Mr. Smith kirjoitti:Kuvittelin että oma vuoro vasta vitosena, mutta kaippa se on jo mun vuoro.
Bosco kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Kuvittelin että oma vuoro vasta vitosena, mutta kaippa se on jo mun vuoro.
Niin sun vuorohan oli alunperin kuudes, mutta kun tuli niitä poisjättäytymisiä niin varauksesi nousi lopulta kolmanneksi (edeltäsi jäi pois Fallossymboli, Jyrla ja mirasane ja perästäsi #97). Vaikka 20 managerin liiga olisikin ollut parempi niin ei varmaan nyt hirveästi haittaa kun sait AO:n:)
TaoTao kirjoitti:Ryan oli kolmen kaavailemani pelaajan listan ykkösnimi, pelkäsin kyllä että Repe kaappaa välistä. Hyvä, nuori ja kokonaisvaltainen paketti ykkösmieheksi.
Golden AWe kirjoitti:Ykkösenä olen tainnut ottaa tämän draftin tähän mennessä vanhimman pelaajan, Iginlan?
repe_joke kirjoitti:Golden AWe kirjoitti:Ykkösenä olen tainnut ottaa tämän draftin tähän mennessä vanhimman pelaajan, Iginlan?
Alfredsson vie tuon rollaattori tittelin Iginlalta. No eiköhän sieltä vielä vanhainkodistakin vielä draftin edetessä pelaajat kelpaa.
Itse otin toisella kierrokselle joukkueeseen kokemusta Nicklas Backströmin (ei se maalivahti) muodossa.
Olpa kirjoitti:Ilmeisesti nyt kävi kylmät kun on "yahoo-neitsyt", eli maalivahdit ilmeisesti saavat hyvin pisteitä? Muutenhan tuossa teidän touhussa ei ole järkeä...
AnFa kirjoitti:Joten 11 kateogoriaa kenttäpelaajille ja 4 maalivahdeille. Maalivahteja on kuitenkin aika paljon vielä jäljelläkin joten no hätä. Tietty esimerkiksi Luongo, Lundqvist, yms. pelaavat sen noin 90% peleistä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa