Yleinen keskustelu laajennusdraftista

Re: Yleinen keskustelu laajennusdraftista

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 23 Huhti 2014, 20:58

Yksi parhaista hyökkääjistä vapaana olevista + pakki, jonka oisin ottanut seuraavalla vuorollani. Höh.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja weteran » 23 Huhti 2014, 21:03

Eikös tuo beleskey ole ducksien rouhija osastoa??
weteran

ViestiKirjoittaja Footless » 23 Huhti 2014, 21:05

weteran kirjoitti:Eikös tuo beleskey ole ducksien rouhija osastoa??

Jonkun verran pelannut ylemmissä ketjuissa, halpa ja joku kolkyt pinnaa tehnyt siinä ohessa. Olis ollut noista laitureista aika kärkeä hinta/tuotto-suhteella.

Edit. no 24 pinnaa vaan, 130 taklausta ja 64 PIM.
Footless

ViestiKirjoittaja Mängimies » 23 Huhti 2014, 21:08

Kovaan tahtiin noita puolustajia edelleen menee. Toki puolustajien osasto FA-draftissa on timanttisen kova, mutta suuri osa näistä on kalliita mikä epäilemättä karkoittaa "ostajia". Tai niin luulin. Lisäksi olin laajennusdraftin jälkeen kuvitellut että valtaosalla alkaa olla puolustajien paikat täytettyinä, mutta näyttää sitä tilaa riittävän kuitenkin.
Viimeksi muokannut Mängimies päivämäärä 23 Huhti 2014, 21:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Mängimies

ViestiKirjoittaja Mängimies » 23 Huhti 2014, 21:09

Footless kirjoitti:Edit. no 24 pinnaa vaan, 130 taklausta ja 64 PIM.

24 pinnaa, mutta otteluitakin vain 55.
Mängimies

ViestiKirjoittaja weteran » 23 Huhti 2014, 21:09

Sitä muistelin... mielestäni ainakin joissakin peleissä oli jopa ykköskenttään ilmoitettu?? Rapiat 130 taklausta kauden aikaan. Nyt kun tulppa poistui, niin poijaat onkin tainnu aamuun mennessä homman hoitaa :)
weteran

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 23 Huhti 2014, 21:10

Mängimies kirjoitti:Kovaan tahtiin noita puolustajia edelleen menee. Toki puolustajien osasto FA-draftissa on timanttisen kova, mutta suuri osa näistä on kalliita mikä epäilemättä karkoittaa "ostajia". Tai niin luulin. Lisäksi olin laajennusdraftin jälkeen kuvitellut että valtaosalla alkaa olla puolustajien paikat täytettyinä, mutta näyttää sitä tilaa riittävän kuitenkin.

Krhm... onhan noita jo 8... Mut puolustus on paras hyökkäys, vai miten se menikään.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Footless » 23 Huhti 2014, 21:10

Mängimies kirjoitti:Kovaan tahtiin noita puolustajia edelleen menee. Toki puolustajien osasto FA-draftissa on timanttisen kova, mutta suuri osa näistä on kalliita mikä epäilemättä karkoittaa "ostajia". Lisäksi olin laajennusdraftin jälkeen kuvitellut että valtaosalla alkaa olla puolustajien paikat täytettyinä, mutta näyttää sitä tilaa riittävän kuitenkin.

No mulla on nyt viis pakkia, joiden voi kuvitella pelaavan oikeasti ihan hyvällä tasolla ja paljon. Toki tuo kokoonpano huutaa paljon muutakin lisää, mutta Vlasic oli liian hyvä sivuutettavaksi tässä välissä. Jos nyt edes joku osa-alue olis edes kohtuullisen hyvä...
Footless

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 23 Huhti 2014, 21:14

Footless kirjoitti:No mulla on nyt viis pakkia, joiden voi kuvitella pelaavan oikeasti ihan hyvällä tasolla ja paljon. Toki tuo kokoonpano huutaa paljon muutakin lisää, mutta Vlasic oli liian hyvä sivuutettavaksi tässä välissä. Jos nyt edes joku osa-alue olis edes kohtuullisen hyvä...

Vlasic on kyllä hyvä haku, muutenkin mielestäni olet onnistunut kasaamaan oikein näyttävän joukkueen, paitsi tietysti Cody Eakinin olisit saanut jättää varaamatta, paska jätkä. :)
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Footless » 23 Huhti 2014, 21:25

TweetyLeaf kirjoitti:
Vlasic on kyllä hyvä haku, muutenkin mielestäni olet onnistunut kasaamaan oikein näyttävän joukkueen, paitsi tietysti Cody Eakinin olisit saanut jättää varaamatta, paska jätkä. :)

Kiitos. Fyysinen puoli alkaa olemaan jonkinlaisessa kunnossa, mutta pisteitä nuo ei oikein tee. Noh, keski-ikä on aika matala, joten eiköhän siellä joku vähän parantele saldoaan tulevaisuudessa. Heh, Eakin on mun jengin valopilkku, olen pahoillani. Mutta jätin sentään Bollandin varaamatta, vaikka lähellä oli.

Edit. Saatana kun jännittää tuo Mängimiehen varaus
Edit2: no ei enää edes yllätä. Hetki taas.
Footless

ViestiKirjoittaja Mängimies » 23 Huhti 2014, 21:29

Footless kirjoitti:Edit. Saatana kun jännittää tuo Mängimiehen varaus

Älä vaan sano...
Mängimies

ViestiKirjoittaja Footless » 23 Huhti 2014, 21:38

Mängimies kirjoitti:
Footless kirjoitti:Edit. Saatana kun jännittää tuo Mängimiehen varaus

Älä vaan sano...

Kyl joo, oli se siellä ykkösenä. Samanlainen maku selkeesti. Sulla tuskin oli Clarksonia...

Pakko ottaa vähän palkkojakin, enhän mä yllä mitenkään muuten edes lattiaan.
Footless

ViestiKirjoittaja Footless » 24 Huhti 2014, 13:03

Yllättävän aikaisessa vaiheessa ehkä meni tuo Michael Hutchinson, mutta ei ainakaan mulle ollut sinänsä yllätys, kovasti sitä oli täälläkin listoille raapusteltu. Hieno varaus, tosiaan Jetsissä pakka aika sekaisin veskojen kanssa.

Kai Mängimiehelle on laitettu viestiä vuorosta?

Omalla kohdallani tänään on vieraita tulossa 17-22(21) joten tuskin niihin aikoihin pääsen varailemaan. Sitten taas ehtii.
Footless

ViestiKirjoittaja Mängimies » 25 Huhti 2014, 07:30

Välillä tulee tilanteita ettei vain ehdi. Eilen oli taas sellainen tilanne. Näyttäisi olevan minun vuoroni (ellei ole jo umpeutunutkin?). Joka tapauksessa viskaan oman varaukseni kohta eli tunnin sisään kunhan pääsen koneelle enkä ole tämän mobiililaitteen varassa.
Mängimies

ViestiKirjoittaja Opatsu » 25 Huhti 2014, 09:01

Mängimies kirjoitti:Välillä tulee tilanteita ettei vain ehdi. Eilen oli taas sellainen tilanne. Näyttäisi olevan minun vuoroni (ellei ole jo umpeutunutkin?). Joka tapauksessa viskaan oman varaukseni kohta eli tunnin sisään kunhan pääsen koneelle enkä ole tämän mobiililaitteen varassa.

19:07 tuli edellinen varaus illalla, eli 9:07:stä lähtien Footless on ollut jo vapaa tekemään omat varauksensa.
Opatsu

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 25 Huhti 2014, 13:54

Tanev ja Martinez olivat myös omissa papereissani korkealla, mutta oli pakko hillitä pakkien varaamista.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 25 Huhti 2014, 14:11

LostHorizon kirjoitti:Tanev ja Martinez olivat myös omissa papereissani korkealla, mutta oli pakko hillitä pakkien varaamista.

Footless kerää kaikki mun entiset pelaajat ja edelleenkin kiinnostavat tapaukset, jotta päästään meidän kesken ainakin hieroon kauppoja :) Siellä olisi Footless vielä pari kiinnostavaa pelaajaa jäljellä, kerääs nekin talteen ;)
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Footless » 25 Huhti 2014, 14:23

Mr. Smith kirjoitti:
Footless kerää kaikki mun entiset pelaajat ja edelleenkin kiinnostavat tapaukset, jotta päästään meidän kesken ainakin hieroon kauppoja :) Siellä olisi Footless vielä pari kiinnostavaa pelaajaa jäljellä, kerääs nekin talteen ;)

Kyl, jos vaan kerkeen :) Strategiana just nyt oli jotain BPA:n ja PTVA:n (Best Trade Value Available) välillä. Katotaan taas seuraavalla kiekalla mitä löytyy.
Footless

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 25 Huhti 2014, 14:25

Jaaha, lievä vitutus iski päälle. Näköjään Tweety oli ottanut Firefox HTML Documenteja vapaista pelaajista. Eli kaikki se "tutustuminen" oli täysin turhaa, kun keräsin samoja tietoja itselleni, mitkä olisin saanut suoraan Tweetyn listoista. Ja olin vielä ladannut ne koneellenikin jo. Huhhuijaa. Eli ilmeisesti olisin päässyt sen kuukauden vähemmällä hommalla?...
LostHorizon

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 25 Huhti 2014, 16:48

Itse olen kipeänä tänään, joten mun kanssa pääsee juttelemaan ircissä jos tahtoo moista toimintaa harrastaa.

Varauksista sen verran, että yllätyin kuinka myöhään Peverley meni, itse oletin että olisi mennyt todella paljon aikaisemmin.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Bosco » 25 Huhti 2014, 16:57

Vuoro on siirtynyt Coloradolle.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 25 Huhti 2014, 17:14

Bosco kirjoitti:Vuoro on siirtynyt Coloradolle.

Jees, nyt kotiuduin ja varaan. Otetaan luottohevonen ja katsotaan mihin se riittää :)
LostHorizon

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 25 Huhti 2014, 17:19

Heitä mängimies mulle vaikka jotain listaa jos sulla sellasta on, niin voi ottaa sulle jotain pelaajia, ettei mene vuorot ihan sivu suun.
Ja siis ihan hyvällä tahdolla tämän kirjoitan, joskus tuo "real life" on vittumainen asia.

Mä oon tosiaan kipeenä tässä ja varmaan koko vkolopun himassa.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Mängimies » 25 Huhti 2014, 19:51

TweetyLeaf kirjoitti:Heitä mängimies mulle vaikka jotain listaa jos sulla sellasta on, niin voi ottaa sulle jotain pelaajia, ettei mene vuorot ihan sivu suun.
Ja siis ihan hyvällä tahdolla tämän kirjoitan, joskus tuo "real life" on vittumainen asia.

Kiitos tarjouksesta. Mukavaa kun kanssamanagerit ovat avuliaita ja hyväntahtoisia. Nyt kun arki vaihtuu viikonloppuun niin uskoisin selviäväni draftin haasteista. Tuo yksi vuoro ehti menä ohi ja siitä seurasi ehkä vähän paniikkivarauksena tuo Paille, mutta en mä silti koe että olisin menettänyt mitään peruuttamatonta.

Nyt vain ryhdikkästi leuka rintaan ja uusia varauksia kohti. Se kun taitaa olla (taas) meikäläisen vuoro!

PS. Mikä se Tweetyn lista oli mistä joku puhui tuossa ylempänä?
Mängimies

ViestiKirjoittaja Mängimies » 25 Huhti 2014, 19:51

TweetyLeaf kirjoitti:Heitä mängimies mulle vaikka jotain listaa jos sulla sellasta on, niin voi ottaa sulle jotain pelaajia, ettei mene vuorot ihan sivu suun.

Kiitos tarjouksesta. Mukavaa kun kanssamanagerit ovat avuliaita ja hyväntahtoisia. Nyt kun arki vaihtuu viikonloppuun niin uskoisin selviäväni draftin haasteista. Tuo yksi vuoro ehti menä ohi ja siitä seurasi ehkä vähän paniikkivarauksena tuo Paille, mutta en mä silti koe että olisin menettänyt mitään peruuttamatonta.

Nyt vain ryhdikkästi leuka rintaan ja uusia varauksia kohti. Se kun taitaa olla (taas) meikäläisen vuoro!

PS. Mikä se Tweetyn lista oli mistä joku puhui tuossa ylempänä?
Mängimies

EdellinenSeuraava

Paluu Expansion Draft