Kaner kirjoitti:Tosin don't know why, koska siinä Wild menetti mummovarman 5-0 voiton mokkejen osalta.
Mängimies kirjoitti:Itse seuraan alkuvaiheessa oman joukkueeni lisäksi lähinnä omien päävastustajieni eli kolmen muun laajennusjoukkueen tekemisiä. Niiden havaintojen valossa on todetta, että Rangers on aloittanut kautensa varsin vahvasti. Taskussa kaksi siedettävää tappiota Pittsburghia ja Columbusta vastaan ja paikka sarjataulukossa ihan keskivaiheilla. Hyvä Rags!
LostHorizon kirjoitti:Kiitän siis weteraania Wardin tulosta joukkueeseeni!
Mr. Smith kirjoitti:Mää jo pelkäsin, että Toronto saa tuolla vauhdilla 200 kauppaa täyteen ennenkuin itse saisin tuon 100 rikki, joten oli "pakko" tehdä tuollainen marginaalinen siirto hyökkäyksestä pakistoon. Mutta on tuo Toronto kyllä kova (ainakin kauppoja tekeen) eikä vauhti näytä hyytymisen merkkejä!
Bosco kirjoitti:Onnittelut sinnekin merkkipaalusta. Samalla olit ensimmäinen yksittäinen manageri joka on yltänyt 100. tehtyyn kauppaan. Itse tuli pitkään oltua joko siellä ykköspaikalla, tai sitten repen kanssa vaihdeltua paikkaa listan kärjessä, mutta kun edellisestä kaupasta on jo kolme kuukautta tarkalleen kulunut tänä päivänä, niin tullut jäätyä muista jälkeen noissa määrissä.
weteran kirjoitti:UuuhLaLaLaa ja MammaMia mikä debyytti Filppulalta!! Samalla tyylillä kun jatkaa koko kauden niin loppuu tuo kopitarin perään nyyhkiminen
tinkezione kirjoitti:Tulevalla jaksolla vastassa sitten Chicago, ja voitosta lähdetään samankaltaisella taistelureseptillä kampeamaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa