Toronto - Buffalo

Toronto - Buffalo

ViestiKirjoittaja weteran » 06 Helmi 2014, 16:22

Torontoon: Jamie Benn
Mark Pysyk

Buffaloon: Brock Nelson
Ryan Spooner
Nicholas Babtiste
2014 1st
2015 1st

Sellasta tuli sovittua Marwinin kanssa. Tuleehan tuossa tulevaisuutta suuresti myytyä pois, ja varsinkin Spooner ja 2015 1st kirpaisee, mutta eipä tuo Bennkään ole iällä pilattu. Toivottavasti Benn tuo sen lisävaihteen jota kaipaan pleijari taistelussa tänä keväänä.
weteran

Re: Toronto - Buffalo

ViestiKirjoittaja Marwin » 06 Helmi 2014, 16:45

Kuitti. Kommentit illalla.
Marwin

ViestiKirjoittaja tinkezione » 06 Helmi 2014, 17:14

:shock:
tinkezione

ViestiKirjoittaja Grizzle » 06 Helmi 2014, 18:23

Hyväksytään
Grizzle

ViestiKirjoittaja TaoTao » 06 Helmi 2014, 18:29

Hyväksytään
TaoTao

ViestiKirjoittaja Opatsu » 06 Helmi 2014, 20:03

Hyväksytään.
Opatsu

ViestiKirjoittaja weteran » 06 Helmi 2014, 20:51

hep! sellasta, kun mulla noi siirtyvät ukot ovat tuolla farmin puolella, oliko sallittua tehdä niin että yahoossa teemme treidin siten että minun puolelta tuleva mies tippuu waiveriin? Eli siis siten että marwin tiputtaa miehen kokoonpanostaan vaihdon tapahduttua. Koska olen kuitenkin pelaajan waiveriin pudottamassa. Vai onko tämä sitä viikko siirtojen kiertämistä??
weteran

ViestiKirjoittaja TweetyLeaf » 06 Helmi 2014, 21:47

weteran kirjoitti:hep! sellasta, kun mulla noi siirtyvät ukot ovat tuolla farmin puolella, oliko sallittua tehdä niin että yahoossa teemme treidin siten että minun puolelta tuleva mies tippuu waiveriin? Eli siis siten että marwin tiputtaa miehen kokoonpanostaan vaihdon tapahduttua. Koska olen kuitenkin pelaajan waiveriin pudottamassa. Vai onko tämä sitä viikko siirtojen kiertämistä??

Tähän varmaan kannattaa odottaa Boscon tai jonkun muun säännöt vieläkin paremmin tuntevan kun minun mielipide, mutta yleensä olen itse tehnyt treidien jälkimainingit sen helpoimman kautta. Eli jos sulla on jätkät kaikki farmissa nyt ketä treidasit, niin odottelet vaan, että vasta puoli tiputtaa pelaajan (tässä tapauksessa Benn) waiveriin ja poimit sen sitten sieltä, samalla tiputtaen jonkun kenet olet suunnitellut tiputtavasi joko farmiin tai waiveriin.

Tuo mun mielestä on vähän turhan monimutkaista toimintaa, pyöritellä pelaajaa joka ei edes ole osa treidiä niin yahoo treidien kanssa.

Mutta kuten sanoin, en itse ole edes koskaan ajatellut toimivani tuolla tavoin.

Toivottavasti ymmärsin oikein mitä kysyit.
TweetyLeaf

ViestiKirjoittaja weteran » 06 Helmi 2014, 22:15

Ymmärsit kysymyksen oikein, ja ei tässä tartte odottaa boscon vastausta, mulle riittää sinunkin :) koska mulla edelleen on nostoja tälle viikolle, niin poimin sen kunhan vastapuoli tiputtaa. Mutta tulevaisuutta ajatellen, bosco voisi jyrähtää asiasta.
Itse ajattelin vain yhden noston säästää, mutta eipä sillä niin suurta merkitystä, kun eipä taida farmista löytyä oikeestaan enää kuin nishuskin tällä hetkellä jonka nostosta suurta hyötyä olisi :)
Tuollainen kuvio tuli mieleen kun joku aika sitten jollakulla oli loppuviikosta vaihdot käytetty ja treidin jälkeinen tilanne sama, eli häneltä farmista lähti ja kaverilta tuli. Sain siitä sen käsityksen että pystyisi kikkailee :) Mutta näillä mennään ja nostan bennin kokoonpanoon heti, kun se vapautuu
weteran

ViestiKirjoittaja Marwin » 06 Helmi 2014, 23:17

Vielä kerran kiitokset weteranille kaupoista.

Fiilikset heittelee edelleen tästä kaupasta. Benn ei todellakaan kuulunut treidattaviin pelaajiin, mutta näin tässä kuitenkin kävi. Vastineeseen olen tällä hetkellä tyytyväinen, vaikkakin mielestäni otin aika riskin. En saanut käytännössä yhtään vielä valmista NHL-pelaaja vaihdossa ja Benn tulee suurella todennäköisyydellä olemaan jatkossakin treidin arvokkain pelaaja. Tällä treidillä sai kuitenkin runsaasti materiaalia tulevaisuutta varten.

Spoonerin perässä olin jo 2010 kesän draftissa, mutta kerkesi mennä muutamaa vuoroa aikaisemmin. Sen jälkeen kehitys on ollut odotetunlaista. Pienikokoinen, mutta nopea ja näppärä sentteri, jossa näen potentiaalia hyväksi kakkosketjun pistelingoksi. Brock Nelson on vasta tällä kaudella noussut suuren yleisön tietoisuuteen. Isokokoinen ja vahva puolustava sentteri, jolta myös löytyy hyökkäyspään osaamista. Pistänyt silmään tämän kauden muutamissa Islandersin peleissä ja on tekemässä nyt jonkunlaista läpimurtoaan. Nähtäväksi jää millaisiin pistelukemiin yltää tulevaisuudessa NHL:ssä. Nicholas Baptiste on Buffalon viime kesän 3. kierroksen varaus. Pelaa loistavaa kautta OHL:ssä ja oli muistaakseni lähellä mahtua Kanadan U20-kisajoukkueeseen. Nuori kaveri vielä ja tulevaisuudessa nähtään miten kehitys etenee. Pelaajatyypiltään tuollainen suoraviivainen ja romuluinen laituri, jolta myös löytyy hyökkäyspään potentiaalia.

''Kylkiäisenä'' tuli sitten vielä nuo pari ykköskierroksen varausta, josta toinen jo ensi kesälle. Ensi kesän draftiahan ei niin järisyttävän kovatasoisena pidetä, mutta jos sieltä sijoilta 10-20 löytyisi jotakin.

Pysykista pystyin luopumaan tässä vaiheessa, kun löytyy jo pari muutakin laadukasta Buffalon pakkiprospektia farmista (Zadorov ja McCabe). Pysyk on nuori yleispakki enkä epäile yhtään etteikö tekisi pitkähköä NHL-uraa.

Viiden vuoden kuluttua tästä kaupasta voi vetää laajempia johtopäätöksiä.
Marwin

ViestiKirjoittaja Bosco » 07 Helmi 2014, 00:08

weteran kirjoitti:hep! sellasta, kun mulla noi siirtyvät ukot ovat tuolla farmin puolella, oliko sallittua tehdä niin että yahoossa teemme treidin siten että minun puolelta tuleva mies tippuu waiveriin? Eli siis siten että marwin tiputtaa miehen kokoonpanostaan vaihdon tapahduttua. Koska olen kuitenkin pelaajan waiveriin pudottamassa. Vai onko tämä sitä viikko siirtojen kiertämistä??

Tuon waiversiin pudotettavan pelaajan olisi pitänyt olla osa kauppaa, eli teidän olisi pitänyt lisätä se mukaan kauppaan ja Marwin sitten heti kaupan jälkeen pudottanut halutessaan kaverin pois niin täällä palstalla kuin Yahoossakin. Silloin tuo olisi onnistunut. Mutta ilman kauppaan sisällyttämistä ei noita treidin ulkopuolisia palasia siirrellä Yahoossa.
Bosco
Site Admin

Paluu Treidit