weteran kirjoitti:Eikös tuo beleskey ole ducksien rouhija osastoa??
Footless kirjoitti:Edit. no 24 pinnaa vaan, 130 taklausta ja 64 PIM.
Mängimies kirjoitti:Kovaan tahtiin noita puolustajia edelleen menee. Toki puolustajien osasto FA-draftissa on timanttisen kova, mutta suuri osa näistä on kalliita mikä epäilemättä karkoittaa "ostajia". Tai niin luulin. Lisäksi olin laajennusdraftin jälkeen kuvitellut että valtaosalla alkaa olla puolustajien paikat täytettyinä, mutta näyttää sitä tilaa riittävän kuitenkin.
Mängimies kirjoitti:Kovaan tahtiin noita puolustajia edelleen menee. Toki puolustajien osasto FA-draftissa on timanttisen kova, mutta suuri osa näistä on kalliita mikä epäilemättä karkoittaa "ostajia". Lisäksi olin laajennusdraftin jälkeen kuvitellut että valtaosalla alkaa olla puolustajien paikat täytettyinä, mutta näyttää sitä tilaa riittävän kuitenkin.
Footless kirjoitti:No mulla on nyt viis pakkia, joiden voi kuvitella pelaavan oikeasti ihan hyvällä tasolla ja paljon. Toki tuo kokoonpano huutaa paljon muutakin lisää, mutta Vlasic oli liian hyvä sivuutettavaksi tässä välissä. Jos nyt edes joku osa-alue olis edes kohtuullisen hyvä...
TweetyLeaf kirjoitti:
Vlasic on kyllä hyvä haku, muutenkin mielestäni olet onnistunut kasaamaan oikein näyttävän joukkueen, paitsi tietysti Cody Eakinin olisit saanut jättää varaamatta, paska jätkä.
Footless kirjoitti:Edit. Saatana kun jännittää tuo Mängimiehen varaus
Edit2: no ei enää edes yllätä. Hetki taas.
Mängimies kirjoitti:Footless kirjoitti:Edit. Saatana kun jännittää tuo Mängimiehen varaus
Edit2: no ei enää edes yllätä. Hetki taas.
Älä vaan sano...
Mängimies kirjoitti:Välillä tulee tilanteita ettei vain ehdi. Eilen oli taas sellainen tilanne. Näyttäisi olevan minun vuoroni (ellei ole jo umpeutunutkin?). Joka tapauksessa viskaan oman varaukseni kohta eli tunnin sisään kunhan pääsen koneelle enkä ole tämän mobiililaitteen varassa.
LostHorizon kirjoitti:Tanev ja Martinez olivat myös omissa papereissani korkealla, mutta oli pakko hillitä pakkien varaamista.
Mr. Smith kirjoitti:
Footless kerää kaikki mun entiset pelaajat ja edelleenkin kiinnostavat tapaukset, jotta päästään meidän kesken ainakin hieroon kauppojaSiellä olisi Footless vielä pari kiinnostavaa pelaajaa jäljellä, kerääs nekin talteen
Bosco kirjoitti:Vuoro on siirtynyt Coloradolle.
TweetyLeaf kirjoitti:Heitä mängimies mulle vaikka jotain listaa jos sulla sellasta on, niin voi ottaa sulle jotain pelaajia, ettei mene vuorot ihan sivu suun.
Ja siis ihan hyvällä tahdolla tämän kirjoitan, joskus tuo "real life" on vittumainen asia.
Mä oon tosiaan kipeenä tässä ja varmaan koko vkolopun himassa.
TweetyLeaf kirjoitti:Heitä mängimies mulle vaikka jotain listaa jos sulla sellasta on, niin voi ottaa sulle jotain pelaajia, ettei mene vuorot ihan sivu suun.
Ja siis ihan hyvällä tahdolla tämän kirjoitan, joskus tuo "real life" on vittumainen asia.
Mä oon tosiaan kipeenä tässä ja varmaan koko vkolopun himassa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa