TweetyLeaf kirjoitti:Mä olen noista detaileista sitä mieltä, että jokainen muutos pitäisi käydä läpi yksitellen jos tää tehdään.
Ärsyttävän paljon aikaa moinen veisi, mutta mun mielestä se on paljon parempi vaihtoehto kun "paketin" äänestäminen.
repe_joke kirjoitti:Tämä siis minun mielipide asiaan.
TweetyLeaf kirjoitti:- Palkkakaton laskemisesta olen vähän kriittinen, koska tässä on nyt jo yksi palkkahelvetti käyty lähiaikoina läpi. Toisaalta, eiköhän jonkinlaiseen kompromissiin asian kanssa päästäisi.
Bosco kirjoitti: Jos palkkakatto pysyisi ennallaan jokainen voisi helposti suojata vaan parhaat pelaajansa palkkaan katsomatta, kun ne mahtuisi silloin jatkossa ilman mitään vaikeuksia katon alle.
TweetyLeaf kirjoitti:Oliko yleinen mielipide se, että vain 2 jengiä lisätään nyt vai oliko joku muu meikäläisen kanssa samoilla linjoilla, että voisi sitten kerralla lisätä sen 4 ?
repe_joke kirjoitti:Laitetaas nyt näitä omia ajatuksia laajennukseen liittyen ranskiksina.
- Farmin tulee jäädä laajennuksen vaikutusten ulkopuolelle. Farmin nykyisen koon syy on draftin laajuudessa, ei joukkuemäärän koossa. Farmin/menneiden entry draftien suhteen on myös kaikki joukkueet tehnyt niin paljon erinäisiä treidejä, että niiden ulosmittaaminen nopealla aikataululla laajennusdraftilla tai sääntömuutoksella farminkoon
suhteen tuntuu lähinnä typerältä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa