Marwin kirjoitti:Minutkin yllätti tämä puolustajien hamstraus. Hyviä maalivahteja on nyt jäänyt poimimatta. Lähinnä Reimer ja Holtby tuolla enää ovat jäljellä tällä kierroksella eikä tuolla alemmissa luokissa taida olla enää mitään erikoisia molareita. Eiköhän Reimer viedä meikäläiseltä.
weteran kirjoitti:Marwin kirjoitti:Minutkin yllätti tämä puolustajien hamstraus. Hyviä maalivahteja on nyt jäänyt poimimatta. Lähinnä Reimer ja Holtby tuolla enää ovat jäljellä tällä kierroksella eikä tuolla alemmissa luokissa taida olla enää mitään erikoisia molareita. Eiköhän Reimer viedä meikäläiseltä.
Onhan tuolla B:stä poimittavissa mm. Rämö, Enroth, Ward sekä Anderson, jos en ihan väärin ole katsonut?
AnFa kirjoitti:En lähde hirveästi spekuloimaan, kun ensimmäinenkin luokka on vielä kesken. Olin aivan varma et Hamiltonilla on joku mystinen vamma mistä ei tiedä kuin Opatsu, kun ei laittanut sitä class A:han. Toki siellä oli Steen täkynä, joka ei olisi ollut huono valinta sekään. Hieman jäänyt harmittamaan, kun aikanaan valitsin Ryan Murphyn Hamiltonin edestä entry draftissa. Ei sekään kyllä ihan hudiksi ole osoittautumassa, mutta kuitenkin.
Opatsu kirjoitti:AnFa kirjoitti:En lähde hirveästi spekuloimaan, kun ensimmäinenkin luokka on vielä kesken. Olin aivan varma et Hamiltonilla on joku mystinen vamma mistä ei tiedä kuin Opatsu, kun ei laittanut sitä class A:han. Toki siellä oli Steen täkynä, joka ei olisi ollut huono valinta sekään. Hieman jäänyt harmittamaan, kun aikanaan valitsin Ryan Murphyn Hamiltonin edestä entry draftissa. Ei sekään kyllä ihan hudiksi ole osoittautumassa, mutta kuitenkin.
Kyllä Hamilton alun perin siellä A:ssa tukevasti oli, mutta sitten aloin tosiaan vähän liikaa pohtimaan draftin etenemistä ja tulin siihen tulokseen, että Class B:stä viedään sitä tahtia hyökkääjiä/maalivahteja, että sinne yksi huippuluokan pakkiprospektikin menisi sekaan. Eli, ihan ahneuttani tuon nyt menetin. Täytyy todeta, että täällä ollaan edelleen ihmeissään tästä pakkien suuresta suosiosta alkukierroksilla.
Kaner kirjoitti:Ps. mä en olisi Boscon listalta vienyt Keithiä... enkä Letangia... enkä Hilleriä. Simmonds sieltä olisi lähtenyt.
Mängimies kirjoitti:Holtbyn valinta on hallittu riski. Eikai siitä muuta voi todeta tässä kohtaa.
Opatsu kirjoitti:Voi nyt perse, kauniisti sanottuna. Olin lähes satavarma, että sieltä lähtee hyökkäyksestä laatua, kun vapaissa kumminkin noita laatupakkeja riittää sen verran paljon. Näin ollen Hamiltonin saisi ujutettua hienosti siihen B-kategoriaan suojaan, mutta ei sitten näköjään onnistunut tämä bluffi. Ei siinä, hieno valinta.
LostHorizon kirjoitti:Mängimiehen toiminta päivällä veti oikeasti turhautuneeksi. Ensiksi ilmoittaa, että pian varaa. Sitten ilmoittaa, että nyt varaa. Sitten menee vielä 10min.
Mängimies kirjoitti:LostHorizon kirjoitti:Mängimiehen toiminta päivällä veti oikeasti turhautuneeksi. Ensiksi ilmoittaa, että pian varaa. Sitten ilmoittaa, että nyt varaa. Sitten menee vielä 10min.
Voi nyt vittu. Jos haluaisin tahallaan viivytellä, niin keksisin tuhat parempaa ja ärsyttävämpääkin takaa ja toteutusta siihen. No yhtä kaikki, jätän jatkossa hassuttelut ja muut ylimääräiset jutut pois ja keskityn varaamiseen.
Grizzle kirjoitti:Hyi helvetti, että osaa kyrsiä tuo Barrien menetys... Koitin pyörittää Tysonin jotenkin A-listalle, mutta kauankauan sitten tehty päätös pitää Datsyuk ja Hossa Wildin riveissä uriensa loppuun saakka pakotti laittamaan Barrien B-listalle. Eipä mun B-listalla oikein muita kovinkaan kiinnostavia nimiä ollut, joten pystyihän sen arvaamaan että Barrie sieltä lähtee. Mutta silti hajottaa aivan tajuttomasti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa