kohdalla hieman heitellyt oikeasta lukemasta, mitä olen huomannut, mutta ne on yksittäistapauksia ja varmaankin korjaantuvat ennen pitkää oikeisiin lukemiinsa, että en siihen kiinnittäisi liikaa huomiota ehkä kuitenkaan. General Fanagerissa oli myös niitä virheitä alkuun, mutta ne on korjaantuneet, kun niistä tuli jopa itse ilmoiteltua sinne. Ehkäpä nuo Hockey's Capinkin pienet heitot korjaantuisivat jos jaksaisi ilmoittaa niistä.

Tässä nyt joukkuesivut ja pelaajakohtaiset sivut vertailuun:

https://www.hockeyscap.com/teams/oilers VS http://www.generalfanager.com/teams/edmonton-oilers
https://www.hockeyscap.com/players/connor_mcdavid VS http://www.generalfanager.com/players/2141

Onko noista jompi kumpi noussut jo täällä porukalle mieleisemmäksi vaihtoehdoksi?
Vai haluisiko joku nostaa jonkun muunkin sivuston tässä vaiheessa vertailuun mukaan? Bonustiedot pitäisi olla kuitenkin selkeästi mukana AAV:ssa, jotta vastaisi tämän liigan tarpeita.

Mielipiteitä? Ajatuksia aiheesta?
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Opatsu » 28 Heinä 2015, 13:00

Bosco kirjoitti:Onko noista jompi kumpi noussut jo täällä porukalle mieleisemmäksi vaihtoehdoksi?
Vai haluisiko joku nostaa jonkun muunkin sivuston tässä vaiheessa vertailuun mukaan? Bonustiedot pitäisi olla kuitenkin selkeästi mukana AAV:ssa, jotta vastaisi tämän liigan tarpeita.

Mielipiteitä? Ajatuksia aiheesta?

Minä olen alun sekamelskan jälkeen siirtynyt käyttämään ihan puhtaasti General Fanageria. Edellä tulikin jo ihan kattavasti edut ja haitat jaoteltua, joten tyydyn vain toteamaan, että tämä toimii omalla kohdalla ainakin tällä hetkellä parhaiten.
Opatsu

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 28 Heinä 2015, 14:54

En vastusta Hockey's Capiakaan, mutta olen käyttänyt ainoastaan General Fanageria sen ilmestymisestä lähtien.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Tollisko » 28 Heinä 2015, 15:23

General fanageria mäkin oon käyttänyt ja olen ollut siihen tyytyväinen.
Tollisko

ViestiKirjoittaja repe_joke » 28 Heinä 2015, 16:52

General Fanageria olen itsekkin käyttänyt pelkästään viime aikoina. Oma ääneni siis sille sen paremmin toiseen vaihtoehtoon tutustumatta.
repe_joke

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 28 Heinä 2015, 16:57

repe_joke kirjoitti:General Fanageria olen itsekkin käyttänyt pelkästään viime aikoina. Oma ääneni siis sille sen paremmin toiseen vaihtoehtoon tutustumatta.

Sama vika. Pitää tosin tuohon toiseenkin tutustua, mutta nyt tuo General Fanager tuntuu riittävän hyvältä.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja fourtyone » 28 Heinä 2015, 17:05

Sama täällä, General Fanager ollut käytössä ja hyväksi todettu.
fourtyone

ViestiKirjoittaja Ralph » 28 Heinä 2015, 17:31

Minä taas käytän pelkästään Hockey's Capia, en ole jaksanut edes muihin tutustua. On niin helppokäyttöinen ja yksinkertaisen kaunis sivu, jonne tulee nopiasti nuo uudet sopimukset.
Ralph

ViestiKirjoittaja Gaff » 28 Heinä 2015, 20:21

General Fanager ollut myös minulla käytössä ja tähän olen ollut ihan tyytyväinen.
Gaff

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 28 Heinä 2015, 20:50

General Fanager on ollut käytössä, hockey's cap lähes tuntematon itselleni (muutamia kertoja käyttänyt).

Valinta on selvästi noiden kahden välillä, mutta yksi pieni juttu puhuu GF:n puolesta:

"Tools

Come back soon for tools and utilities to allow you to generally fanage your team.
We've got a couple in development that we'll be sharing with you soon."

Tuo voisi olla hyödyllinen, en tiedä onko Hockey's Capissä moista ominaisuutta tai onko semmoinen tulossa.

Oma juttunsa on sitten, tuleeko noita koskaan yms. mutta kuitenkin.

Itseltäni varovainen ääni GF:lle, mutta Hockey's cappiä vastaan ei varsinaisesti ole mitään.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja asennevamma » 28 Heinä 2015, 20:54

Hemmetin vaikea valita kahden hyvän väliltä mutta pointsit General Fanagerille.
asennevamma

ViestiKirjoittaja weteran » 29 Heinä 2015, 11:55

GeneralFanageria olen käyttänyt yksinomaan alun sekoilujen jälkeen ja tyytyväinen siihen
weteran

ViestiKirjoittaja Bosco » 01 Elo 2015, 10:29

General Fanager näyttäisi tällä hetkellä olevan useimpien suosikkina, ja itsellänikin se on tähän saakka ollut käytössä. Jos tässä kuitenkin katsotaan tilannetta vielä rauhassa, ja jokainen sen mukaan mitä ehtii/jaksaa tutustuisi tuohon Hockey's Cappiin (ja toisin päin myös, jos tuo on ollut yksinomaan käytössä niin tutustuu sitten General Fanageriin), jotta olisi parempi vertailupohja näiden väliltä (eikä päätös sitten perustu vain siihen mihin on tottunut nyt), niin tehdään näiden välillä sitten lopullinen päätös tuossa elokuun puolivälin/loppupuolen paikkeilla.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Marwin » 02 Elo 2015, 04:23

General Fanagerille ääni myöskin täältä.
Marwin

ViestiKirjoittaja AnFa » 02 Elo 2015, 07:06

Mennään sen mukaan mitä enemmistö päättää.
AnFa

ViestiKirjoittaja tinkezione » 02 Elo 2015, 10:52

General Fanagerille ääni täältäkin.
tinkezione

ViestiKirjoittaja Mängimies » 03 Elo 2015, 18:59

Jokainen käyttäköön mikä tahansa silmää eniten miellyttää, mutta koska yksi pitää valita liigan 'viralliseksi' lähteeksi, niin annan ääneni General Fanagerille. Sitä itsekin nykyisin käytän. Tykkään kyllä myös Hockey's Capin ulkoasusta.
Mängimies

ViestiKirjoittaja Jarkko » 04 Elo 2015, 22:45

Hockey's Capille ääni täältä, mutta minulle sinänsä sama, käytetäänkö General Fanageria vaiko edellä mainittua.
Jarkko

ViestiKirjoittaja Bosco » 10 Kesä 2024, 10:54

Nyt on sitten CapFriendly puolestaan sulkeutumassa kuukauden päästä, kun Washington Capitals meni ostamaan sivuston omaan sisäiseen käyttöönsä. Eli tarvitaan uutta lähdettä sopimustiedoille ja varmaan tällä hetkellä johtava (ainoa?) ehdokas korvaajaksi on sitten on PuckPedia?

https://puckpedia.com/
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Toby Dammit » 10 Kesä 2024, 11:27

Bosco kirjoitti:Nyt on sitten CapFriendly puolestaan sulkeutumassa kuukauden päästä, kun Washington Capitals meni ostamaan sivuston omaan sisäiseen käyttöönsä. Eli tarvitaan uutta lähdettä sopimustiedoille ja varmaan tällä hetkellä johtava (ainoa?) ehdokas korvaajaksi on sitten on PuckPedia?

https://puckpedia.com/

Spotrac on toinen vaihtoehto. En ole perehtynyt näihin niin paljoa, että osaisin sanoa, kumpi on parempi.

https://www.spotrac.com/nhl
Toby Dammit

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Kesä 2024, 10:24

PuckPedia on jo korvannut CapFriendlyn EliteProspectsin kumppanina palkkatiedoille, ja muutoinkin on eniten esillä nykyisin palkkasivustoista, joten eiköhän sitten siirrytä CapFriendlyn sulkiessa ovensa PuckPedian kyytiin?

Eihän tuo PuckPedian ulkoasu ja helppolukuisuus ole läheskään CapFriendlyn tasoa, mutta minkäs teet.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Tollisko » 30 Kesä 2024, 13:13

Bosco kirjoitti:PuckPedia on jo korvannut CapFriendlyn EliteProspectsin kumppanina palkkatiedoille, ja muutoinkin on eniten esillä nykyisin palkkasivustoista, joten eiköhän sitten siirrytä CapFriendlyn sulkiessa ovensa PuckPedian kyytiin?

Eihän tuo PuckPedian ulkoasu ja helppolukuisuus ole läheskään CapFriendlyn tasoa, mutta minkäs teet.

Eiköhän tuo PuckPedia tosiaan ole paras vaihtoehto tällä hetkellä.
Tollisko

ViestiKirjoittaja Opatsu » 30 Kesä 2024, 13:14

Bosco kirjoitti:PuckPedia on jo korvannut CapFriendlyn EliteProspectsin kumppanina palkkatiedoille, ja muutoinkin on eniten esillä nykyisin palkkasivustoista, joten eiköhän sitten siirrytä CapFriendlyn sulkiessa ovensa PuckPedian kyytiin?

Juu, mennään sillä. Kovin valitettava vaihdos, mutta ei voi mitään.
Opatsu

ViestiKirjoittaja Pedretti » 30 Kesä 2024, 13:45

Puckpedialle ääni täältä.
Pedretti

EdellinenSeuraava

Paluu Kehitysideat