Yleinen keskustelu laajennusdraftista

Re: Yleinen keskustelu laajennusdraftista

ViestiKirjoittaja Footless » 23 Huhti 2014, 16:32

repe_joke kirjoitti:Joo ei tästä draftista kannata rakentaa mielessään itselleen mitään liian suurta asiaa. Vituiksi se menee kuitenkin.

Tossa on ollut pitkälti munkin idea tähän. Nopeasti pois alta koko homma, niin pääsee sitten nopeammin mokailemaan treideissä. Cliff Fletcher -palkinto voidaankin varmaan perustaa piakkoin.
Footless

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 23 Huhti 2014, 17:07

Footless kirjoitti:
repe_joke kirjoitti:Joo ei tästä draftista kannata rakentaa mielessään itselleen mitään liian suurta asiaa. Vituiksi se menee kuitenkin.

Tossa on ollut pitkälti munkin idea tähän. Nopeasti pois alta koko homma, niin pääsee sitten nopeammin mokailemaan treideissä. Cliff Fletcher -palkinto voidaankin varmaan perustaa piakkoin.

Toisaalta, minusta tuntuu että te teette tästä liian isoa asiaa hätäilemällä. Enkä mä itteeni ota, ajattelen vain että te otatte itteenne siitä, etten varaa heti.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Footless » 23 Huhti 2014, 18:58

LostHorizon kirjoitti:
Toisaalta, minusta tuntuu että te teette tästä liian isoa asiaa hätäilemällä. Enkä mä itteeni ota, ajattelen vain että te otatte itteenne siitä, etten varaa heti.

Ihmisiä on monenlaisia, osa impulsiivisempia, osa taas pohtii asioita pidempään ja tekee päätöksensä harkiten. Mä olen ollut aina kaikessa tekemisessäni todella impulsiivinen, eikä se missään huvin vuoksi pelatussa fantasy hockeyssa muutu mihinkään.

En mä siitä itteeni ota, kunhan ei nyt ihan joka vuorolla ole samaa odottelua odottelun vuoksi.

Kello starttaakin minuutin päästä, joten game is on.
Footless

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 23 Huhti 2014, 19:02

Footless kirjoitti:
LostHorizon kirjoitti:

Ihmisiä on monenlaisia, osa impulsiivisempia, osa taas pohtii asioita pidempään ja tekee päätöksensä harkiten. Mä olen ollut aina kaikessa tekemisessäni todella impulsiivinen, eikä se missään huvin vuoksi pelatussa fantasy hockeyssa muutu mihinkään.

Juu, taisin mainitakin, että olen juuri päinvastainen tyyppi.

Varaus n. 15min päästä ja sen jälkeen odotuksen vuoksi odotuttamiset ovat minun osalta historiaa.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja repe_joke » 23 Huhti 2014, 19:10

LostHorizon kirjoitti:Varaus n. 15min päästä ja sen jälkeen odotuksen vuoksi odotuttamiset ovat minun osalta historiaa.

Henk.kohtaisesti voin sanoa, että minua vituttaa suunnattomasti tämmöiset turhanpäiväiset odotuttamiset. Siis jos siihen ei ole mitään helvetin syytä, niin sitä ei ihan vain vittuilun vuoksi tehdä. Mutta kukin toki taplaa tyylillään. Eikä tämä nyt minuun käytännön tasolla vaikuta enää mitenkään, kun kyse on kuitenkin vain FA-draft vaiheesta. Mutta silti, paskamaku tästä jäi itselleni, etenkin jos ihan vain omaa kusipäisyyttä piti koko porukan antaa odottaa turhaan.
repe_joke

ViestiKirjoittaja weteran » 23 Huhti 2014, 19:14

Sieltäpä nostelee päätää vanha kunnon repe :) mutta ihan asiaa puhut
weteran

ViestiKirjoittaja Tollisko » 23 Huhti 2014, 19:22

Mun mielestä taas on turhaa kitistä niin kauan kuin sääntöjen puitteissa mennään. Mieluummin kannattaa laatia säännöt joilla vedättely estetään. Vähän sama juttu ku monella naisella, ensin myönnetään lupa lähteä kavereiden kanssa ryyppäämään ja sitten kuitenkin seuraava päivä mökötetään alahuuli rullalla. Tietysti olisi suotavaa ilmoittaa jos oman vuoron käyttäminen venyy pitkään.
Tollisko

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 23 Huhti 2014, 19:33

repe_joke kirjoitti:
LostHorizon kirjoitti:Varaus n. 15min päästä ja sen jälkeen odotuksen vuoksi odotuttamiset ovat minun osalta historiaa.

Henk.kohtaisesti voin sanoa, että minua vituttaa suunnattomasti tämmöiset turhanpäiväiset odotuttamiset. Siis jos siihen ei ole mitään helvetin syytä, niin sitä ei ihan vain vittuilun vuoksi tehdä. Mutta kukin toki taplaa tyylillään. Eikä tämä nyt minuun käytännön tasolla vaikuta enää mitenkään, kun kyse on kuitenkin vain FA-draft vaiheesta. Mutta silti, paskamaku tästä jäi itselleni, etenkin jos ihan vain omaa kusipäisyyttä piti koko porukan antaa odottaa turhaan.

Ööö, selvä. Millä perusteella turhanpäiväinen? Siihen oli syy, enkä sitä vittuilun vuoksi tehnyt.

Varaus tehty, eiköhän jatketa eteenpäin elämissämme. Jos vielä vituttaa joku, niin varmaan parempi laittaa vaikka yksityisviestiä.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja repe_joke » 23 Huhti 2014, 19:49

LostHorizon kirjoitti:Ööö, selvä. Millä perusteella turhanpäiväinen? Siihen oli syy, enkä sitä vittuilun vuoksi tehnyt.

Varaus tehty, eiköhän jatketa eteenpäin elämissämme. Jos vielä vituttaa joku, niin varmaan parempi laittaa vaikka yksityisviestiä.

Sinulle se varmaan onkin ihan pätevä syy ettet ole olevinaan ollut valmistautunut. Itseäni vain huvittaa suunnattomasti tuommoinen väite, sillä FA-draft listat on ollut saatavilla yli kuukauden. Ja laajennus draftin suojauslistat eivät ole olleet vielä saatavilla edes kahta viikkoa, ja koko vaihe on suoritettu loppuun asti. Ja näistä kahdesta vaiheesta laajennus drafti on kuitenkin se huomattavasti tärkeämpi.
Ja lause "Varaus n. 15min päästä ja sen jälkeen odotuksen vuoksi odotuttamiset ovat minun osalta historiaa." ei lisää luottamusta toimintaasi täällä päässä yhtään. Se voi toki olla huonosti muotoiltu, ja voin sitä itse lukea turhankin kirjaimellisesti. Mutta oli miten oli, jätetään tämä nyt tosiaan historiaan. Sillä turha tässä on sen enempää ruveta riitelemään isossa kuvassa täysin turhanpäiväisistä asioista.
repe_joke

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 23 Huhti 2014, 19:58

Jos te haluatte varauksen heti, tehkää säännöt sellaisiksi. Jos te haluatte varauksen klo 20.00 24.3.2014 +max. 6h niin miksi valittaa? Ja miksi varsinkin sinä valitat? Vanhat managerit kai voivat miettiä jo kauppoja, kun kerran laajennusdrafti on tehty? Vai valitatko vain valittamisen vuoksi?

Minulle se tosiaan on pätevä syy, ja en tiedä miksei se kelpaisi yleisesti päteväksi syyksi? Tiedän, että tein virheen ajatellessani tämän toteutuksen toisenlaiseksi, ja otan siitä kaiken syyn niskoilleni. Kuitenkin, jos kaiken kirjoitetun säännön puitteissa on mahdollista tehdä tämä itselle tyydyttäväksi, miksi en niin tekisi? Uutena managerina en ole tutustunut kirjoittamattomiin sääntöihin, jossa pyydetään olemaan paikalla ja katsomaan listoja heti. Älä lue kirjaimellisesti.

Pääsiäisenä oli kaikenlaisia menoja, ja tämä viikko on ollut tähän mennessä todella kiireinen. Tiedottaminen kusi pahemman kerran, sen myönnän, mutta vain vittuillakseni en odotuttanut.

Kiitos ja anteeksi.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Weissflog » 23 Huhti 2014, 20:01

Rauhaa ja rakkautta. Muaki vitutti hitaasti eteneminen vielä pääsiäisenä, mutta meni kummasti taas asiat perspektiiviin kun pientä ihmisen alkua katsellut tässä pari päivää. Sällin piti päästi jo kotiin, mutta muuttui veikkonen keltaiseksi eli valohoitoa pukkaa.

Nyt sitten tuli vielä aikaa perehtyä hieman paremmin FA-draftiin. Oli paljon hyviä pakkeja, mutta kaikki niin hiton kalliita. No sen takiahan ne pääsääntöisesti vapaissa olivatkin. Ja minähän se vielä menin heti nappaamaan pari niistä +5m pakeista...:D
Weissflog

ViestiKirjoittaja Footless » 23 Huhti 2014, 20:05

Weissflog kirjoitti:Sällin piti päästi jo kotiin, mutta muuttui veikkonen keltaiseksi eli valohoitoa pukkaa.

Voimia. Tiedän kokemuksesta että tuo mietityttää (meillä ei ollut valohoitoa, vaan veriarvoissa häikkää), vaikka ihan perusjuttu onkin, mutta kyllähän sen perheen kaipaisi kotiin.

Myers olis kelvannut paremmin kuin hyvin tänne :(
Footless

ViestiKirjoittaja Weissflog » 23 Huhti 2014, 20:09

Footless kirjoitti:
Weissflog kirjoitti:Sällin piti päästi jo kotiin, mutta muuttui veikkonen keltaiseksi eli valohoitoa pukkaa.

Voimia. Tiedän kokemuksesta että tuo mietityttää (meillä ei ollut valohoitoa, vaan veriarvoissa häikkää), vaikka ihan perusjuttu onkin, mutta kyllähän sen perheen kaipaisi kotiin.

Myers olis kelvannut paremmin kuin hyvin tänne :(

Kiitos. Kyllä se siitä parissa päivässä saadaan iskuun.

Oli mullakin Myers jo rustattuna viestiin, mutta miehestä en yhtään piittaa niin jäi ottamassa. Siitä koskaan ikinä mitään tuu kuiteskaa :D
Weissflog

ViestiKirjoittaja repe_joke » 23 Huhti 2014, 20:40

LostHorizon kirjoitti:Jos te haluatte varauksen heti, tehkää säännöt sellaisiksi. Jos te haluatte varauksen klo 20.00 24.3.2014 +max. 6h niin miksi valittaa? Ja miksi varsinkin sinä valitat? Vanhat managerit kai voivat miettiä jo kauppoja, kun kerran laajennusdrafti on tehty? Vai valitatko vain valittamisen vuoksi?

Sinä olet liigahistorian ensimmäinen manageri joka on seisottanut jotain draftin vaihetta päivien ajan. Ja vaikka se menikin täysin sääntöjen puitteissa, niin kyseessä on siltikin erittäin kyseenalainen saavutus. Ja toivon todella, että sinut tullaan jatkossa muistamaan jostain muusta.
Ja tämä drafti koskettaa joka ikistä joukkuetta liigassa niin pitkään kun se jatkuu, vaiheesta huolimatta. Joten minullakin kait on oikeus tuoda mielipiteeni julki, vaikkei siitä mitään äänestystä laajennusjoukkueiden kesken ole järjestettykkään. Oli se mielipide mitenkä paska muiden mielestä tahansa.

MUTTA, peace and love, jne. Tämän viestin jälkeen en asiaan enää palaa.
repe_joke

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 23 Huhti 2014, 20:45

repe_joke kirjoitti:
LostHorizon kirjoitti:Jos te haluatte varauksen heti, tehkää säännöt sellaisiksi. Jos te haluatte varauksen klo 20.00 24.3.2014 +max. 6h niin miksi valittaa? Ja miksi varsinkin sinä valitat? Vanhat managerit kai voivat miettiä jo kauppoja, kun kerran laajennusdrafti on tehty? Vai valitatko vain valittamisen vuoksi?

Sinä olet liigahistorian ensimmäinen manageri joka on seisottanut jotain draftin vaihetta päivien ajan. Ja vaikka se menikin täysin sääntöjen puitteissa, niin kyseessä on siltikin erittäin kyseenalainen saavutus. Ja toivon todella, että sinut tullaan jatkossa muistamaan jostain muusta.
Ja tämä drafti koskettaa joka ikistä joukkuetta liigassa niin pitkään kun se jatkuu, vaiheesta huolimatta. Joten minullakin kait on oikeus tuoda mielipiteeni julki, vaikkei siitä mitään äänestystä laajennusjoukkueiden kesken ole järjestettykkään. Oli se mielipide mitenkä paska muiden mielestä tahansa.

MUTTA, peace and love, jne. Tämän viestin jälkeen en asiaan enää palaa.

Vastaan vielä parilla sanalla.

En siis tarkoittanut, ettet mielipidettäsi saisi julki tuoda. Se oli enemmänkin tunnekuohun vallassa tehty argumentti (ynnä muut Dissonanssin sanat). Enemmänkin valituksen tyyliä ihmettelin.

Ja vielä se pointti: en varsinaisesti seisottanut draftin vaihetta, vaan en vain aloittanut FA-Draftia omalta osalta. Se on minun mielestäni kaiken pointti. Pari päivää taukoa imo erittäin sujuvasti menneen laajennusdraftin jälkeen.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Weissflog » 23 Huhti 2014, 20:46

Just olin sanomassa että olis kovin kivaa jos tänään saatais varattua kivasti eteenpäin, kun kaikki laajennusmanageritkin näytti olevan paikalla.
Mutta näytti tuo vuorossa oleva Mängimies jo kadonneen.

Jos mua ei näy ja vuoro sattuu kohdalle niin laittakaa vaan yksityisviesti - pomppaa mailina heti luuriin. Vaikka 6h varausaikaa onkin, niin mielelläni joutuisasti siirrän vuoroa aina heti eteenpäin.

EDIT: ja vitut, sieltähän se mängimies ratsasti paikalle :twisted:
Etiäpäi!
Weissflog

ViestiKirjoittaja Footless » 23 Huhti 2014, 20:47

Sieltä se perkele tuli ja vei sen jätkän johon just minuutti sitten viime hetken väännössä päädyin. Paskamainen jätkä.

Mä kohta.
Footless

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 23 Huhti 2014, 20:48

Footless kirjoitti:Sieltä se perkele tuli ja vei sen jätkän johon just minuutti sitten viime hetken väännössä päädyin. Paskamainen jätkä.

Mä kohta.

Beleskey olisi myös oma pickini ollut seuraavalla vuorollani.

Ja repe: toivon myös itse että minut muistetaan jostain muusta. Se ollut päällimmäisenä pelkona tässä, että järkyttävän ensivaikutelman olisin antanut.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja Mängimies » 23 Huhti 2014, 20:48

Footless kirjoitti:Sieltä se perkele tuli ja vei sen jätkän johon just minuutti sitten viime hetken väännössä päädyin. Paskamainen jätkä.

Mä kohta.

Olitko se juuri sinä, jonka kanssa meillä oli jo aiemmin moneen kertaan samat nimet raapustettu papereihin?
Mängimies

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 23 Huhti 2014, 20:49

Eiköhän poijat kaiveta kukkasia mutsin kukkapenkistä ja koristella kiväärit niillä, maalaillaan pinkkejä ihquja mylittleponyja sen camo kuvioidun rotsin selkään ja jätetä taaksemme tämä episodi.

Itse jätän nyt ottamatta kantaa mihinkään suuntaan (vaikka tähänkin asiaan vahva kanta löytyy) ja teen Ahtisaaret ja yritän voittaa Nobelin rauhanpalkinnon.

On kuitenkin hyvä, että asioista keskustellaan suoraan, eikä kyräillä näppisten takana ja sitten joskus vuosien päästä oteta asiaa esille kun tarpeeksi joku muu asia sattuu sinä päivänä vituttamaan.

Jokainen sai omansa. Case closed. Move on. <3
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Weissflog » 23 Huhti 2014, 20:50

Hei mitänyvittua?

Miten täällä joka jätkä kuolaa Matt Beleskeytä, ja mulla on hädintuskin tietoa kuka koko jätkä on :D
Oonko mä nyt saatana taas liittyny ihan väärään liigaan :D
Viimeksi muokannut Weissflog päivämäärä 23 Huhti 2014, 20:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Weissflog

ViestiKirjoittaja Footless » 23 Huhti 2014, 20:52

Mängimies kirjoitti:

Mä kohta.

Olitko se juuri sinä, jonka kanssa meillä oli jo aiemmin moneen kertaan samat nimet raapustettu papereihin?

Minähän se. Mä taas varaan jotain niin käsittämätöntä seuraavaksi, että karisee ne fiilikset.
Footless

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 23 Huhti 2014, 20:52

Juu, toivon tosiaan, että tässä liigassa saa sanoa oikeasti oman mielipiteensä, eikä peitellä ja joskus sivulauseessa katkeroituneena siitä mainita. Hyvin tehty Tweety ja täten annan sinulle Mike Babcock-palkinnon rauhallisesta esiintymisestä ja neuvottelutaidostasi.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 23 Huhti 2014, 20:53

Weissflog kirjoitti:Heitä mitänyvittua?

Miten täällä joka jätkä kuolaa Matt Beleskeytä, ja mulla on hädintuskin tietoa kuka koko jätkä on :D

Älä huoli, en mäkään tiedä kuka se on :) Varmaan taas joku yliopisto junnu jostain kaliforniasta joka päässy yhteen harkkamatsiin ja "osoittaa kovaa potentiaalia".
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 23 Huhti 2014, 20:54

TweetyLeaf kirjoitti:
Weissflog kirjoitti:Heitä mitänyvittua?

Älä huoli, en mäkään tiedä kuka se on :) Varmaan taas joku yliopisto junnu jostain kaliforniasta joka päässy yhteen harkkamatsiin ja "osoittaa kovaa potentiaalia".

Juu ei, en tiedä siitä mitään muuta kuin että sen ikä oli alle 27 toiseksi korkeimmalla FA-pelaajien tietokannassani. Mikä saavutus!
LostHorizon

EdellinenSeuraava

Paluu Expansion Draft