repe_joke kirjoitti:Menin ircin puolelle ihmettelee tuleeko sinne muita tänään.
Kyllä tulee
repe_joke kirjoitti:Menin ircin puolelle ihmettelee tuleeko sinne muita tänään.
Footless kirjoitti:Mängimies sitten jatkaa siitä mihin jäi expansionissa ja varaa mun listan kärjestä.
Mängimies kirjoitti:
Kyllähän tämä entisestään vahvistaa käsitystä siitä, että ajattelemme monista asioista samalla tavalla. Pelottavaa
Kenet meinasit seuraavaksi varata? Tai oota mä katson mun listalta...
Mängimies kirjoitti:Jos oli minulla ja Footlessilla samankaltaiset listat, niin sama meininki näyttää olevan minulla ja Tolliskolla. Ainakin jos peilaa viimeksimainitun varauksiin.
Tollisko kirjoitti:Mängimies kirjoitti:Jos oli minulla ja Footlessilla samankaltaiset listat, niin sama meininki näyttää olevan minulla ja Tolliskolla. Ainakin jos peilaa viimeksimainitun varauksiin.
No olisinhan minäkin Roland McKeownin ottanut vuorolla jonka yritin sinulta ostaa ja jolla sinä kaverin kaappasit.
Opatsu kirjoitti:Loppuilta menee Jyväskylän sataman alueella. Netti voi olla melko jumissa Suomipop-festareiden takia, eli en välttämättä pääse varauksia tekemään. Tarvittaessa tekstiviestillä voi kysellä varauksia. Lyhyt lista tulevista varauksista on mukana.
AnFa kirjoitti:Weissflogin edellinen varaus Nedeljkovic tjsp. On menny jo vuorolla #31 Bostoniin.
Marwin kirjoitti:Meikän jäljellä olevat pickit voi suosiolla skippailla. Eipä tuolla enää riittävän kiinnostavaa pelimannia ole ja farmikin on täynnä.
Mängimies kirjoitti:Tarkoitatko ettet meinaa varata ollenkaan vuoroillasi?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa