Yleinen keskustelu laajennusdraftista

Re: Yleinen keskustelu laajennusdraftista

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 25 Huhti 2014, 20:06

Mängimies kirjoitti:[
PS. Mikä se Tweetyn lista oli mistä joku puhui tuossa ylempänä?

viewtopic.php?f=49&t=2372

Ekalla sivulla 11 viesti, mutta lue se viesti tarkkaan :)

Erityisesti tämä osa:
Muistakaa tosiaan, että tuolla on kaikkien farmipelaajat mukana (ei tietenkään kaikki, vaan pieni osa).
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 25 Huhti 2014, 20:12

Lisätään nyt vielä, että tuohan on tosi vanha lista eikä pidä paikkaansa osittain. Eli olkaa nyt varovaisia sen kanssa jos meinaatte sitä käyttää apuna, tein sen silloin alustavaksi avuksi, mutta en tehnyt uutta kun ei tuo listaus saanut mitään suurta huomiota.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Footless » 26 Huhti 2014, 15:41

Laitoin TweetyLeafille listan mun pelaajista, niin voi varailla mun puolesta tänään, kun oon töissä.
Footless

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 26 Huhti 2014, 16:07

Footless kirjoitti:Laitoin TweetyLeafille listan mun pelaajista, niin voi varailla mun puolesta tänään, kun oon töissä.

Hienoa!
https://www.youtube.com/watch?v=nvw04W98yiM
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 28 Huhti 2014, 20:00

Mulla on aika selvät sävelet loppudraftin ajaksi, joten mietiskelyä aiheuttaa vain pelaajien varausjärjestys. Pystyn siis varaamaan aika nopeasti, jos vain olen internetin äärellä. Toki, voihan olla, että teilläkin on samansuuntaisia listoja ja menee koko homma plörinäksi. Mr. Smithin farmi ei ainakaan ole vielä sekoittanut listojani.

Kohta tosin nukuskelemaan yön änäriä silmälläpitäen. Varataan huomenna FA-Drafti loppuun! :)
LostHorizon

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 28 Huhti 2014, 20:10

No voi paska. Aattelin, että pääsen varaamaan listan ulkopuolelta huikean pelaajan, josta olen ollut todella innoissani. Olin varma, että olin katsonut, ettei häntä ole kellään. Noh, olihan se Tolliskolla. Jätetään tuleva Esa Tikkanen, loistavan kauden pelannut Greg Chase sitten Washingtoniin.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Mängimies » 28 Huhti 2014, 21:28

LostHorizon kirjoitti:No voi paska. Aattelin, että pääsen varaamaan listan ulkopuolelta huikean pelaajan, josta olen ollut todella innoissani. Olin varma, että olin katsonut, ettei häntä ole kellään. Noh, olihan se Tolliskolla. Jätetään tuleva Esa Tikkanen, loistavan kauden pelannut Greg Chase sitten Washingtoniin.

Sille on ihan syynsä miksi hän oli listan ulkopuolella.

Eipä silti, itsellänikin tulee aina sellaisia hetkellisiä innostumisia ja yhtä nopeita pettymyksiä kun joku "keksimäni" pelaaja ei olekaan vapaana.
Mängimies

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 29 Huhti 2014, 03:09

Mängimies kirjoitti:
LostHorizon kirjoitti:No voi paska. Aattelin, että pääsen varaamaan listan ulkopuolelta huikean pelaajan, josta olen ollut todella innoissani. Olin varma, että olin katsonut, ettei häntä ole kellään. Noh, olihan se Tolliskolla. Jätetään tuleva Esa Tikkanen, loistavan kauden pelannut Greg Chase sitten Washingtoniin.

Eipä silti, itsellänikin tulee aina sellaisia hetkellisiä innostumisia ja yhtä nopeita pettymyksiä kun joku "keksimäni" pelaaja ei olekaan vapaana.

Jos tämmöisissä tapauksissa törmäätte Bostonin farmin pelaajiin, ottakaa yhteyttä.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 29 Huhti 2014, 04:03

TweetyLeaf kirjoitti:
Mängimies kirjoitti:

Jos tämmöisissä tapauksissa törmäätte Bostonin farmin pelaajiin, ottakaa yhteyttä.

On tuolla pari tullut jo vastaan. Greg Chasesta olin vielä enemmän innoissani, kun luulin että olin tarkastanut hänet etsi-toiminnolla. Niin varmaan olinkin, olin vain unohtanut lopputuloksen.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Bosco » 29 Huhti 2014, 14:10

Cody Goloubef on Bluesin omaisuutta. Oli näköjään päässyt livahtamaan listoille, pahoittelut siitä.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Weissflog » 29 Huhti 2014, 14:14

Bosco kirjoitti:Cody Goloubef on Bluesin omaisuutta. Oli näköjään päässyt livahtamaan listoille, pahoittelut siitä.

Jaa piru vie, muutan varauksen.
Weissflog

ViestiKirjoittaja Bosco » 29 Huhti 2014, 14:21

Drafti on edennyt kovalla vauhdilla Mängimiehen rästivuorojen jälkeen, ja säännöissä on noiden draftien osalta ollut tuo kymmenen varauksen sääntö jonka jälkeen automaattisesti määrätään jotkut pelaajat rästissä oleville vuoroille. En haluaisi siihen kuitenkaan turvautua, vaan antaa Mängimiehen tehdä omat valintansa kunhan ehtii. Jos muita managereita ei haittaa, niin Mängimiehelle voisi antaa hetken aikaa tulla tekemään vuoronsa, ellei sitten ole kovaa kiirettä saada omia vuorojaan tehtyä?
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Weissflog » 29 Huhti 2014, 14:24

Bosco kirjoitti:Drafti on edennyt kovalla vauhdilla Mängimiehen rästivuorojen jälkeen, ja säännöissä on noiden draftien osalta ollut tuo kymmenen varauksen sääntö jonka jälkeen automaattisesti määrätään jotkut pelaajat rästissä oleville vuoroille. En haluaisi siihen kuitenkaan turvautua, vaan antaa Mängimiehen tehdä omat valintansa kunhan ehtii. Jos muita managereita ei haittaa, niin Mängimiehelle voisi antaa hetken aikaa tulla tekemään vuoronsa, ellei sitten ole kovaa kiirettä saada omia vuorojaan tehtyä?

Olin just varaamassa, mutta ei ole hengenhätä. Annetaan Mängimiehen hoitaa rästinsä pois.
Weissflog

ViestiKirjoittaja Footless » 29 Huhti 2014, 14:29

Hoitakoon pois vaan, mä oon just kans lähdössä liikenteeseen, joten siihen pysähtyy taas kuitenkin hetkeksi.
Footless

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 29 Huhti 2014, 14:32

Juu, mielellään tällä viikolla saataisiin kuitenkin drafti päätökseen :) (oman ensi viikon matkan vuoksi)
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Footless » 29 Huhti 2014, 14:35

LostHorizon kirjoitti:Juu, mielellään tällä viikolla saataisiin kuitenkin drafti päätökseen :) (oman ensi viikon matkan vuoksi)

No eipä tuossa ole kuin kolme kierrosta enää jäljellä, joten uskoisin että homma saadaan päätökseen jo ennen vappua. Mulla ainakin aika tarkkaan tiedossa ketä sieltä lähdetään napsimaan, scouttaukset on jo tehty.
Footless

ViestiKirjoittaja Opatsu » 29 Huhti 2014, 15:59

Mängimiehelle kommenttia sen verran, että tuo ensimmäinen rästivaraus oli vuorolle 79 eikä vuorolle 87, eli vielä on kolme rästivuoroa jäljellä.
Opatsu

ViestiKirjoittaja Mängimies » 29 Huhti 2014, 16:19

Opatsu kirjoitti:Mängimiehelle kommenttia sen verran, että tuo ensimmäinen rästivaraus oli vuorolle 79 eikä vuorolle 87, eli vielä on kolme rästivuoroa jäljellä.

Asia selvä. Pääsin vasta koneelle ja hätäisesti huitaisin jotain :D

Hienoahan se on, että yhden työpäivän aikana drafti liikkuu monta kierrosta eteenpäin. Omapahan on mokani, etten ehdi duunien keskeltä paikalle. Sitä paremmalta nämä rästivarausten tulevat suurteot tuntuvat...
Mängimies

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 29 Huhti 2014, 16:33

Mängimies kirjoitti:
Opatsu kirjoitti:Mängimiehelle kommenttia sen verran, että tuo ensimmäinen rästivaraus oli vuorolle 79 eikä vuorolle 87, eli vielä on kolme rästivuoroa jäljellä.

Asia selvä. Pääsin vasta koneelle ja hätäisesti huitaisin jotain :D

Hienoahan se on, että yhden työpäivän aikana drafti liikkuu monta kierrosta eteenpäin. Omapahan on mokani, etten ehdi duunien keskeltä paikalle. Sitä paremmalta nämä rästivarausten tulevat suurteot tuntuvat...

Vieläkin taitaa olla 90. varaus sulla rästissä.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Bosco » 29 Huhti 2014, 17:08

Se olisi sitten enää kymmenen vuoroa jäljellä FA-draftissa. Prospectit ovat menneet hyvin kaupaksi viimeisten kierrosten aikana, vaikka siellä vielä joitain hyviä NHL-pelureitakin olisi jäljellä. Mutta hyvin on tuolta omalta "watch listiltä" viety noita prospecteja, montaa ei ole enää jäljellä niistä paristakymmenestä nimestä mitä siellä oli.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Bosco » 30 Huhti 2014, 10:37

Drafti on nyt tullut päätökseensä ja offseason alkanut. Kiitokset laajennusjoukkueiden managereille molempien draftien hyvään tahtiin sujuneesta loppuun viemisestä.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 30 Huhti 2014, 15:44

Bosco kirjoitti:Drafti on nyt tullut päätökseensä ja offseason alkanut. Kiitokset laajennusjoukkueiden managereille molempien draftien hyvään tahtiin sujuneesta loppuun viemisestä.

Kiitos Opatsulle ja sinulle listoista FA-Draftia varten. Mukavaa oli draftaaminen! Kiitos kollegoille ja pahoittelut vielä kerran, kun jouduitte odottelemaan.

Nyt alkaa viilaaminen ja työnteko jatkuu.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Bosco » 02 Touko 2014, 12:58

Perhana, huomasin että Ottawan varaama Max Görtz on jo Chicagon omaisuutta. Jos Ottawa kerkeäisi nopeasti tekemään uuden varauksen ennen kuutta, niin olisi hyvä. Mielellään noista joihin ei ole keretty waiver-kiinnityksiä laittamaan vielä kenenkään puolesta, koska drafti on jo ohitse ja ei ole reilua että niitä enää jälkikäteen varataan kun on jo keretty kiinnitys laittamaan.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mängimies » 02 Touko 2014, 13:14

Bosco kirjoitti:Perhana, huomasin että Ottawan varaama Max Görtz on jo Chicagon omaisuutta. Jos Ottawa kerkeäisi nopeasti tekemään uuden varauksen ennen kuutta, niin olisi hyvä. Mielellään noista joihin ei ole keretty waiver-kiinnityksiä laittamaan vielä kenenkään puolesta, koska drafti on jo ohitse ja ei ole reilua että niitä enää jälkikäteen varataan kun on jo keretty kiinnitys laittamaan.

Nopea vastaus tähän nyt kun Ottawan pukuherrat ovat sopivasti paikalla.

Eli vuorolla 79. Ottawa varaa uutta kevättä pelaavan Rene Bourque'n.

Pelaaja liittyy joukkueen vahvuuteen välittömästi ja toivottaa alunperin varaamalleen Max Görtzile onnea ja menestystä Chicagossa.
Mängimies

Edellinen

Paluu Expansion Draft