IR+ paikkojen määrä?

Montako ir+ paikkaa ensi kaudeksi ?

1
0
Ei ääniä
2
1
6%
3
8
47%
4
3
18%
Maksimimäärä
5
29%

Ääniä yhteensä : 17

IR+ paikkojen määrä?

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 15 Maalis 2014, 19:27

Laitetaan nyt äänestys pystyyn, en ole varma montako noita ir+ paikkoja voi olla maksimissaan, mutta pistin vaihtoehdot nyt noin.

Oma mielipide on maksimimäärä. Mielestäni tässä kohtaa pitää ottaa huomioon, ettei NHL seurojakaan ole rajoitettu tämän suhteen. IR+ vaatii kuitenkin, että d2d statusta tai IR statusta.

Palkkakattoon ir+ paikoilla olevia pelaajia ei tule laskea.

Lisäksi tämä on sellainen asia, jonka kiertäminen toisilla joukkueilla onnistuu jos on paljon farmikelpoisia pelaajia loukkaantuneena kuin toisella joukkueella jolla on ei farmikelpoisia pelaajia loukkaantuneena. Eli mielestäni IR+ paikkojen vähäinen määrä aiheuttaisi joukkueille eri arvoisen aseman.

FA pelaajista taistelua tämä tulee lisäämään joka mielestäni on hyvä asia.

Lisäksi, jotain pitäisi ehkä suunnitella tuolle IR paikoilla pelaajien roikuttamiseen, ettei siellä ole pelaajia jotka ovat oikeasti ja varmasti palanneet pelaavaan kokoonpanoon. Toki yahoo omalla siirtolukotuksella tätä ehkäisee, kuulisin mielelläni mielipiteitä onko tämä riittävä keino ehkäistä tätä ?
TweetyLeaf

Re: IR+ paikkojen määrä?

ViestiKirjoittaja Kaner » 15 Maalis 2014, 19:56

Neljä tai enemmän. Nykyinen määrä on liian vähän joka tapauksessa.
Kaner

ViestiKirjoittaja Tollisko » 15 Maalis 2014, 20:22

Itse olen nykyisen kolmen kannalla.
Tollisko

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 15 Maalis 2014, 21:06

Omasta mielestä se, että joudut peluuttamaan chriskellyä ryankeslerin paikalla pitäisi olla ihan riittävä rangaistus, ei ole syytä saada kovennettua siitä että jollain viikolla on pirusti porukkaa saikulla.

Eli siis maksimimäärä.

Ja rajoituksena paikkoihin, että seuraavana päivänä pitää pelaaja ottaa pois IR+:lta kun se oikeasti on statuksensa menettänyt.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja tinkezione » 16 Maalis 2014, 03:59

EDIT: Itse asiassa Columbuksessa ollaan pikku hiljaa viiden kannalla. Näin jokainen joukkue voi korvata maksimimäärän vemppautumisia millä sitten parhaaksi katsookin, oli ne sitten jotain hikisiä FA-jyriä tai omia junnuja. IR+ paikalta saisi luonnollisesti palkkakattoon tilaa, mutta sieltä olisi myös siirrettävä ukko kokoonpanoon heti viimeistään seuraavalle päivälle, kun Yahoo statuksen poistaa. Tämä tulisi sanktioida erityisen jyrkästi, mikäli DTD:n korvaaminen tullaan sallimaan.
Viimeksi muokannut tinkezione päivämäärä 24 Maalis 2014, 17:05, muokattu yhteensä 1 kerran
tinkezione

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 16 Maalis 2014, 04:46

Nyt on pakko kysyä vähän perusteluita kolmen kannattajilta ?

Kuten sanoin, jos mulla vaikkapa krug, gelinas ja kostka + 3 "seniori" pelaajaa on loukkaantuneena ja toisella jengillä on 6 senioripelaajaa loukkaantuneena, niin miksi ihmeessä mun kuuluisi saada se etu, että voin viskata noi kolme pakkia farmiin, kun toinen joukkue ei voi kun tuskailla, että 3 loukkaantunutta pelaajaa on rosterissa ja vaan 3 saa IR+ paikalle ?

Kuten Mr. Smithkin sanoin, niin kyllä ne loukkaantumiset on "rangaistusta" tarpeeksi.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja weteran » 16 Maalis 2014, 10:26

TweetyLeaf kirjoitti:Nyt on pakko kysyä vähän perusteluita kolmen kannattajilta ?

Kuten sanoin, jos mulla vaikkapa krug, gelinas ja kostka + 3 "seniori" pelaajaa on loukkaantuneena ja toisella jengillä on 6 senioripelaajaa loukkaantuneena, niin miksi ihmeessä mun kuuluisi saada se etu, että voin viskata noi kolme pakkia farmiin, kun toinen joukkue ei voi kun tuskailla, että 3 loukkaantunutta pelaajaa on rosterissa ja vaan 3 saa IR+ paikalle ?

Kuten Mr. Smithkin sanoin, niin kyllä ne loukkaantumiset on "rangaistusta" tarpeeksi.

No ihan vaan siksi että sulla on noita junnuja joukkueessa!! Mulle sinällään sama paljonko noita paikkoja on, koska säännöt on kaikille samat, ja jos niikseen tulee osaa sieltä vaikka 8-9 senioria olla saikulla yht. Aikaa. Eli mikään määrä paikkoja ei riitä? Kahdella ollaan pärjätty tähän saakka, niin jos nostetaan, olisi loogista nostaa yhdellä. Lisäksi saadaan jo dtd pelaaja sinne pistää, sitä mahdollisuutta ei aiemmin ollut. Eli helpotuksia on jo paljon nykyiseen katsoen :)
weteran

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » 16 Maalis 2014, 11:22

weteran kirjoitti:Kahdella ollaan pärjätty tähän saakka, niin jos nostetaan, olisi loogista nostaa yhdellä. Lisäksi saadaan jo dtd pelaaja sinne pistää, sitä mahdollisuutta ei aiemmin ollut. Eli helpotuksia on jo paljon nykyiseen katsoen :)

Nyt on ollut kolme paikkaa, joten kai oletus on ettei tuota ole mitään tarvetta pienentää.
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja weteran » 16 Maalis 2014, 11:26

Mr. Smith kirjoitti:
weteran kirjoitti:Kahdella ollaan pärjätty tähän saakka, niin jos nostetaan, olisi loogista nostaa yhdellä. Lisäksi saadaan jo dtd pelaaja sinne pistää, sitä mahdollisuutta ei aiemmin ollut. Eli helpotuksia on jo paljon nykyiseen katsoen :)

Nyt on ollut kolme paikkaa, joten kai oletus on ettei tuota ole mitään tarvetta pienentää.

Kas, niinpäs muuten on ollutkin :)
weteran

ViestiKirjoittaja AnFa » 16 Maalis 2014, 12:45

Ihan maksimissaan nykyinen kolme kappaletta. Oma ääneni meni kahdelle IR+ -paikalle.
AnFa

ViestiKirjoittaja Tollisko » 16 Maalis 2014, 19:18

TweetyLeaf kirjoitti:Nyt on pakko kysyä vähän perusteluita kolmen kannattajilta ?

Itse olen kokenut tuon 3 sopivana määränä tähänkin asti ja tuohan se helpotusta kun DTD-miehetkin sinne kelpaa. Ei se paikkojen lisääminenkään huonolta kuulosta, mutta ääni meni kuitenkin kolmelle.
Pitäähän sitä jotain haastetta olla kun pelkäämpä palkkakaton olevan hieman turhan korkealla ensi kaudella.
Tollisko

ViestiKirjoittaja Bosco » 17 Maalis 2014, 13:40

Viisi on maksimimäärä IR sekä IR+ paikkoja Yahoossa.

Omaa kantaani asiaan pitää vielä hetki miettiä.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Bosco » 21 Maalis 2014, 14:02

Annettiin nyt ääni neljälle paikalle, mutta ei mulle hirveästi ole väliä onko se 3 vai 4. Jos kuitenkin jotkut haluavat useamman paikan, niin en asetu sen tielle. Muutos sitten vaatii kuitenkin kuten aina sen enemmistön kannatuksen.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja Gaff » 24 Maalis 2014, 16:32

Annoin ääneni maksimimäärälle.

Uusien joukkueiden myötä vapaiden pelaajien määrä vähenee huomattavasti. Jokaiselle joukkueelle tulee loukkaantumisia kauden aikana ja jos loukkaantumiset koskevat ns. kärkipelaajia on niiden korvaaminen lähes mahdotonta. Jos farmista tai vapaista löytyisi edes jonkinlainen korvaaja loukkaantuneelle pelaajalle, niin pystyisi edes peluuttamaan junnua tai neloskentän laituri muutaman taklauksen toivossa.
Gaff

ViestiKirjoittaja tinkezione » 24 Maalis 2014, 17:06

Sama homma, perustelut aiemmassa postauksessani.
tinkezione

ViestiKirjoittaja Opatsu » 24 Maalis 2014, 17:51

tinkezione kirjoitti:IR+ paikalta saisi luonnollisesti palkkakattoon tilaa, mutta sieltä olisi myös siirrettävä ukko kokoonpanoon heti viimeistään seuraavalle päivälle, kun Yahoo statuksen poistaa. Tämä tulisi sanktioida erityisen jyrkästi, mikäli DTD:n korvaaminen tullaan sallimaan.

Tähän pitää puuttua sen verran, että omalla kohdalla tulisi aivan varmasti sanktioita, jos noin tiukalla rajalla mennään. Aina tuota paluuta peleihin ei vaan huomaa etukäteen ja aika usein tulee ainakin tuommoisia 2-3 päivän jaksoja (kokousmatkat, viikonloput yms.), että menen vain kännykkäseurannan kanssa tai kokonaan ilman seurantaa. Jos siinä välillä joku tekee paluun, niin aika hankala siihen on reagoida. Tokihan tämä managerointi perustuu aktiivisuuteen, mutta vähän löysempi raja olisi minun mielestäni parempi. Se täytyy myöntää, että olen pariin otteeseen jumittanut noita äijiä IR-listalla niin pitkään, että on alkanut jo vähän hävettämään, joten joku raja tuohon toki pitää tulla.
Opatsu

ViestiKirjoittaja Bosco » 25 Maalis 2014, 10:57

En tiedä ovatko laajennusjoukkueiden managerit äänestäneet, mutta 2 ja 3 IR+ paikkaa ovat saaneet kahdeksan ääntä eli vaikuttaisi siltä että nykyisellä määrällä jatketaan. Kun kerran kahta paikkaa äänestänyt varmaan voidaan laskea tuon kolmen paikan kannalle, samalla tapaa kuin maksimia äänestäneet neljän paikan kannalle.
Bosco
Site Admin

ViestiKirjoittaja tinkezione » 25 Maalis 2014, 13:20

Bosco kirjoitti:En tiedä ovatko laajennusjoukkueiden managerit äänestäneet, mutta 2 ja 3 IR+ paikkaa ovat saaneet kahdeksan ääntä eli vaikuttaisi siltä että nykyisellä määrällä jatketaan. Kun kerran kahta paikkaa äänestänyt varmaan voidaan laskea tuon kolmen paikan kannalle, samalla tapaa kuin maksimia äänestäneet neljän paikan kannalle.

Ääntä ei voi enää kerran äänestettyä muuttaa, mutta olen itse aiemmin äänestämäni kolmen sijaan maksimimäärän (5?) kannalla.
tinkezione

ViestiKirjoittaja LostHorizon » 25 Maalis 2014, 15:49

Hiukan vaikea vastata, kun ei oikein ole kokemusta entisestä systeemistä tässä liigassa. Periaatteessa mikä vain 3-5 kelpaa minulle.
LostHorizon

ViestiKirjoittaja weteran » 26 Maalis 2014, 00:47

Äänestin itse kolmea paikkaa... Tuota toista liigaa pelatessani, olen tullut tulokseen jos vaikka 100 ir+ paikkaa sais?? Pystys pelaa loppukauden edes suomisarjan miehillä? Pitäskö ottaa vielä kalja tai kax?
weteran

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 26 Maalis 2014, 02:02

9-7 olisi äänet 3 tai vähemmän tai 4 tai enemmän välillä Tinken äänen muutos muuttaa tilanteeksi 8-8. Ehdotankin, että uusi äänestys järjestetään 3 tai 4 paikan välillä, jolloin saadaan parempi kuva siitä mitä managerit tahtovat.

Odotan Boscolta kannanottoa tähän (sorry m8), että onko hyvä idea, vaiko mennäänkö tällä äänestyksellä eteenpäin.

Kiirehän tätä asiaa ei onneksi ole päättää, sempä takia näin ehdotankin.
Oma kantanihan oli maksimi eli viisi, mutta selkeä osa porukasta ei tahdo noin montaa IR+ paikkaa olevan, joten omalta osaltani olen valmis myöntymään (äänestämään) 4 paikkaa tuossa mahdollisesti tulevassa äänestyksessä.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja Bosco » 28 Maalis 2014, 14:15

TweetyLeaf kirjoitti:9-7 olisi äänet 3 tai vähemmän tai 4 tai enemmän välillä Tinken äänen muutos muuttaa tilanteeksi 8-8. Ehdotankin, että uusi äänestys järjestetään 3 tai 4 paikan välillä, jolloin saadaan parempi kuva siitä mitä managerit tahtovat.

Odotan Boscolta kannanottoa tähän (sorry m8), että onko hyvä idea, vaiko mennäänkö tällä äänestyksellä eteenpäin.

Kiirehän tätä asiaa ei onneksi ole päättää, sempä takia näin ehdotankin.
Oma kantanihan oli maksimi eli viisi, mutta selkeä osa porukasta ei tahdo noin montaa IR+ paikkaa olevan, joten omalta osaltani olen valmis myöntymään (äänestämään) 4 paikkaa tuossa mahdollisesti tulevassa äänestyksessä.

Siitä vaan uusi äänestys pystyyn. Saa ainakin sitten selkeämmän kuvan enemmistön tahdosta.
Bosco
Site Admin

Paluu Kehitysideat