weteran kirjoitti:Laskeskelin huvikseni pisteitä viime yön pelien jälkeen
TweetyLeaf kirjoitti:Koskas Bosco pistää Crosbyn siirtolistalle ?
TweetyLeaf kirjoitti:Ajattelin kirjoitella muistutuksen tähän eräästä pienestä asiasta johon olen itsekkin hyvin, hyvin syyllinen.
Eli noissa treidi ketjujen avauksissa on sattunut aikas paljon viime aikoina sellaista, että unohdetaan etunimet ja pickit ei o tarkkaan määritelty.
En valita enkä kiukuttele, helpottaa vaan varmasti Bosconkin hommia ja muitakin, että kerrasta tempastaan ne treidiketjun avaukset kaikella infolla
Eli etunimet ja pickit tarkasti määritelty, kenen pick ja miltä vuodelta myös mukaan! Tänks ja rakkautta ja haleja
weteran kirjoitti:Tunnustan... Syyllinen, skarppaan hetimiten, kun tulee mahdollisuus
TweetyLeaf kirjoitti:weteran kirjoitti:Tunnustan... Syyllinen, skarppaan hetimiten, kun tulee mahdollisuus
Kummallinen fiilis tuli heti, ettei tuota mahdollisuutta tarvitse kauan odotella
Hyvin olet kyllä tuonut säpinää tuolle treidirintamalle, ja Deadline on vasta edessäpäin!
TweetyLeaf kirjoitti:Tajusin muuten äärettömän hauskan asian, tai ainakin pidän itse tätä kovin hymyilyttävänä.
Bostonilla ei ole enää ainoatakaan omaa pickiä vuoden 2014 draftiin, ja pickejä kuitenkin löytyy 6 kappaletta kyseiseen draftiin. Aika hurja luotto on siis ilmeisesti omaan menestykseen
Onko jollakulla ollut vastaava tilanne aikaisemmin ?
weteran kirjoitti:Ei heti tartte alkaa kettuileealkaa palikat olla käytetty, halusin joukkueesta oman näkösen ja se alkas sitä olee. Ja enhän mie oo tehny ku vasta 15 kauppaa...
Bosco kirjoitti:Mulla ei ollut 2009 ja 2012 drafteissa yhtään omaa vuoroani käytössä. Eikä ole muuten tällekään kesälle. Muutenkin 2009-2013 välisenä aikana käyttänyt itse ainoastaan neljä omaa vuoroani.
TweetyLeaf kirjoitti:weteran kirjoitti:Ei heti tartte alkaa kettuileealkaa palikat olla käytetty, halusin joukkueesta oman näkösen ja se alkas sitä olee. Ja enhän mie oo tehny ku vasta 15 kauppaa...
No tottakai pitää rookielle vähän viisastella
Pikasella laskulla meikäläinen on tehnyt 37 kauppaa. Olen ollut liigassa mukana 4 vuotta ja 3 kuukautta.
Tämä tekee siis 0.725 treidiä kuukaudessa tai 8.7 treidiä vuodessa.
Sun luvut olis tällä menolla (ethän pahoita mieltäsi, että lasken ne tähän).
Olet ollut about 2 kuukautta liigassa ja tehnyt 15 kauppaa. Joten se tekee 7.5 kauppaa kuukaudessa tai 90 kauppaa vuodessa.
Jos olisit ollut liigassa yhtä kauan kun minä, olisit tällä tahdilla tehnyt ~383 kauppaa.
Näistä nyt ei sitten tosissaan saa ottaa itteensä, päinvastoin
weteran kirjoitti:Jokainen kuitenkin nähnee pointin noissa mun diileissä?
Tässä vaiheessa eniten harmittaa Wardin hankkiminen
Mr. Smith kirjoitti:Vancouver - Calgary matsissa Calgary on takonyt yv-pisteitä 0+0, mutta alivoimalla pisteitä on kertynyt 4. Väittäisin, että PP / AV pisteiden suhde on erikoisin liigan historiassa. Toki voihan tuo viimeisenä yönä vielä vähän muuttua.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa