TweetyLeaf kirjoitti:Vaikeudet vaan jatkuu kun toisen kerran jo tällä viikolla maalivahtistartti info ei pidä paikkaansa. Perkeleeen perkele. En mä sitä Johnsonin peliä olis si tarvinnukkaan. Vittu.
weteran kirjoitti:TweetyLeaf kirjoitti:Vaikeudet vaan jatkuu kun toisen kerran jo tällä viikolla maalivahtistartti info ei pidä paikkaansa. Perkeleeen perkele. En mä sitä Johnsonin peliä olis si tarvinnukkaan. Vittu.
??? Täh? Kertoko joku jossain että rask pelaa?? Koska mulla oli aika hyvissä ajoin tieto että johnson on maalissa. Mietin vaan mistä tiedot kaivat
Look for Tuukka Rask to get the start in Saturday's matinee against the Senators.
Advice: It is Boston's last game before the Olympic break and before Rask jets off to play for Finland in Sochi. Makre sure you have him active prior to the 3:00 pm ET start time.
Kaner kirjoitti:Nopeasti katsottuna köykäiset 14 joukkueeni pelaajaa matkaa Sotshin kisoihin... ja lisäksi yhdellä oli varaa kieltäytyä. Pystyykö joku heittämään paremmaksi? Melkein voisi ennustaa, että ihan kaikki noista ei tuu ehjänä takaisin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa